نگین الماس


به سایت نگین الماس
خوش آمدید.

ما در این سایت زیباترین گالری جهان در سال 2021 مربوط به
آسمان مجازی و سقف کشسان را برای شما عزیزان تهیه کرده ایم.

_
پیشنهاد میشود گالری را در لپ تاپ یا کامپیوتر ببینید.
_
برای مشاهده گالری عکسها بر روی دکمه گالری در بالای صفحه کلیک کنید .
_
لطفا فقط و فقط چند ثانیه صبر کنید تا عکسها بارگذاری شود و از گالری ما لذت ببرید.
_
گالری گل و شکوفه
_

قیمت آسمان مجازی آشپزخانه برگرفته از تعداد تایل ها و جنس تایل های آن می باشد. آشپزخانه قلب خانه است و همیشه باید از بهترین امکانات جهت ساخت آن استفاده شود، آسمان مجازی یکی از جدید ترین نوع سقف های کاذب می باشد.

اجزای تشکیل دهنده آسمان مجازی آشپزخانه تایل ها، سازه سقف کاذب و نورپردازی مناسب می باشد. یکی از کاربرد های آسمان مجازی در آشپزخانه است که باعث می شود آشپزخانه محیط زیبا تری داشته باشد. شرکت نگین الماس با جدیدترین متد روز دنیا و برترین متخصصان کشور اماده خدمت رسانی به سراسر ایران در زمینه انواع سقف کشسان می باشد. و همچنین شما می توانید برای دریافت مشاوره و نحوه سفارش با شماره تماس 09122571252 در ارتباط باشید.

آسمان مجازی چیست

اگر بخواهیم فناوری مدرنی را به دنیای سقف‌های کاذب بیاوریم، یقینا می‌توانیم نگاه ویژه‌ای به آسمان مجازی بیندازیم. طرح‌های ارائه شده در کنار داشتن زیبایی، روشی جدید برای نورپردازی در محیط هستند و می‌توانید از طرح‌های مختلف و مناسب برای اماکن مختلف استفاده کنید. از این طرح‌ها می‌توان به صورت ساده در خانه‌ها استفاده کرده و حتی برای اماکن تجاری و کاری هم از آن‌ها بهره برد. آسمان مجازی می‌تواند کاربردهای خاص و متنوعی برای زندگی انسان داشته باشد و رنگ‌ها و طرح‌های جذابی هم توسط متخصصین در اختیار شما قرار می‌گیرد.

آسمان مجازی نصب و پیاده سازی بسیار ساده‌ای دارد و می‌توانید به سادگی و در سال‌های مختلف، تعمیر و نگهداری آن را برعهده داشته باشید. آسمان مجازی معمولا از چند تایل تشکیل می‌شود که سازه‌های نورپردازی هم در پشت آن قرار می‌گیرد و کار شما را ساده‌تر خواهد کرد. می‌توانید از سازه‌های مخصوص سقف کاذب هم استفاده کرده و ماندگاری بیشتری را برای این فناوری ایجاد کنید. تایل‌ها مهمترین بخش هستند و همواره باید به صورت یکپارچه روی سقف قرار گیرند. می‌توانید ترکیب خوبی هم با کناف ایجاد کرده و طرح‌ها را به صورت کاملا بهداشتی پیاده سازی کنید.

آسمان مجازی آشپزخانه

آسمان مجازی جدید ترین نوع سقف کاذب است با مزایای بسیار زیاد که همین امر باعث شده که در همه مکان ها استفاده شوند. سقف آشپزخانه محیطی است که چربی، خاک و … روی آن جمع می شود و به دلیل قابل شست وشو بودن آسمان مجازی می توان آن را به راحتی تمیز کرد. برای اجرای آسمان مجازی روی سقف های مختلف می توان از طرح های مختلف از جمله:

  • آسمان مجازی طرح گل
  • آسمان مجازی طرح پاییز
  •  آسمان مجازی طرح شکوفه
  • آسمان مجازی شب
  • آسمان مجازی سه بعدی
  • قیمت آسمان مجازی آشپزخانه
آسمان مجازی آشپزخانه

آسمان مجازی آشپزخانه

سقف طرحدار

یکی از مزیت های خوب این سقف ها تایل های موجود در آن ها است . به این صورت است که تصاویر زیادی با کیفیت خوب روی تایل ها به کار می رود که این اشکال و تصاویر می تواند به دو صورت طبیعی (ابر، درخت، پرندگان) و غیر طبیعی (هواپیما، بالن و …) مطابق با سلیقه و علاقه و خواست مشتری بر روی تایل ها چاپ می شود. تعداد تایل های که برای کار استفاده می شود بر اساس فضای موجود و همچنین بودجه مشتری بر روی تایل ها چاپ می شود.

بیشتر بدانید : طرح آسمان مجاری آشپزخانه چگونه است؟

اجزای آسمان مجازی آشپزخانه

قیمت آسمان مجازی آشپزخانه از اجزای مختلفی مثل تایل های آسمان مجازی، سازه های سقف کاذب، نورپردازی مناسب تشکیل شده است. در ادامه هر کدام را به صورت کامل توضیح خواهیم داد.

  • نورپردازی
  • سازه سقف کاذب
  • تایل
  • چاپسقف های کششی
نورپردازی

مهم ترین قسمت قیمت آسمان مجازی آشپزخانه نور پردازی آن می باشد چرا که یکی از هدف های آسمان مجازی نورپردازی مناسب می باشد. المان هایی که در نورپردازی از آن ها استفاده می شود اجزای زیر می باشند:

لامپ های T4 و T5

لامپ های LED

لامپ های FPL

و سایر المان ها شامل لامپ های SMD، لامپ های رنگی، فیبر های نوری و کریستال سواروسکی هستند.

سازه سقف کاذب

سازه سقف کاذب دومین مرحله برای ساخت آسمان مجازی می باشد. سازه سقف کاذب از نبشی و پروفیل جهت ساخت مربع یا مستطیل هایی برای نگه داشتن تایل ها درون سازه سقف کاذب استفاده می شود. مربع یا مستطیل ها در سایز هایی مطابق با سایز تایل ها (30 * 30، 60 * 60، 60 * 120) ساخته می شوند.

تایل

تایل های آسمان مجازی هم یکی از قسمت های مهم آسمان مجازی است چون که طرح های مورد نظر روی آن ها چاپ می شود. طرح های طبیعی مثل (آسمان، دریا، درخت، گل) و طرح های غیر طبیعی مانند (بالون ها، بادبادک ها، هواپیما) و … می باشند. تایل های آسمان مجازی انواع مختلفی دارند . از جمله :

  • تایل های PVC
  • تایل های گچی
  • تایل های کنافی
  • تایل های آلومینیومی
  • تایل های آکوستیک  قیمت آسمان مجازی آشپزخانه

تایل های PVC  در دو نوع ساده و طرح دار وجود دارد ساده در مکان هایی استفاده می شود که زیبایی برای آن ها مهم نیست. ولی در آسمان مجازی طرح دار، طرحی را که مشتری انتخاب می کند روی تایل ها چاپ می کنند و باعث زیبا تر شدن سقف می شود.

چاپ آسمان مجازی آشپزخانه

چاپ طرح روی تایل ها دو روش متفاوت دارد که یکی از آن ها را استیکری و دیگری را چاپی می گویند. منظور از استیکری همان برچسب است که طرح را که به صورت یک برچسب است بر روی تایل ها می زنند.

منظور از چاپی این است که طرح را بر روی طلق ها چاپ کرده و طرح ها پس از مدتی کیفیت خود را از دست نمی دهند و از تایل جدا نمی شوند.

چاپ آسمان مجازی آشپزخانه

چاپ آسمان مجازی آشپزخانه

روش نصب آسمان مجازی آشپزخانه

جهت اجرای آسمان مجازی ابتدا باید نور پردازی آن درست شود که روی سقف اصلی انجام می شود. در مرحله ی بعدی سازه سقف کاذب را تنظیم می کنیم. در مرحله آخر تایل هایی که طرح مورد نظر مشتری روی آن ها چاپ شده بود را روی سازه های سقف کاذب قرار می دهیم.

بهتر است برای اجرای آسمان مجازی آشپزخانه از نیروهای متخصص و کاردان کمک گرفت. طرح هایی که می توان برای آسمان مجازی آشپزخانه استفاده کرد. از جمله آسمان مجازی طرح گل، آسمان مجازی شب، آسمان مجازی طرح شکوفه، آسمان مجازی طرح پاییز، آسمان مجازی طرح ابر و … می باشد.

مزایای اسمان مجازی اشپزخانه

  • قابل شست و شو اند و در صورت گرفتن چربی می توان تایل های آن را جدا کرد و به راحتی شست.
  • قابل جا به جایی اند و در صورتی که بخواهید می توانید آن ها را به مکان دیگر انتقال دهید.
  • سبک اند و هیچ گونه وزنی به سقف اصلی وارد نمی کنند.      قیمت آسمان مجازی آشپزخانه
  • مقاوم در برابر سرما و گرما یعنی در صورتی که با گرما یا سرما برخورد داشته باشد هیچ گونه تغییری در آن به وجود نمی آید.
  • نصب سریع و آسان یعنی بدون ایجاد گرد و خاک می توان آن را به راحتی نصب کرد.
مزایای اسمان مجازی اشپزخانه

مزایای اسمان مجازی اشپزخانه

قیمت آسمان مجازی آشپزخانه

باید گفت که آشپزخانه قلب هر خانه است و سقف هر آن بیشتر از هر جایی در آن مکان به چشم می خورد. جهت زیباتر جلوه دادن آشپزخانه بهتر است که از آسمان مجازی استفاده کنید. آسمان مجازی آشپزخانه را می توان در طرح های مختلف با توجه به طرح و رنگ کاشی و کابینت انتخاب کرد. قیمت آسمان مجازی آشپزخانه به تعداد تایل ها و جنس آن ها بستگی دارد. جهت دریافت اطلاعات بیشتر درباره آسمان مجازی آشپزخانه با ما در تماس باشید.

آسمان مجازی طرح گلآشپزخانه قلب هر خانه است و سقف هر آن بیشتر از هر جایی به چشم می آید

قیمت آسمان مجازی آشپزخان

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *