نگین الماس


به سایت نگین الماس
خوش آمدید.

ما در این سایت زیباترین گالری جهان در سال 2021 مربوط به
آسمان مجازی و سقف کشسان را برای شما عزیزان تهیه کرده ایم.

_
پیشنهاد میشود گالری را در لپ تاپ یا کامپیوتر ببینید.
_
برای مشاهده گالری عکسها بر روی دکمه گالری در بالای صفحه کلیک کنید .
_
لطفا فقط و فقط چند ثانیه صبر کنید تا عکسها بارگذاری شود و از گالری ما لذت ببرید.
_
گالری بالون
_

امروزه یکی از مدرن ترین سقف های کاذب آسمان مجازی شیراز می باشد که از ترکیب با سقف های کاذب دیگر ساخته می شوند. همچنین تاریخچه آسمان مجازی شیراز به سال 1388 باز می گردد و حدودا یک سالی طول کشیده تا به صورت کامل با شیوه صحیح ساختن آن آشنا شدند.

اگر دوست ندارید سقف خانه ی شما مثل اکثر خانه ها عادی و سفید باشد میتوانید از سقف کشسان استفاده کنید. در بعضی معماری های ساختمان بخاطر اینکه یک سری تاسیسات یا عایق های صوتی و سازه های دیگر تو سقف دیده نشود از سقف کاذب استفاده میکنند.مجموعه نگین الماس با جدیدترین متد روز دنیا در زمینه های سقف مجازی،سقف کشسان، آسمان مجازی، سقف باریسول در انواع طرح ها آماده خدمت رسانی به سرتاسر ایران می باشد. همچنین می توانید برای مشاوره و آشنایی بیشتر با ما با شماره تلفن 09122571252 در تماس باشید.

 

آسمان مجازی چیست؟

به طور کلی آسمان صاف و زیبا به آرامش روحیه کمک می کند و همچنین آسمان مجازی سه بعدی نوعی سقف کاذب است که شبیه به آسمان می توان آن را طراحی کرد. همچنین برای مکان هایی که افراد بیش از 4 ساعت در آن ها وقت می گذرانند بسیار مناسب است. می توانید به زمانی که درون یک باغ قدم می زنید فکر کنید که چقدر آرامش بخش است و باعث آرامش روحی افراد می شود. امروزه با استفاده از آسمان مجازی می توان این فضا را به منزل و محل کار خود ببرید . که می توان گفت باعث کاهش استرس، خستگی و افسردگی می شود. آسمان مجازی به نوعی از سقف ها گفته می شود که می توانند به کمک pvc و نورپردازی مناسب آسمانی مصنوعی را با طرح های مختلف و زیبا نمایش دهند. سقف های مجازی از سه قسمت اصلی تشکیل شده اند: از جمله سازه سقف، تایل های آسمان مجازی و همچنین نورپردازی سازه در ادامه به طور کلی با آنها آشنا می شوید. همچنین آسمان مجازی انواع مختلفی دارد از جمله مشبک، کناف، آلومینیومی و پی وی سی می باشند. البته آسمان مجازی در ساختمان های مسکونی، اداری، بهداشتی و … بسیار کاربرد دارد.

آسمان مجازی چیست؟

آسمان مجازی چیست؟

آسمان مجازی به انگلیسی

آسمان مجازی در لغت نامه انگلیسی به معنی sky virtual می باشد. موارد استفاده آسمان مجازی همواره متنوع بوده است و می‌توانید برای محل کار یا منزل خود از آن استفاده کنید. اگه روحیه پایینی در محل کار خود دارید، می‌توانید از سقف آسمان مجازی استفاده کرده و روحیات خود را برای فعالیت بهتر بالا ببرید. این صنعت برای منازل هم انتخاب بسیار خوبی است و در مواقعی که زیاد نمی‌توانید از خانه خارج شوید، می‌توانید منزل خود را به تفرجگاهی روحیه بخش تبدیل کرده و از طرح‌های زیادی آسمان مجازی خانه خود استفاده کنید. آسمان مجازی ویژگی‌های متنوعی دارد که تنها نمی‌توان به زیبایی‌های آن اشاره کرد.

از آسمان مجازی می‌توان به عنوان پوششی در نقص‌های خانه استفاده کرده و ایمنی بهتری را فراهم کرد. آسمان مجازی می‌تواند عایقی برای حرارت بوده و در فصل تابستان و زمستان کاربردی باشد. می‌توانید از آسمان مجازی با طرح‌های دلخواه خود استفاده کرده و شرایطی را فراهم کنید که همه اعضای خانواده یا محل کار شما از آن راضی باشند. فراموش کردنی نیست که آسمان مجازی همه ساله دچار تغییر و تحولاتی شده و طرح‌های ناب و با کیفیت‌تری از آن‌ها روانه بازار می‌شود. در همین راستا می‌توانید از خرید خود هم راضی باشید.

اجزای تشکیل دهنده آسمان مجازی شیراز

آسمان مجازی شیراز یکی از به روز ترین  نوع سقف های کاذب است که طرفداران زیادی دارد. آسمان مجازی از چند قسمت مختلف تشکیل شده است که در ادامه به صورت کامل شما را با آن ها آشنا خواهیم کرد: نور پردازی: یکی از مهم ترین قسمت های آسمان مجازی نورپردازی آن است. نور پردازی باعث زیبا تر نمایش دادن این نوع سقف کاذب می شود. از جمله اجزایی که می توان با استفاده از آن ها نورپردازی مناسبی انجام داد به ترتیب زیر می باشند:

لامپ های LED

لامپ های FPL

لامپ های SMD

لامپ های T4 و T5

برای مثال از لامپ های LED در جهت ساخت سقف هایی که شب هستند و ستاره درون آنها بکار رفته است استفاده می شود.

اجزای سقف کشسان

سازه سقف کشسان : پس از تنظیمات نور پردازی مطابق با نوع نورپردازی، سپر سازی در سایز های مختلف (60*60 و60*120 و30*30 ) برای قرار دادن تایل های آسمان مجازی را انجام می دهیم. همچنین این سازه به معیار، انتخاب و مقدار هزینه ی مشتری بستگی دارد. در ادامه مشتری باید تایل ها را انتخاب کرده تا سقف آماده شود.

اجزای سقف کشسان 

اجزای سقف کشسان

تایل آسمان مجازی

یکی از ویژگی های آسمان مجازی با سایر سقف های کاذب تایل های آن هستند. چرا که تنوع و کیفیت بالایی نسبت به سایر سقف های کاذب دارند. همچنین باید به این نکته توجه کرد که تنوع این تایل ها بسیار زیاد است. برای مثال می توان نقش آسمان را با درخت های عظیم و پدیده های مصنوعی مثل هواپیما یا بالون روی آن نمایش داد. تعدا تایل ها بستگی به فضا و سفارش مشتری دارد. پس از انتخاب طرح، آن را روی تایل ها چاپ کرده و تایل ها را در جایگاه خود جایگذاری می کنیم. یک قطعه دیگر که در آسمان مجازی کاربرد دارد الویتر(Elevator) است. کاربرد الویتر جهت زیباتر نمایش دادن آسمان مجازی است. به این نکته توجه کنید که الویتر به درخواست مشتری روی آسمان مجازی قرار می گیرد. و کاربردش جهت جدا سازی سقف کاذب از تایل ها می باشد.
بیشر بخوانید : آسمان مجازی سه بعدی

روش ساخت آسمان مجازی

در ادامه می خواهیم شما را با شیوه نصب و را اندازی آسمان مجازی آشنا کنیم. در ابتدا برای شروع به کار باید نبشی ها و پروفیل های مخصوص را به صورت شبکه ی منظم با سایزهای استاندارد (60 * 60) ایجاد کنیم. در اینجا باید به این نکته توجه شود که فاصله ی شبکه ها تا سقف اصلی باید 15 الی 20 ساتی متر باشد. پس از تقسیم کردن سقف به شبکه های 60 * 60 باید به نور پردازی آن پرداخت. باید برای هر یک از شبکه ها یک منبع نور در نظر گرفت. می توان از لامپ های مخصوص، ریسه های خطی، نور مخفی و … استفاده کرد. مرحله ی بعد انتخاب و خرید آسمان مجازی است. شما می توانید از طرح های مختلف از جمله

طرح آسمان

طرح شکوفه

طرح اسلیمی

طرح درخت

طرح گل

طرح آکواریوم

طرح پاییز

طرح انیمشن

هر کدام را که می خواهید انتخاب کرده و با هر تعداد تایلی که می خواهید سفارش دهید. و در مرحله ی آخر باید تایل های چاپ شده را روی پروفیل یا نبشی به صورت مناسب وصل کرد.

چاپ سقف مجازی

انواع آسمان مجازی شیراز

مشبک

کناف

آلومینیومی

پی وی سی

مزایای آسمان مجازی شیراز

سبک بودن آسمان مجازی شیراز : دلیل سبکی آسمان مجازی این است که به تایل های کوچک تقسیم می شود و نصب و جمع کردن آن آسان است و یکی از مزایای بسیار مهم آسمان مجازی شیراز است.

خاصیت کشسانی: این سقف ها خاصیت کشسانی دارند و در برار فشار مقاوم اند.

ابعاد مختلف: آسمان مجازی را می توان در ابعاد مختلف ساخت و متناسب با مکان سقف مورد نظر خود را آماده کرد.

تنوع در طرح: آسمان مجازی طرح های مختلفی دارد. یکی از مزایای چشمگیر آن کیفیت تصاویری است که روی تایل ها چاپ می شود.

همچنین می توان هر طرح یا نقشی را که خودتان بخواهید سفارش دهید و روی تایل ها چاپ کنید. برای مثال یک عکس از خودتان یا شخص یا منظره ایی که دوست دارید را درون اتاق خواب خود مشاهده کنید.

از تنوع های آن باید گفت که می توان عکس هایی از طبیعت، طرح های انیمیشن و کودکانه، آکواریوم، دریا و طرح های ترکیبی را روی تایل ها چاپ کرد.

ضد آب بودن: همچنین آسمان مجازی را می توان درون استخرها و حمام ها به کار برد و این اجازه را به مشتریان می دهد که در هر کجا که می خواهند از آن استفاده کنند.

نگه داری آسمان مجازی شیراز

برای نگه داری آسمان مجازی شیراز به تکنیک های خاصی نیاز نیست. اما در کل باید چند مورد رعایت شوند که در ادامه به آنها می پردازیم. روش های نگه داری آسمان مجازی به طور کلی به دو دسته تقسیم می شود:

نگهداری از تایل ها: نگه داری از تایل ها از ابتدا شروع می شود و باید قبل از نصب از محکم بودن آن ها اطمینان حاصل کرد. قبل از نصب تایل ها آنها را با پارچه ی نرم تمیز کنید تا نور دهی با کیفیت تری داشته باشد. مواظب باشید تایل ها در مقابل حرارت مستقیم قرار نگیرند. جهت تمیز کردن تایل ها آن ها را به آرامی از نبشی ها جدا کن. سپس با استفاده از شیشه پاک کن و پارچه ی نرم آنرا پاک کنید. نکته قابل توجه این است که نباید از مواد شوینده مثل وایتکس جهت تمیز کردن آن ها استفاده شود. از چسب 123 جهت چسباندن آن ها استفاده نکنید. توجه کنید در صورتی که تایل ها سفارشی بودند و از ابعاد 60 * 60 بیشتر بودند به تنهایی جهت برداشتن آن ها اقدام نکنید.

نگهداری از منبع نور

در صورت سوختن لامپ ها ابتدا برق آن را قطع کرده و سپس شروع به تعمیر آن کنید. در صورتی که در این زمینه اطلاعات کافی ندارید از یک متخصص کمک بگیرید.

قیمت آسمان مجازی شیراز

آسمان مجازی شیراز امروزه بسیار پرکاربرد بوده به دلیل مزایای زیادی که دارد و همچنین بسیار زیبا و دلنشین است. افراد می توانند جهت کاهش استرس و خستگی از آن درون منازل (آشپزخانه، اتاق خواب، پذیرایی ) و محل کار خود استفاده کنند. امروزه در بیمارستان ها جهت روحیه دادن به بیماران و همچنین تمیز بودن آن استفاده می شود. ما با قیمت مناسب و کیفیت بالا در جهت تولید آسمان مجازی فعالیت می کنیم. جهت اطلاع از قیمت و مشاهده کارهای ما با ما در ارتباط باشید.

قیمت آسمان مجازی شیراز

قیمت آسمان مجازی شیراز

شیراز ، مرودشت ، فسا ، داراب ، جهرم ، لارستان ، فیروزآباد ، ممسنی ، آباده ، لامرد ، اقلید ، کوار ، نی‌ریز ، زرین‌دشت ، قیر و کارزین ، استهبان ، مُهر ، زرقان ، کوه‌چنار ، خرامه ، گراش ، سپیدان ، خرم‌بید ، فراشبند ، رستم ، ارسنجان ، خفر ، خنج ، اوز ، بیضا ، سروستان ، بختگان ، پاسارگاد ، بوانات ، سرچهان .

آسمان مجازی شیراز

 

 

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *