سقف کشسان تهران

سقف کشسان تهران


سقف کشسان در تهران

سقف کشسان تهران : پایتخت ما، مرکزی برای پیشرفت و ارتقا است و فرصت ها در این شهر بزرگ فراهم است تا پله های ترقی را طی کنید اما با این وجود شهری پر از ازدحام و آلودگی می باشد به همین خاطر در کنار بهرمندی از فرصت هایی که در تهران وجود دارد باید سعی کنید محیط زندگی و شغلی خود را تا جایی که می شود فاصله آن را با جهان آرام و هوای پاک کم کرد. این امر با استفاده از کلیه گل و گیاهان آپارتمانی زینتی امکان پذیر است.

گیاهانی که هم هوای خانه را پاکیزه می کنند و هم در زیبایی منزل نقش موثری دارند. از طرفی می توان از طرح های پیرینتی روی سقف کشسان تهران نیز استفاده نمود. این محصول از پارچه نازک استرج PVC در چارچوب ایجاد شده از پروفیل ویژه بدست آمده است.

سقف کشسان سفید ساده

وقتی که صحبت از سقف کشسان می‌شود، علاقه‌مندان ابتدا می‌توانند نگاهی به ساده‌ترین طرح‌های موجود بپردازند. طرح‌های ساده کمک می‌کند که در هر مکانی بتوانید از ان‌ها استفاده کرده و بسته بندی ساده‌تری از آن‌ها را هم دریافت کنید. نصب آن‌ها دردسر چندانی ندارد و با هر ابعادی می‌توانید از آن‌ها برای منزل و محل کار خود استفاده کنید. تولید کنندگان از کیفیت عالی قطعات و مواد اولیه برای این منظور استفاده می‌کنند و سلیقه و نظر بسیاری از مشتریان، معمولا به سقف کشسان سفید ساده نزدیک‌تر است.

شما هم می‌توانید با نصب و پیاده سازی این نوع از سقف‌ها، رضایت خاطر افراد بیشتری را کسب کرده و بسته به نیاز خود ابعاد مختلفی از آن را خریداری کنید. این سقف‌ها برای اماکنی مانند پذیرایی، دست شویی و حمام، آشپزخانه و موارد دیگر قابل استفاده است و محدویتی در این زمینه نخواهید داشت. اگر برای اولین بار، می‌خواهید از چنین فناوری مدرنی استفاده کنید، پیشنهاد می‌کنیم که ابتدا به سراغ ساده‌ترین طرح‌ها رفته و در صورت رضایتمندی، در آینده از طرح‌های رنگی و شیک‌تر بهره ببرید. طرح‌های ساده هم هم اکنون در دنیا طرفداران زیادی پیدا کرده و به نوع مدرنیته در سادگی طرح‌ها خلاصه شده است.

فناوری سقف کشسان

فناوری سقف کشسان در اروپا به منظور ارتقا فضای داخلی ایجاد شد.داشتن یک طرح زیبا و آرامش بخش در منزل یا محل کار خود میتواند علاوه بر زیبایی دکوراسیون داخلی شما به آرامش شما نیز کمک فراوانی نماید و شما در حالی که مشغول کار هستید از زیبایی این منطقه لذت ببرید. ما در مجموعه نگین الماس با جدیدترین متد روز دنیا اماده خدمت رسانی با بهترین قیمت و بالا ترین کیفیت به سرتاسر ایران در زمینه آسمان مجازی می باشیم. همچنین شما می توانید برای دریافت مشاوره و نحوه سفارش با شماره تماس 09122571252 با ما در ارتباط باشید.

بیشتر بخوانید : سقف کشسان و آسمان مجازی ، بهترین کیفیت + قیمت رقابتی

سقف کشسان چیست؟

سقف کشسان تهران یک تکنولوژی مدرن در سطح پوشش های داخلی خانه است که نخستین بار کمپانی باریسول آن را ابداع کرد و به مرحله تجارت رساند.  این فناوری یک وسیله مهم برای مهندسین ساختمان، طراحان داخلی، دکوراسیون محیط و پیمانکاران ساختمان به شمار می آید که به سرعت در حال گسترش جهانی است .

به صورتی که در حال حاضر در بیشتر سرزمین های جهان مانند ایران به خصوص سقف کشسان تهران به عنون یک راهکار ایده آل، منطقی و مقرون به صرفه برای پوشش های داخلی ساختمان مورد استفاده قرار می گیرد.

این مدل پوشش داخلی از نظر خصوصیات منحصربه فردی که دارد از یک قسمت یا ماده تکمیل کننده ساختمان به قسمتی از دکوراسیون طراحان داخلی تبدیل شد. نصب سقف کشسان شامل محکم کردن پارچه PVC سبک وزن با دوام بالا و تولید شده از متریال درجه یک است که آنرا در مکان خود و سازه چارچوب بصورت کشسان حفظ می کند.

این مدل از دکوراسیون با وجود اینکه اسم سقف را با خود دارد صرفا در سقف قابل اجرا نیست، می توان این مدل از دکوراسیون را به شکل دیوارپوش یا کاوری برای اشیاء یا وسایل سه بعدی هم لحاظ کرد و آن را به شکل معلق به عنوان تزئینات داخلی استفاده کرد اما کماکان بیشترین کاربرد این مدل از پوشش برای سطح یکدست به ویژه سقف می باشد.

خصوصیات سقف کاذب کشسان

  • ظاهر جذاب، زیبا و دلنشین
  • ارائه تنوع بسیار از رنگ ها و طرح ها
  • سطح کاملا مسطح و وزن کم
  • عایق صوت و ضد رطوبت
  • سازگار با محیط زیست
  • نظافت آسان
  • ضد آلودگی و گرد و خاک
  • مقاوم در مقابل تغییرات آب و هوایی
  • پنهان کردن تاسیسات
خصوصیات سقف کاذب کشسان

خصوصیات سقف کاذب کشسان

چند نوع سقف کشسان وجود دارد؟

1- سقف کششی چاپی  یاهمان 3D 2- سقف کشسان شیشه ای ( براق) 3- سقف کشسان Mirror

 

4- سقف کششی ترنسلیت (نورگذر) 5- سقف کششی پارچه ای 6- سقف کششی نیمه مات  (ساتن)

نکات نصب سقف کشسان

دقت داشته باشید که برای اجرای انواع سقف‌ های کشسان و سقف کشسان تهران و پایداری آن ها از ریل هایی که حکم پایه سقف را دارند در اطراف و بر روی دیوار و سقف استفاده می‌ نمایند. نرخ زیرسازی سقف کششی به صورت جداگانه محاسبه می شود و کارفرما باید این هزینه را پرداخت کند. شاید برای شما سوال باشد که سقف کشسان برای نصب در هر محیطی قابل نصب است یا خیر؟

در پاسخ باید گفت این نوع سقف کاذب برای تمام مکان ها قابلیت نصب دارد. جنس تایل یا پارچه‌ ای که برای سقف کشسان تهران استفاده می‌ شود به طور معمول از جنس PVC یا متریال پلیمری می باشد. ممکن است شما بخواهید بعد از اجرای سقف کشسان از نورپردازی استفاده کنید و برای شما سوال باشد که کدام لامپ ها با چه توانی در نورپردازی سقف مناسب هستند؟ بهترین لامپ ها، لامپ با توان 60 و هالوژن با توان 35 است و اگر از این توان بالاتر باشد ممکن است باعث نرم شدن فیلم سقف کشسان شود.

آماده‌ سازی سقف کشسان چقدر زمان می برد؟

اگر می خواهید برای بازسازی و یا دکوراسیون داخلی ساختمان خود زمانبندی کنید مطلع باشید که معمولا یک روز برای نصب و اجرای سقف کاذب کششی زمان لازم است اما حداقل 7 روز برای زیرسازی سقف زمان بگذارید.

 

نصب سقف کشسان تهران

مجموعه بزرگ نگین الماس سقف کشسان تهران و سایر نقاط حومه تهران را انجام می دهد. تا به حال سقف کشسان چاپی و شیشه ای توسط کمپانی نگین الماس در تهران و حومه تهران در سال های گذشته اجرا شده است.

این مجموعه بیش از هزار نمونه سقف کشسان را با موفقیت و با رعایت اصول و استاندارد های مشخص شده اجرا کرده است  و دلیل محبوبیت این تیم نیز همین اجرای هدفمند امور بوده است.

پروژه های بسیار زیادی از سقف کشسان تهران در واحد های تجاری، اداری و مسکونی که توسط گروه اجرایی نگین الماس انجام شده است وجود دارد که برای مشاهده آن ها می توانید با ما در ارتباط باشید تا تصاویر آن ها برای شما ارسال شود.

به چه دلایلی بهتر است از سقف کشسان تهران در پروژه های بزرگ و مکان های مختلف استفاده کرد؟

نصب و اجرای یکپارچه و چاپ پهن و عریض توسط با سیستم پیرینت UV با عرض پنج و نیم متر

نصب و اجرا در کوتاه ترین بازه زمانی در مقایسه با سایر سقف های کاذب

امکان قرار دادن روزنه های مختلف برای تهویه، سنسورها، دستگاه اطفای آتش، فن، لوستر و …

امکان نورپردازی یکسان و فراهم کردن نور فضا با کمترین مصرف انرژی

پارچه هایی که در سقف کشسان تهران نگین الماس استفاده می شوند با محیط زیست سازگاری دارند، عایق صدا و انرژی، ضد حساسیت، مقاوم در برابر نم، رطوبت و آتش هستند، دوام زیادی دارند و نظافت آن ها آسان است.

 

آموزش نصب سقف کشسان تهران

شهروندان تهرانی که به آموزش نصب سقف کشسان تهران علاقه دارند می توانند از شرایط فراهم شده در مجموعه تخصصی تیم صنعتی نگین الماس بهرمند شوند. افراد فعال در زمینه طراحی داخلی، گروه های اجرایی کناف و علاقمندان عزیز به یادگیری سقف کشسان تهران می توانند تقاضای آموزش خود را ثبت نمایند.

از طرفی تیم صنعتی نگین الماس از علاقمندان فعال در چیدمان و دکوراسیون داخلی جهت اخذ نمایندگی سقف کشسان تهران از تیم صنعتی نگین الماس دعوت به عمل می آورد. مجموعه صنعتی نگین الماس علاوه بر ارائه نمایندگی، آموزش نصب و اجرای سقف کشسان، طراحی های دکوراسیون داخلی را به مشتریان خود نیز ارائه می دهد.

شما می توانید به منظور جمع آوری اطلاعات، سفارش طراحی و اطلاع از قیمت سقف کشسان تهران با ما تماس بگیرید و درخواست خود را مطرح کنید و منتظر پاسخ کارشناسان ما باشید.

ضمانت ارائه سقف کشسان در نگین الماس

آماده و اجرا کردن سفارشات در کوتاه ترین بازه زمانی ممکن

نصب سریع، بادقت و بدون ایراد

ارائه گواهی گارانتی چندین ساله

استفاده از کارشناسان و نصاب های مجرب در اجرا

مرغوبیت بسیار و کیفیت بالا در کنار قیمت مناسب

مشاوره رایگان برای انتخاب طرح

قیمت سقف کشسان تهران

سقف کشسان از نرخ ها و درجات کیفی متفاوتی برخوردار است که باتوجه به نوع سلیفه و همچنین احتیاج مشتری می توان هریک را پیشنهاد داد. انواع مهم سقف کشسان که سه مدل پیرینتی، شیشه ای، و نورگذر را شامل می شود در حقیقت بسته به سطح کیفیت قیمت گذاری می شوند که براساس آخرین تحقیقات در تابستان سال 98 کمترین قیمت هر متر سقف کشسان پیرینتی 110 هزار تومان و بیشترین قیمت هر متر سقف کشسان چاپی 510 هزار تومان بوده است.

نکته: این قیمت ها براساس نرخ های رایج در بازار است و احتمال دارد با هزینه هایی خارج از این محدوده ها نیز روبرو شوید. بیشتر بخوانید: قیمت هر متر سقف کشسان

قیمت سقف کشسان تهران

قیمت سقف کشسان تهران

حال شاید سوال پیش آید که این میزان تفاوت قیمت چگونه و چرا ایجاد می شود و تفاوت این قیمت ها برای مشتریان عام و خاص چیست؟

ابتدا باید بیان کرد کلیه سقف های کشسان ازجمله چینی، فرتنسوی، ایرانی، آلمانی و … همه از یک مواد پی وی سی تولید می شوند و فرقی هم ندارند اما در گام حرفه ای تر میزان آلیاژ های سازنده هریک از مواد ها و نیز در صد کشش و در نوع پیرینتی به ویژه نوع و مواد رنگ مصرفی و سیستم پیرینت بسیار حائز اهمیت و قابل توجه می شود چراکه کلیه عناصر فوق برای دوام سقف کشسان، شادابی و تازگی طرح و رضایت طولانی مدت مشتری تاثیر بسزایی دارد.

صرفا قیمت سقف کشسان تهران معیار خرید نمی باشد و به راحتی می توان بیان کرد نرخ زیر سازی های موردنیاز و همچنین نور مصرفی مهم تر از نرخ مواد است چراکه زیر سازی خوب و علاوه بر آن نور پردازی دقیق و مناسب با مواد درجه بک باعث می شود تا برای سال های سال با هزینه ای بسیار به صرفه همواره سقف کشسان خود را به بهترین شکل دلخواه داشته باشید.

متاسفانه در سال گذشته نوسانات شدیدی در ایران به وجود آمد، به همین خاطر شرکت های نامعتبر صرفا برای بقا از مواد بی کیفیت استفاده می کنند تا نرخ قیمت های خود را افزایش ندهند که این کار در طولانی مدت سبب نارضایتی مشتریان، ناکارامدی مواد سقف کششی در ایران خواهد شد و این مستلزم ان است که مشتریان گرامی در ابتدای شروع کار بدانند چه محصولی را با چه کیفیتی و چه در جه ای از اعتبار خریداری می کنند.

اجرای سقف کشسان تهران

با هدف قرار دادن رضایت مشتری، کمپانی نگین الماس در کلیه مناطق تهران قادر به پاسخگویی و انجام امور ساختمانی کفپوش 3D و سقف کششی و دیوار 3D است و امید داریم در مسیر تولید ملی شما کارفرمایان بزرگوار پشتیبانی خود را به محصول کشورمان نشان داده باشید و مجموعه ساختمانی نگین الماس را در انجام پروژه های خود در تهران شریک کنید.

کمپانی نگین الماس با لحاظ نمودن بازار سقف کشسان تهران و براساس تجارت پلن خود و کیفیت ارائه متریال اولیه با افتخار یکی از معتبر ترین کمپانی های اجرا و تولید سقف کشسان در تهران است.

اجرای سقف کشسان تهران

اجرای سقف کشسان تهران

چرا نگین الماس؟

نگین الماس با خواندن کامل و دقیق فناوری مدرن سقف کشسان و مهیا کردن جدید ترین لوازم برای بدست آمدن سطح بالای کیفی، کار خود را در این حوزه آغاز کرد. علاوه براین، با بکارگیری پرسنل فنی مجرب در این شرکت طیف گسترده ای از تولیدات سقف کشسان زمینه سازی شده است.

پرسنل این مجموعه با گذراندن دوره های حرفه ای و آموزش های تکمیلی با علاقه بسیار در حال فعالیت هستنذ و به شغل خود افتخار می کنند. به همین خاطر نیز مشیریان به ما اعتماد دارند و سقف کشسان نگین الماس را به دیگران پیشنهاد می دهند.

تهران ، اسلام‌شهر ، شهریار ، قدس ، ملارد  ، صالحیه ، پاکدشت ، قرچک ، ورامین ، گلستان ، ری ، اندیشه ، رباط‌کریم ، پرند ، باغستان ، پردیس ، بومهن ، باقرشهر ، پیشوا ، نسیم شهر ، صباشهر ، چهاردانگه ، دماوند ، حسن‌آباد ، وحیدیه ، نصیرشهر ، فردوسیه ، رودهن ، شاهدشهر ، صفادشت ، فیروزکوه ، لواسان ، آبسرد ، شریف‌آباد ، کهریزک ، فشم ، جوادآباد، فرون آباد ، آبعلی ، کیلان ، شمشک ، احمدآباد مستوفی ، ارجمند .

 

 

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *