سقف کشسان آشپزخانه

سقف کشسان آشپزخانه


سقف کشسان از آنجایی که خصوصیات مثبت و خاصی دارد برای فضای خانگی بسیار مناسب است. به خصوص سقف کشسان آشپزخانه که امروزه بسیار رایج شده است.

سقف کشسان به دلیل سرعت نصب بسیار بالایی که دارد برای آماده سازی سقف در بازسازی ساختمان گزینه مناسبی است. از طرفی انعطاف پذیری و تنوع در رنگ و مدل این محصولات باعث می شود تا به کمک آن، ابتکار در طراحی دکوراسیون داخلی محیط مسکونی را شاهد باشید.

مجموعه نگین الماس  با جدیدترین متد روز و دارا بودن برترین مهندسین در زمینه آسمان مجازی اماده خدمت رسانی با بالا ترین کیفیت به سراسر ایران می باشد. همچنین شما می توانید برای دریافت مشاوره و نحوه سفارش با شماره تماس 09122571252 با ما در ارتباط باشید.

سقف باریسول آشپزخانه

برای سقف آشپزخانه خود می‌توانید از نوع باریسول استفاده کرده و از ورق غیر قابل اشتعال پی وی سی برای آن استفاده کنید. این مواد تحت تاثیر گرما قرار نمی‌گیرد و می‌توانید برای مدت زمان بیشتری از آن استفاده کنید. سقف باریسول کاربرد زیادی برای آشپزخانه دارد و به دلیل شرایط دمایی و رطوبت بالایی که در هر آشپزخانه‌ای وجود دارد، می‌توانید سقف را از نوع باریسول طراحی کرده و ماندگاری بیشتری را از آن انتظار داشت. سقف باریسول می‌تواند علاوه بر داشتن کاربرد سقف، مزایای دیگری هم برای منزل شما داشته باشد.

سقف باریسول دارای زیبایی خاصی است و می‌توانید از طرح‌های متنوع در ان استفاده کنید. این سقف دارای المان‌های برجسته بوده و اگر چنین طرح‌هایی را دوست دارید، می‌توانید از آن برای فضاهای داخلی خود استفاده کنید. سقف باریسول برای اولین بار در فرانسه تهیه و تولید شده است و شما هم می‌توانید به عنوان یک سبک عالی از آن استفاده کنید. این سقف‌ها می‌توانند به عنوان پوشش دیواری هم مورد استفاده قرار گرفته و مزایای بیشتری برای منزل شما داشته باشند. این سقف قابل استفاده در آشپزخانه است و نوع منحصربه‌فردی از آسمان مجازی را می‌تواند برای سقف شما فراهم کند.

سقف کاذب مدرن و مواد استفاده شده در آن ها

مهندسین عمران و طراحان داخلی جهان به دنبال استفاده از متریال و مصالح پتروشیمی تازه تولید شده با خصوصیات خاص هستند که توسط آن ها بتوانند شیک ترین و جدید ترین طراحی خانه را برای محیط های داخلی به وجود آورند. علت تمایل معماران به استفاده از مصالح مدرن، سهولت در عمل و نیز تکمیل شیوه های سنتی است. موضوع اصلی این است که مصالح مدرن به طرفی سوق پیدا می کنند که با محیط زیست سازگاری بیشتر داشته و این موضوع موجب می شود تا استفاده از آن ها از لحاظ اقتصادی به صرفه باشد.

به کارگیری سقف کشسانی 3D از دسته متریال و مصالحی است که فضا را پوشش می دهد. از طرفی هم گرایشی از معماری داخلی ساختمان به شمار می آید. محصولات مدرن مثل سقف کاذب کشسانی، سقف کشسان آشپزخانه، آسمان مجازی، کامپوزیت، کناف، پلکسی و … برای تکمیل و بهبود نمونه های قبلی در بازار عرضه شده اند. امروزه این سقف های کششی که حکم سقف دکوراتیو کشسان را نیز دارند.

سققف کشسان چیست

برای سقف و دیوار بسیار مورد استفاده قرار می گیرند و استقبال زیادی از آن ها شده است. از دید مهندسین و معماران داخلی نیز بسیار محبوب و خاص هستند. موضوع مهم این است که این مدل سقف ها از کاربرد گسترده ای برخوردارند و علاوه براینکه تخیلات ذهنی معماران را به نوعی عملی می کند، امکان طراحی نامحدود را نیز برای آن ها به ارمغان آورده است.

ویژگی های سقف کشسان

از آنجایی که سقف کشسان آشپزخانه در مقابل نم و بخار آب مقاومت زیادی نشان می دهد، این سقف برای اجرا در سرویس های بهداشتی، استخر و آشپزخانه گزینه خوبی است. اگر در تاسیسات پشت سقف کشسان اشکالاتی به وجود آید به راحتی می توان این سقف کاذب را باز کرد و بعد از تعمیرات دوباره نصب کرد.

سقف کشسان آشپزخانه به علت انعطاف پذیری و قدرت تحمل هشتاد کیلوگرم بار غیر مرکزی (پراکنده)، اگر آب لوله های تاسیساتی در پشت سقف جمع شود، چکه نخواهد کرد، برداشته می شود و بعد از تخلیه آب بدون آسیب دیدگی به شکل اولیه خود برمی گردد.

ویژگی های سقف کشسان

ویژگی های سقف کشسان

سقف های کششی

روی سقف کشسان می توان انواع اتصالات و تاسیسات مانند تهویه، دوربین مداربسته، بلندگو، سیستم اطفای آتش و غیره را نصب کرد. درضمن این سقف امکان ترکیب با کلیه نورپردازی مانند فیبر نوری، مهتابی، هالوژن، کلیه چراغ های سقفی و غیره را فراهم می کند.

بیشتر بخوانید : قیمت هر متر سقف کششی و جزئیات آن

قابلیت چاپ سقف کشسان

با ویژگی پیرینت سقف کشسان برای ویلا ها، خانه ها و دیگر محیط های مسکونی این زمینه فراهم می شود تا در اتاق خواب، اتاق پذیرایی، آشپزخانه، سرویس بهداشتی و غیره با انتخاب نقش و تصویر دلخواه دکوراسیون داخلی براساس سلایق و علایق خود را داشته باشید و به بهبود طراحی داخلی خانه خود بپردازید.

نصب سقف کشسان آشپزخانه

شاید برای شما سوال باشید که برای آشپرخانه ام چه نوع سقفی مناسب است؟ شاید این پرسشی باشد که هر بانوی با سلیقه خانه دار یا صاحب یک رستوران شیک از خود بپرسد، ممکن است برایتان عجیب به نظر بیایید  چرا نوع سقف کشسان آشپزخانه بسیار مهم است؟

چه تفاوتی دارد که ما از سقف معمولی یا از سقف کاذب کشسان استفاده کنیم؟ در عصر حال با  کم تر شدن مساحت منازل،  محیط های اصلی و فرعی آن نیز به مراتب مساحت کمتری دارند. آشپزخانه نیز به عنوان  فضایی برای آشپزی، غذا خوری، نظافت و… بسیار حائز اهمیت بوده است و باید به طراحی و معماری آن توجه بسیاری داشت.

نصب سقف کشسان آشپزخانه

نصب سقف کشسان آشپزخانه

مزیت سقف کشسان آشپزخانه

بدون تردید هر مصالحی را نمی توان در هر محیطی مورد استفاده قرار داد، به ویژه در فضا هایی که از سیستم های حرارتی بسیار زیاد استفاده می شود یا مکان هایی مثل آشپزخانه که حرارت آشپزی و دود ایجاد شده از سرخ کردن مواد خوراکی ، رفته رفته رنگ محیط سقف کشسان آشپزخانه را از صورت طبیعی خود خارج می نماید.

در بیشتر آشپزخانه های خانه های مسکونی و مراکز تهیه غذا، مصالح سنتی از قبیل سیمان، گچ ، سرامیک و کاشی به کار گرفته می شود. به طور معمول وقتی که به سقف این آشپزخانه ها بنگرید، یک سقف عادی گچی یا به تدریج یک سقف کاذب کناف می بینید. اما وقتی که شما به سقف یک آشپزخانه دقت کنید ، موضوعی که باعث جلب توجه شما می شود رنگ غیر طبیعی و قهوه ای مانند آن است که جذب سقف گچی و دیوار ها شده است.

همانطور که در بالا از ویژگی های سقف کشسان آشپزخانه گفتیم و در مقاله های قبلی مزایای این سقف کاذب را بیان کردیم، به این نتیجه رسیدیم که سقف کشسان نگین الماس را می توان به راحتی مورد شستشو و نظافت قرار داد.

سقف های کشسان

به عبارتی درصورتی که سقف کشسان آشپزخانه آپارتمان یا مرکز تهیه غذای شما بعد از مدتی آثار مواد خوراکی طبخ شده در آشپزخانه  را به خود جذب نماید، می توانید آن را به آسانی بدون باز کردن سقف با آب ولرم و دستمال مرطوب شسته و آن را به حالت اولیه خود برگرداند ، در صورتی که روی سقف گچی و کناف و هیچ مواد دیگری این انعطاف پذیری وجود ندارد و این ویژگی را صرفا در پارچه PVC سقف کشسان شاهد هستید.

آسمان مجازی برای آشپزخانه

از نظر بعد معماری نورپردازی سقف کشسان آشپزخانه حائز اهمیت است. مسئله ای که با کمک یک پنجره به راحتی می تواند حل شود. ولی گاهی اوقات با توجه به موقعیت قرار گیری بنا امکان طراحی پنجره وجود ندارد و آشپزخانه بدون پنجره طراحی می شود.

پنجره  علاوه بر تامین نور موجب دلبازتر شدن فضا و تماشای مناظر بیرون نیز می شود. تصور کنید ، می خواهید برای چندین ساعت ظرف بشورید و در آشپزخانه بمانید ولی در فضای  موجود جز لوازم آشپز خانه چیزی دیده نمی شود. خب توصیه ما اول به شما این است که دیگر نگران این قضیه نباشید.

دنیای معماری داخلی و فناوری روز به روز در حال پیشرفت است و همه ساله ایده هایی نو به این عرصه ارائه می شود. آسمان مجازی نیز جزو محبوب ترین و مناسب ترین تکنولوژی های نوین است که می تواند برای تمامی فضاهای سقف دار من جمله آشپز خانه مناسب باشد.

 

چاپ سقف کشسان آشپزخانه

با توجه به خصوصیات سقف کشسان آشپزخانه دانسته اید که کلیه طرح های چاپ شده بر روی پارچه PVC آن براساس سلیقه و سفارش شما انجام می شود. طرح هایی که شاید از عناصر جذاب طبیعت سرمشق گرفته شده باشند و باعث تقویت روح شما شوند.

بله طرح هایی که می توانند یک آسمان آبی آرام، دشت پر از گل های مختلف، جزیره، کوه ها، اقیانوس و… باشند.  این تشابه با اجزای طبیعی باعث تزریق نوعی آرامش درونی و شادی بخش برای اشخاص در آشپزخانه است. بانوان زحمت کش که دست پخت خوبی نیز دارند  بیش از نیمی از عمر خود را در آشپزخانه  می گذارنند که اصلا کم نیست و به همین خاطر باید به آن ها توجه ویژه ای داشت.

چاپ سقف کشسان آشپزخانه

چاپ سقف کشسان آشپزخانه

آیا منظور از چاپ تصویر روی سقف کاذب صرفا یک تصویر چسبیده به سقف می باشد؟

جواب این پرسش خیر است. زیرا درصورتی که آسمان مجازی صرفا یک تصویر بود به هیچ وجه به آن سقف کششی  گفته نمی شد. سقف کشسان آشپزخانه یک نوع از سقف های کاذب  از جنس PVC می باشد.

طرح ها و تصاویر منتخب شما نیز به شکل شبکه بندی بر روی فیلم های پی وی سی آن پیرینت می شوند. در اخر نیز با انجام پروسه نصب سقف کشسان محیط با این عنصر سقفی طراحی می شود.

 تاثیر نورپردازی سقف کشسان آشپزخانه

از مزایای بسیار عالی سقف کشسان آشپزخانه قابلیت انواع نورپردازی در آن ها می باشد. نور در این  گروه از سقف های کاذب توسط چراغ های ( LED) یا (SMD)  ایجاد می شود. تامین نور در سطح سقف کاذب کششی آن را طبیعی تر و شیک  تر جلوه می دهد.

به عنوان مثال تصور کنید نمای سقف کشسان آشپزخانه منتخب شما یک آسمان بهاری آبی می باشد، بی تردید در شب اگر این آسمان نوری نداشته باشد باشد  آن قدر که باید برای شما جذابیت ندارد.

تایل پی وی سی

اما درصورتی که نور آن به اندازه کافی باشد باعث روشن تر شدن محیط و طرح شما خواهد شد و شادی و آرامش را رقم می زند. حتما می دانید پنجره نیز هم برای تامین نور کافی و هم برای ویژگی دیدن طبیعت بیرون از آشپزخانه نیاز است.

از این رو سقف کشسان آشپزخانه با این خصوصیات خود می توان  تا حدودی برای پنجره  جایگزین خوبی محسوب شود. زمانی که خسته شدید چشمان خود را به سقف کشسان آشپزخانه ی زیبای خود سوق دهید و چند دقیقه ای از تماشای این طرح طبیعی لذت ببرید.

سقف کشسان آشپزخانه را از کجا تهیه کنیم ؟

با توسعه میزان استفاده از این پارامتر معماری، میزان فروش سقف کشسان آشپزخانه نیز توسط افراد گوناگونی افزایش یافته است. به صورتی که خریدار به آسانی قدرت انتخاب ندارد اما پیشنهاد ما به شما این است کلیه ویژگی های سقف کشسان را بشناسید و با دیدی برای خرید اقدام نمایید.

توجه به برخی مسائل در حین خرید سقف کشسان آشپزخانه شما را دارای یک محصول با کیفیت و ماندگار می کند. برای بهره مندی از مشاوره مجموعه نگین الماس می توانید با ما تماس بگیرید و سوالات خود را مطرح کنید.

 

 

 

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *