نگین الماس


به سایت نگین الماس
خوش آمدید.

ما در این سایت زیباترین گالری جهان در سال 2021 مربوط به
آسمان مجازی و سقف کشسان را برای شما عزیزان تهیه کرده ایم.

_
پیشنهاد میشود گالری را در لپ تاپ یا کامپیوتر ببینید.
_
برای مشاهده گالری عکسها بر روی دکمه گالری در بالای صفحه کلیک کنید .
_
لطفا فقط و فقط چند ثانیه صبر کنید تا عکسها بارگذاری شود و از گالری ما لذت ببرید.
_
گالری طرحهای سه بعدی 
_

آسمان مجازی قشم توسط شرکت نگین الماس و با کمک کادر مجرب و حرفه‌ای در اختیار شما قرار می‌گیرد و می‌توانید از طرح‌های نمونه آن بازدید کرده و انتخاب خود را انجام دهید. در ادامه با ما همراه باشید.

آسمان مجازی قشم چیست؟

آیا تا به حال به این فکر کرده‌اید که سقف بالای سرتان به جای یک دیوار خشک و خالی آسمان زیبا و جذاب باشد؟ بدین معنا که هر زمان بالا را نگاه کردید محو منظره تماشایی سقف شوید. شاید در وهله اول تصور چنین چیزی برایتان غیرممکن به نظر برسد اما به کمک علم و تکنولوژی هیچ چیز غیرممکن نیست! در واقع هیچ نیازی به شکافتن واقعی و فیزیکی سقف بالای سرتان نیست، بلکه می‌توان این کار را به راحتی و کاملا مجازی انجام داد. چیزی که در آسمان مجازی قشم به راحتی برای اکثر افراد انجام می‌شود. پس برای اطلاعات بیشتر راجع به آسمان مجازی قشم با ادامه این مطلب همراه باشید.

آسمان مجازی یکی از مدرن‌ترین ایده‌های خلاقانه برای سقف‌های کاذب است. با استفاده از یک تکنولوژی پیشرفته در طراحی، سقف مورد نظر تبدیل به یک نمای خارق‌العاده و باورنکردنی می‌شود. امروزه بسیاری از طراحان و معماران سبک‌های مدرن از آسمان مجازی در طرح‌هایشان استفاده می‌کنند. چرا که بسیاری از مشتریان تمایل زیادی به استفاده از این سقف‌های خارق‌العاده و ایده‌آل دارند. به همین دلیل آسمان مجازی قشم برای جذاب‌تر کردن سقف‌های خانه‌ها، مراکز پزشکی، اداره‌جات و… از این طراحی شگفت‌انگیز بهره می‌برد.

کاربرد آسمان مجازی قشم

در واقع پاسخ به این سوال بسیار ساده است، هر جا که نیاز به زیبایی و یک سقف جذاب باشد! بدین معنا که آسمان مجازی قشم می‌تواند در تمامی فضاهای خانگی، اداری، پزشکی و… نصب شود. شاید با خودتان چنین فکر کنید که لزوم نصب آسمان مجازی در مراکز پزشکی چیست؟ در واقع بسیاری از روانشناسان بر این باورند که افراد همیشه با مراجعه کردن به مراکز پزشکی دچار استرس و ترس شدید می‌شوند. برای مثال اتاق سیتی اسکن را تصور کنید، یک محیط کاملا بسته و تاریک دارد و صدای بسیار مهیبی از دستگاه تولید می‌شود.

کاربرد آسمان مجازی قشم

کاربرد آسمان مجازی قشم

آسمان مجازی قشم در چنین شرایطی به خوبی عمل کرده و باعث می‌شود بیمارانی که به مراکز پزشکی مراجعه می‌کنند با تماشای تصویر زیبا و آرام‌بخش بالای سرشان به طور کلی استرس و ترسشان را فراموش کنند. این موضوع می‌تواند هم برای کسانی که در این مراکز کار می‌کنند بسیار عالی باشد و هم برای افرادی که به آنجا مراجعه می‌کنند مفید واقع شود. علاوه بر این، آسمان مجازی در تمامی اتاق‌ها و یا به طور کلی فضاهای تنگ و تاریک بسیار مناسب بوده و می‌تواند فضای محیط را به طور بالقوه تغییر بدهد. آسمان مجازی به خصوص برای کسانی که فوبیای محیط بسته (تنگناهراسی یا کلاستروفوبیا) دارند بسیار عالی بوده و کمک زیادی برای رفع فوبیایشان می‌کند.

مزایای آسمان مجازی قشم

  • زیباتر کردن فضای داخلی
  • تغییر فضاهای بسته و دلگیر
  • مدرن کردن نمای داخلی
  • کمک به بیماران
  • کمک به کسانی که تنگناهراسی دارند
  • افزایش بهره‌وری افراد در فضای زیبا
  • نصب آسان در محیط
  • مقرون‌به‌صرفه بودن
  • خلاقانه بودن تغییر دکوراسیون
  • جابه‌جایی آسان و راحت

آسمان مجازی از چه چیزی ساخته شده است؟

بسته به نوع آسمان مجازی، از متریال‌های مختلفی برای ساخت چنین سقف‌های خارق‌العاده‌ای استفاده می‌شود. یکی از رایج‌ترین متریال‌هایی که در ساخت آسمان مجازی قشم استفاده می‌شود ورق‌های پلکسی گلس (Plexiglass) است که ویژگی ضد گرد و غبار دارد. یعنی به راحتی می‌تواند آن‌ها را با استفاده از یک دستمال نم‌دار تمیز کرد. این نوع ماده دارای یک نوع ترموپلاستیک است که در ساخت سقف‌های آسمان مجازی کاربرد بسیار زیادی دارد. به قسمت‌های کوچک و مربعی و مستطیل شکل آسمان مجازی که در کنار هم قرار می‌گیرند تایل گفته می‌شود. این تایل‌ها ضخامت‌های 4.2 و همچنین 6 میلی‌متری دارند.

آسمان مجازی در کجاها قابل استفاده است؟

به طور کلی می‌توان از آسمان مجازی قشم در موارد مختلف و متعددی بهره برد. برای مثال می‌توان به استفاده تجاری اشاره کرد. در این نوع استفاده می‌توان جذاب‌ترین سقف‌های آسمان مجازی را در مراکز خرید، استخرها، فروشگاه‌ها و مغازه‌ها، بوتیک‌ها و کلیه مراکز تفریحی نصب کرد. از لحاظ روانشناسی این سقف جذاب روی آرامش مشتریان تاثیر بسزایی می‌گذارد. به همین دلیل هم آن‌ها می‌توانند با خیال راحت و بدون استرس بیشتر خرید کنند. این یکی از خلاقانه‌ترین روش‌ها برای نصب آسمان مجازی برای اهداف تجاریست.

نصب آسمان مجازی قشم در آشپزخانه

امروزه با مدرن‌تر شدن زندگی تمامی افراد در کل دنیا، ابعاد خانه‌ها هم کوچک‌تر شده است. به همین دلیل آشپزخانه‌ها هم کوچک‌تر از قبل شده‌اند. تمام خانم‌های خانه‌دار بیشتر از هر نقطه‌ی دیگری در خانه، تمایل دارند آشپزخانه‌شان دل‌بازتر باشد و کار در آنجا برایشان قابل تحمل‌تر باشد. به همین دلیل می‌توان از آسمان مجازی قشم در تمامی آشپزخانه‌ها بهره‌مند شد. چرا که فضای بی‌روح و خفه آشپزخانه‌های آپارتمانی را تبدیل به بهترین آشپزخانه مدرن و جذاب می‌کند.

نصب آسمان مجازی قشم در مطب

بیشتر دندان ‌پزشک‌ها از این گلایه می‌کنند که اکثر بیمارانشان از دندان پزشکی به شدت می‌ترسند. البته این ترس کاملا طبیعی بوده و در اکثر افراد رایج است. چرا که همیشه مراجعه کردن به دندان پزشکی علاوه بر خوب شدن دندان‌هایمان با دردهای بسیار شدید دندان همراه بوده است. اما آسمان مجازی قشم به تمامی دندان پزشک‌ها این امکان را فراهم می‌کند تا بیمارانشان با خیال راحت و بدون استرس در مطب حضور پیدا کنند. این یکی از بهترین روش‌ها برای آرام کردن بیمارانیست که به شدت از دندان پزشکی هراس دارند.

طرح های آسمان مجازی قشم

  • طرح های آسمان مجازی قشم

    طرح های آسمان مجازی قشم

    سقف مجازی آشپزخانه با طرح آسمان و درخت

  • آسمان مجازی با طرح شکوفه‌های بهاری
  • دیوار مجازی با طرح آکواریوم برای آشپزخانه
  • دیوار مجازی با طرح شهر چراغانی
  • آسمان مجازی با طرح برگ‌های پاییزی
  • آسمان مجازی با طرح درختان بامبو
  • آسمان مجازی با طرح تابش نور خورشید
  • آسمان مجازی با طرح شب ستاره‌ای
  • آسمان مجازی با طرح ماه شب چهارده

سیستم نورپردازی آسمان مجازی

در آسمان مجازی قشم از بهترین سیستم نورپردازی استفاده می‌شود. البته لازم به ذکر است که روش‌های مختلفی برای نورپردازی آسمان مجازی وجود دارد. برای مثال می‌توان به روش‌های استفاده از نورپردازی با سیستم LED، لامپ‌های RGB، لامپ‌های FPL و همچنین SMD اشاره کرد. در روش استفاده از سیستم LED بحث نورپردازی به طور کاملا طبیعی و واقع‌گرایانه خلق می‌شود، انگار که تابش نور خورشید کاملا طبیعی است. در بحث لامپ‌های RGB از آنجایی که رنگ‌های مختلف قابل تنظیم است می‌تواند نور را سرد و گرم کرد. این موضوع در خلق صحنه طلوع خورشید، ظهر و یا غروب و… بسیار بی‌نظیر است.

استفاده از لامپ‌های SMD به دلیل انرژی کمتر و تولید گرمای پایینی که دارد، بسیار مناسب آسمان مجازی است. به خاطر این که در استفاده‌های طولانی مدت فضای داخلی را گرم نکرده و حضور در فضا را بسیار مطلوب و قابل تحمل‌تر می‌کند. یکی دیگر از سیستم‌های نورپردازی آسمان مجازی قشم کریستال سواروسکی است که بهترین گزینه برای طراحی آسمان شب پر ستاره محسوب می‌شود. این سیستم بسیار کم مصرف بوده و هیچ مشکلی را برای استفاده‌های بلند مدت در سقف‌های آسمان‌ مجازی به وجود نمی‌آورد.

استفاده از آسمان مجازی قشم برای دیوار

زمانی که بتوان از این سیستم برای سقف استفاده کرد، بدون شک می‌توان از آن برای دیوارها هم بهره برد. در بالا به چند مورد از استفاده‌های دیواری در آشپزخانه‌ها اشاره کردیم. برای مثال بسیاری از طرح‌های جذاب دیواری برای آشپزخانه‌ها موجود هستند که می‌توان از آن‌ها استفاده کرد و نمای آشپزخانه را بسیار جذاب‌تر کرد. معمولا این طرح در فضای خالی بین کابینت بالا و پایین استفاده می‌شود که در زبان انگلیسی به (Backsplash) معروف است. شما می‌توانید در قسمت Backsplash از انواع طرح‌های آکواریومی، جنگلی و… که بسیار طبیعی و واقعی هستند استفاده کنید و آشپزخانه‌ای جذاب و منحصربه‌فرد داشته باشید.

در این فضا و یا در هر نقطه دیگر می‌توان از چنین سیستم بی‌نظیری بهره برد. برای مثال اگر در یک آپارتمان قطعه جنوبی زندگی می‌کنید که یکی از اتاق‌هایتان کاملا تاریک بوده و هیچ پنجره‌ای ندارد، می‌توانید از سیستم دیواری مجازی بهره‌مند شوید. فقط کافیست طرح مدنظرتان را انتخاب کنید تا به بهترین شکل ممکن روی دیوار اتاقتان نصب شود. برخی از دیوارهای مجازی طوری طراحی شده‌اند که قابلیت تغییر در طرح، نور و رنگ را دارند. مثلا اگر می‌خواهید صبح فضای اتاقتان منظره صبح و شب هم منظره چراغانی و یا ستاره‌باران داشته باشد، به راحتی می‌توانید این ایده را در دیوار مجازی پیاده‌سازی کنید.

چرا باید از آسمان مجازی استفاده کرد؟
  • چرا باید از آسمان مجازی استفاده کرد؟

    چرا باید از آسمان مجازی استفاده کرد؟

    جلوگیری از یکوانخت شدن خانه

  • تحت تاثیر قرار دادن مشتریان
  • ایجاد آرامش در بیماران
  • جلوه زیبا بخشیدن به فضا
  • تنوع استفاده از فضا
  • جلوگیری از تکراری شدن فضا
  • افزایش روحیه و انرژی
  • افزایش بهره‌وری
  • بالارفتن کیفیت زندگی

ایمنی آسمان مجازی قشم

حتم داریم شما هم به ایمن بودن این سقف‌ها فکر می‌کنید. چرا که باید تحت هر شرایطی سقف آسمان مجازی کاملا ایمن بوده و به اصطلاح روی سرمان خراب نشود. اگر بخواهیم عواملی نظیر زلزله و… را در نظر بگیریم باید خیالمان از ایمن بودن این سقف مدرن راحت باشد. برای پاسخ به این سوال باید بگوییم که در ساخت آسمان مجازی مسائل ایمنی در بالاترین سطح ممکن لحاظ شده و خیال تمام استفاده‌کنندگانشان را راحت می‌کند. چرا که این سقف تحت هر شرایطی کاملا بی‌حرکت و محکم و استوار در جای خودش می‌ماند و به هیچ وجه فرو نمی‌ریزد. نوع مصرف نورپردازی آسمان مجازی هم بسیار به صرفه و کم‌مصرف بوده و از سیستم‌های نورپردازی استفاده می‌شود که مصرف پایینی داشته و گرمای بسیار کمی را هم تولید می‌کنند.

سقف کشسان

طولا, درگهان, حمیری, جزیره لارک, کووه ای, هلر, گیاهدران, باغ ویلا, توریان, زینبی, پی پشت, زیرانگ, گردوا, خالدین, تمبان, سهیلی, نقاشه, مرادی, تم گس, کنار سیاه

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *