نگین الماس


به سایت نگین الماس
خوش آمدید.

ما در این سایت زیباترین گالری جهان در سال 2021 مربوط به
آسمان مجازی و سقف کشسان را برای شما عزیزان تهیه کرده ایم.

_
پیشنهاد میشود گالری را در لپ تاپ یا کامپیوتر ببینید.
_
برای مشاهده گالری عکسها بر روی دکمه گالری در بالای صفحه کلیک کنید .
_
لطفا فقط و فقط چند ثانیه صبر کنید تا عکسها بارگذاری شود و از گالری ما لذت ببرید.
_
گالری برگ و آسمان
_

سقف کشسان مشهد از خدمات بسیار عالی نگین الماس است که می‌توانید در طرح‌ها و انواع مختلف دریافت کرده و به زیباسازی ساختمان خود بپردازید.

سقف کشسان مشهد چیست؟

شاید برای شما هم پیش آمده باشد که جایی رفته باشید و از تماشای منظره جذاب سقف آنجا حیرت‌زده شده باشید. پس از آن ممکن است با یک جست و جوی ساده به اسم سقف کشسان برخورده باشید و سپس روی این مقاله کلیک کرده‌اید تا بدانید سقف کشسان چیست. ما هم در اینجا راجع به سقف کشسان و موضوعات مرتبط با آن توضیح خواهیم داد. سپس خودتان با خواندن امکانات سقف کشسان مشهد پی به مزایای متنوع آن خواهید برد. پس برای اطلاعات بیشتر حتما تا آخر این مقاله همراه ما باشید.

جنس سقف کشسان مشهد

جنس سقف کشسان مشهد

جنس سقف کشسان مشهد

سقف کشسان مشهد از یک نوع پارچه PVC ساخته شده است که قابلیت‌‌های بسیار زیادی دارد. این خلاقیت در نوع ساخت سقف موجب گشته تا یکی از بهترین المان‌های طراحی داخلی به شمار بیاید. در واقع سقف کشسان یک نوع سقف کاذب است که البته تفاوت بسیار زیادی با سقف‌های کاذب عادی و معمولی دیگر دارد. سقف کشسان جذابیت بسیار بالاتری داشته و از لحاظ کیفیت ساخت بسیار بالاتر از سقف‌های دیگر است. نمای جذابی که این سقف به فضا و دکوراسیون داخلی می‌بخشد، غیرقابل مقایسه با سقف‌ها و طراح‌های دیگر است.

علت نام‌گذاری سقف

آیا تا به حال به این فکر کرده‌اید که چرا به این نوع سقف، کشسان گفته می‌شود؟ پاسخ به این سوال از نام این سقف مشخص است. دلیل این که این سقف کشسان نام دارد به خاطر قابلیت کشسان بودن پارچه PVC استفاده شده در سقف است. یعنی متخصصان سقف کشسان مشهد با حرارت دادن به این پارچه اندازه آن را منبسط کرده و به مقدار دلخواهشان در می‌آورند. یعنی اگر ابعاد یک سقف کمی بزرگ‌تر از اندازه پارچه باشد، می‌توان به راحتی با حرارت دادن پارچه، یک حالت کشسانی در آن ایجاد کرد و آن را به اندازه کاملا دلخواه خود درآورد.

جنس پارچه سقف کشسان مشهد

جنس پارچه سقف کشسان مشهد از 90 درصد PVCT، 5 درصد پلاستی سایزر و همچنین 5 درصد هم از افزودنی‌های مجاز در آن تشکیل شده است. در واقع به خاطر وجود همین 5 درصد پلاستی سایزر است که سقف کشسان قابلیت ارتجاعی پیدا کرده و حالت کشسانی به خودش می‌گیرد. جنس سقف کشسان بسیار سبک و نازک است و بهترین گزینه برای نصب در روی سقف به شمار می‌آید. چرا که ضخامت آن از 0.18 تا 0.25 میلی‌متر متغیر است. سقف کشسان به خاطر وجود ماده‌ای به نام زینک اکساید، کاملا ضد قارچ و ضد باکتری به شمار می‌آید. سقف کشسان مشهد به دلیل استفاده کلر در فرمولاسیونش، تبدیل به یک ماده نسوز شده است. یعنی به راحتی آتش نمی‌گیرد و کاملا بی‌خطر و ایمن است.

مزایای استفاده از سقف کشسان

  • مزایای استفاده از سقف کشسان

    مزایای استفاده از سقف کشسان

    جذاب‌تر شدن فضای داخلی

  • بالا رفتن روحیه افراد
  • کاهش استرس
  • کاهش تنش‌های فکری
  • بالاتر رفتن سطح تمرکز
  • افزایش سطح آرامش

نحوه چاپ طرح‌های سقف کشسان مشهد

در سقف کشسان مشهد طرح‌های بسیار متنوعی وجود دارد که بسیار جذاب و چشم‌نواز هستند. اما نحوه چاپ سقف کشسان، زمانی بسیار چالش‌برانگیز و سخت بود. چرا که همیشه در چاپ، مشکل طول طرح وجود نداشته و عرض آن با محدودیت روبه‌رو بود. بدین معنا که دستگاه‌های چاپ قادر بودند تنها طرح‌هایی که تا 3.20 متر بودند را چاپ کنند. به همین دلیل در سقف‌هایی که عرض آن‌ها فراتر از 4 متر می‌رسید در واقع امکان نصب سقف کشسان وجود نداشت. اما در سقف کشسان مشهد از یک نوع دستگاه چاپ مخصوص UV استفاده می‌شود که قادر است عرض‌هایی که پنج و نیم متر هستند را هم چاپ کند. این امکان می‌تواند برای بیشتر فضاهای تجاری و مسکونی کافی باشد.

اما بحث نوع چاپ، کیفیت چاپ، رنگ‌های استفاده شده و… از اهمیت بسیار بالایی برخوردار هستند. چرا که اگر از بهترین مواد و دستگاه برای چاپ سقف‌های کشسان استفاده نشود، به مرور زمان کیفیت خود را از دست می‌دهند. در بسیاری از موارد حتی مشاهده شده است که به دلیل استفاده از مواد بی‌کیفیت در چاپ، با حرارت دیدن پارچه‌ها نوع طرح و رنگ آن به کلی تغییر پیدا کرده است. این موضوع می‌تواند منجر به ناامیدی و بی‌اعتمادی کامل مشتریان شود. به همین دلیل در چاپ سقف کشسان مشهد از بهترین مواد برای چاپ طرح‌ها استفاده می‌شود. همین امر هم باعث شده تا طرح‌ها در برابر گرما و سایر موارد دیگر کاملا مقاوم بوده و در دراز مدت هرگز کیفیتشان را از دست ندهند.

تاثیر نورپردازی در سقف کشسان مشهد

بسته به نوع سقف کشسانی که می‌خواهید انتخاب کنید بحث نورپردازی در آن هم کاملا فرق می‌کند. برای مثال برای سقف‌های کشسان طرح‌دار که در آن طرح‌های بسیار جذاب و رنگی با بهترین کیفیت چاپ می‌شوند، نورپردازی در آن نقش بسیار مهمی دارد. بدین معنا که بیش از 50 درصد زیبایی چنین سقف‌هایی مربوط به نورپردازی آن می‌شود. اما این نورپردازی چگونه انجام می‌شود؟ در واقع هنگام نصب کارشناسان سقف کشسان مشهد با اندازه‌گیری دقیق سقف پنل‌های فلزی مخصوصی را روی سقف نصب می‌کنند. این پنل‌ها با سقف یک فاصله‌ی چند سانتی‌‌متری پیدا می‌کند. سپس داخل پنل‌ها نورهای مخصوص LED نصب می‌شوند.

پس از نصب نورهای مخصوص LED، که می‌توانند رنگ‌های متعددی داشته باشند، کار به نصب پارچه می‌رسد. برای نصب کردن پارچه با یک وسیله مخصوص به پارچه گرما می‌دهند تا حالت کشسانی پیدا کرده و کش بیاید. این کار باعث می‌شود تا پارچه از حالت شل بودن خود خارج شده و همه جای پنل را بپوشاند و کاملا سفت و یک دست روی پنل بنشیند. این کار در زیبایی بصری سقف هم تاثیر بسزایی می‌گذارد. پس از گرما دادن پارچه و همچنین نصب دقیق آن روی پنل چراغ‌های LED روش می‌شوند. نور LED پس از تابش و عبور از سطح پارچه منظره بسیار تماشایی در سقف خلق می‌کند. برخی از لامپ‌های ELD حالت RGB یا به اصطلاح چند رنگی دارند و می‌توانند فضای اتاق را بسیار جذاب‌تر کنند.

انواع سقف‌های کشسان مشهد

  • طرح  گلکسی (کهکشانی)
  • طرح برلیانت
  • طرح ترنسپرنت (شفاف)
  • طرح مات
  • طرح کلودز (ابرها)
  • طرح ساتن
  • طرح لاکر (آینه‌ای)

سقف کشسان مشهد برای چه کسانی مناسب است؟

سقف کشسان مشهد، در واقع برای اهداف متنوع استفاده می‌شود. یعنی فرقی نمی‌کند که بخواهید آن را در خانه و یا دفتر کارتان استفاده کنید، مهم این است که این سقف یک نمای خارق‌العاده و کاملا بی‌بدیل به فضای داخلی می‌بخشد. از این روی بسیاری از کسان یکه قصد دارند فضای داخلی‌شان را متحول کنند از سقف کشسان مشهد استفاده می‌کنند. برای مثال اگر یک دفتر کار برای استارتاپ خود گرفته‌اید و قصد دارید آنجا را تبدیل به یک نمای بسیار خیره‌کننده برای تحت تاثیر قرار دادن مشتریانتان بکنید، بهترین گزینه سقف کشسان مشهد خواهد بود.

بسیاری از افراد دیگر سقف کشسان مشهد را برای خانه خود انتخاب می‌کنند. برای مثال آن را در سال پذیرایی نصب کرده و مهمان‌ها، دوستان و آشنایانشان را تحت تاثیر قرار می‌دهند. جالب است بدانید که بسیاری از گیمرهای حرفه‌ای سقف کشسان مشهد را در اتاقشان نصب می‌کنند. چرا که طرح‌های سقف کشسان مشهد کاملا بسته به سلیقه و انتخاب مشتری چاپ می‌شود. به همین دلیل هم برخی از گیمرها تصویر با کیفیت مربوط به گیمینگ را روی پارچه چاپ کرده و آن را در سقف اتاقشان نصب می‌کنند. این تصویر با استفاده از نورهای گیمینگ GRB بسیار خیره‌کننده و خارق‌العاده می‌شود. در نتیجه، سقف کشسان مشهد را می‌توان برای استفاده‌های کاملا متفاوت و اهداف متنوع به کار برد.

آیا سقف کشسان مشهد ارزش هزینه کردن دارد؟

آیا سقف کشسان مشهد ارزش هزینه کردن دارد؟

آیا سقف کشسان مشهد ارزش هزینه کردن دارد؟

پاسخ به این سوال بسته به خود فرد دارد. چرا که انتخاب و سلیقه هر فردی می‌تواند کاملا متفاوت‌تر از دیگران باشد. به همین دلیل ممکن است برخی‌ها هزینه‌ کردن برای موارد ذکر شده را کاملا بیهوده بدانند. برخی دیگر هم معتقد هستند که چنین طرح‌های زیبایی می‌تواند هم فضای داخلی را متحول کند و هم تاثیرات بالقوه‌ای را روی روحیه‌شان بگذارد. اما بیشتر افرادی که از سقف کشسان مشهد استفاده کرده‌اند، تجربیات باورنکردنی خود را با ما به اشتراک گذاشته‌اند که چقدر این موضوع در روحیه و کیفیت زندگی‌شان تاثیرات عالی گذاشته است.

شاید به ظاهر هزینه کردن برای ظاهر فضای داخلی چندان لزومی نداشته باشد. اما تاثیرات مثبتی که از لحاظ روانی دارد، غیر قابل مقایسه است. چرا که بسیاری از افراد سقف کشسان مشهد را در دفاتر کاریشان نصب می‌کنند و مشتریان زیادی را تحت تاثیر قرار می‌دهند. طراحی داخلی تاثیر بسیار زیادی در اعتماد مشتری داشته و می‌تواند نقش بسیار مهمی را ایفا کند. از طرفی دیگر افراد زیادی هم تصمیم گرفته‌‌اند چنین طرح جذابی را داخل خانه‌هایشان پیاده‌سازی کنند و از تاثیرات بالقوه‌ی آن روی زندگی شخصی و اطرافیانشان تعاریف زیادی کرده‌اند. در نتیجه تمامی این اهداف بسته به خود فرد دارد. اما در یک کلام می‌توان گفت که امتحان کردن روش‌های نوین در هر زمینه‌ای ضرر ندارد.

ویژگی‌های بسیار خوب دیوار کشسان مشهد

  • امکان چاپ طرح به دلخواه و سلیقه مشتریان
  • نصب بسیار آسان به خاطر سبک بودن آن
  • تغییر کلی فضای داخلی پس از نصب
  • جذاب‌تر شدن نورپردازی فضای داخلی
  • شست و شوی آسان و بدون دردسر
  • خاصیت ضد باکتری و ضد قارچ
  • طول عمر بسیار بالا و طولانی
  • مقاومت بسیار بالا در استفاده‌های طولانی
  • مقاوم در برابر حرارت بسیار بالا
  • جلوگیری از انعاکس زیاد صدا
  • جابه‌جایی آسان و قابل نصب بودن در محلی دیگر
  • قابلیت تغییر طرح‌ها و نصب در همان محل
  • بالا بردن زیبایی فضای داخلی

باخرز ، بجستان ، بردسکن ، بینالود ، تایباد ، تربت جام ، تربت حیدریه ، جغتای ، جوین ، چناران ، خلیل‌آباد ، خواف ، خوشاب ، داورزن ، درگز ، رشتخوار ، زاوه ، زبرخان ، سبزوار ، سرخس ، ششتمد ، صالح‌آباد، فریمان ، فیروزه ، قوچان ، کاشمر ، کلات ، کوهسرخ ، گلبهار ، گناباد ، مشهد ، مه‌ولات ، نیشابور .

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *