نگین الماس


به سایت نگین الماس
خوش آمدید.

ما در این سایت زیباترین گالری جهان در سال 2021 مربوط به
آسمان مجازی و سقف کشسان را برای شما عزیزان تهیه کرده ایم.

_
پیشنهاد میشود گالری را در لپ تاپ یا کامپیوتر ببینید.
_
برای مشاهده گالری عکسها بر روی دکمه گالری در بالای صفحه کلیک کنید .
_
لطفا فقط و فقط چند ثانیه صبر کنید تا عکسها بارگذاری شود و از گالری ما لذت ببرید.
_
گالری نقاشی های زیبا
_

سقف کشسان تبریز خدمتی است که توسط متخصصین کاربلد نگین الماس در اختیار شما قرار گرفته و می‌توانید برای منزل یا محل کار خود از آن استفاده کنید.

تعمیر سقف قدیمی و خراب ممکن است که به تلاش و هزینه زیادی نیاز داشته باشد. در چنین مواردی، سقفی نقایص مختلفی دارد، می‌تواند هزینه‌های زیادی را روی دست شما بگذارد. برای رهایی از چنین مشکلاتی، می‌توانید از خدمات سقف کشسان تبریز استفاده کنید. سقف کشسان یکی از راه حل‌‌های بسیار جالب در این مورد است که می‌توانید از آن استفاده کرده و بسیاری از هزینه‌های خود را کاهش دهید. سقف کشسان بسیار سبک‌تر از گچ بوده و امکان نصب سریع‌تری را هم برای شما فراهم می‌کند. سقف پارچه‌ای به‌عنوان جایگزینی است که می‌تواند ارزش توجه بیشتری هم داشته باشد.

سقف کشسان مشهد

سقف کشسان تبریز

سقف کشسان تبریز چیست؟

سقف کشسان، نوعی سقف است که حالت افتاده دارد و یکی از قدیمی‌ترین تکنیک‌هایی است که در زمینه طراحی به آن توجه می‌شود. آویزان کردن پارچه زیر سقف، در بسیاری از کشورها و در قرون وسطی وجود داشته است. رومیان باستان، از ابریشم، مصری‌ها از کتان و ارامنه از پنبه برای این منظور استفاده می‌کردند. با آویختن یک پارچه مربوط که حجم آن را کاهش دهد، می‌تواند برای سقف‌های کششی شرایط مناسبی را پدید آورد. سطح یکنواختی در این شرایط ایجاد شده و می‌توان از آن در کنار سقف عادی استفاده کرد.

سقف کشسان تبریز چیست؟

سقف کشسان تبریز چیست؟

با گذشت زمان، سقف کشسان از اهمیت کمتری برخوردار شد، اما در قرن بیستم، دوباره شاهد ظهور آن بودیم. امروزه این نوع سقف‌ها از پارچه PVC ساخته می‌شود. سقف کشسان روی تکه‌های مخصوصی به دیوار متصل می‌شود و می‌توانید از آن‌ها با هزینه بسیار پایینی استفاده کنید. الگوهای زیادی هم برای سقف کشسان قابل استفاده کرد که می‌توانید برای طراحی داخلی خانه یا محل کار از آن استفاده کنید. این طرح‌های خاص بسیار محبوب شده و می‌توانید از آن‌ها بنا به سلیقه خود استفاده کنید.

سقف کشسان سه‌بعدی از یک تصویر سه بعدی روی بوم استفاده کرده و به‌صورت چاپ شده در آن قرار می‌گیرد. این طرح سبب می‌شود که یک توهم عمق برای افراد حاضر در زیر سقف ایجاد شود. رایج‌ترین نوع این طرح‌ها، تصاویر آب، فضا یا آسمان است. چنین راه حلی سبب شده است که زیبایی بسیار چشم‌گیری داشته باشند و طراحی داخلی مدرنی هم برای آن متصور شویم. حال شما برحسب سلیقه خود، می‌توانید یکی از این موارد را انتخاب کنید. البته به ساختار خانه و ابعادی که قصد دارید از سقف کشسان استفاده کنید هم روی این موضوع تاثیرگذار است. باید به هزینه‌های خود هم توجه داشته و با برنامه بهتری به جلو بروید.

بیشتر بخوانید: بازسازی تهران

ویژگی های سقف کشسان تبریز

  • دارا بودن ظاهری جذاب و دلنشین و زیبا
  • قابلیت پنهان کردن تاسیسات ساختمانی مانند بیرون زدگی سیم کشی های برق
  • مقاوم بودن در برابر تغییرات آب و هوایی و جوی
  • دارای قابلیت ضد آلودگی و عدم گرفتن گرد و غبار
  • نظافت آسان به همراه شستشوی راحت با هر نوع ماده شوینده
  • سازگاری با محیط زیست و عدم آسیب رساندن به آن
  • عایق در برابر صوت و عدم انتقال آن
  • دارای خاصیت ضد رطوبتی و مناسب برای استفاده در سقف استخر ها
  • وزن بسیار کم و سطح صاف
  • تنوع رنگی و شکلی بسیار بالا و عدم محدود شدن به رنگ و شکل خاص
  • طول عمر بسیار بالا و مقاوم در برابر فشار و وزن سقف

انواع سقف کشسان تبریز

سقف کشسان می‌تواند انواع مختلفی داشته باشد. استفاده از طرح‌های آینه‌ای یکی از همین موارد است. سطح براقی مانند نور در یک آینه منعکس شده و منظره جالبی را ایجاد می‌کند. سقف‌های افتاده می‌کنند هر رنگی داشته باشند. بیشتر طراحی‌های لوکس داخلی که حالت کلاسیک دارند، از چنین طرح‌هایی استفاده می‌کنند. سقف کشسان مات، یکی دیگر از انواع سقف کشسان است که از یک پارچه مخصوص ساخته شده و نور را بازتاب نمی‌دهد. اگرچه، رنگ‌های زیادی ممکن است که در این زمینه وجود داشته باشد، اما سفید محبوبیت بیشتری دارد. این طرح‌ها برای خانه‌های ایرانی مناسب‌تر هستند و می‌ةوانید از آن‌ها استفاده کنید.

سقف کشسان در گذشته تا به امروز، پیشرفت زیادی داشته است و همچنان می‌توانیم این پیشرفت را در آینده نیز متصور باشیم. انواع بیشتری که در سرتاسر جهان از آن‌ها استفاده می‌شود، به داخل کشور وارد شده و می‌توانید از مدرن‌ترین و زیباترین طرح‌ها استفاده کنید. در ادامه بیشتر به انواع آن اشاره می‌کنیم:

  • چاپ سقف کشسان 3D
  • چاپ سقف کشسان شفاف
  • چاپ سقف کشسان آینه ای
  • چاپ سقف کششی مات
  • چاپ سقف کشسان گلکسی
  • چاپ دیوار کشسان
  • چاپ سقف کشسان ویژهسقف های کشسان
  • چاپ سقف کشسان ساده

دلیل انتخاب سقف کشسان تبریز

دلیل انتخاب سقف کشسان تبریز

دلیل انتخاب سقف کشسان تبریز

سقف کشسان به‌عنوان راه حلی عالی برای هر مکانی شناخته می‌شود که نیاز به پنهان کردن عیوب خانه در آن وجود دارد. سطوح آسیب دیده را بدین شیوه می‌توانید پنهان کرده و با هزینه کمی، زیبایی را به خانه خود بازگردانید. این ایرادات ممکن است که مربوط به نقوص نباشند و به‌طور مثال، مربوط به لوله‌هایی باشند که منظره بدی را ایجاد می‌کنند. با این روش، سقف به سطح پایین‌تری رسیده و بنابراین، نمی‌توان از آن در اتاق‌هایی که ارتفاع پایین‌تری دارند، استفاده کرد. از این سقف‌ها می‌توانید برای خانه‌های سنتی و اتاق‌های دیگری که سقف بلندتری دارند، استفاده کنید.

سقف کشسان از پارچه بسیار ساده‌ای برای نصل استفاده می‌کند که نقطه قوت بزرگی برای آن است. این پارچه دارای محلول مخصوصی بوده و سبب می‌شود که وزن پایینی داشته و در نتیجه، ماندگاری بیشتری هم روی سقف شما داشته باشد. فراموش نکنید که دوام در سقف‌های کشسان هم بسیار بالا بوده و می‌توانید به آن‌ها اعتماد داشته باشید.

مزایای سقف کشسان تبریز

سقف کشسان تبریز در برابر آسیب‌های مکانیکی مقاوم بوده و می‌توانند از دیگر طرح‌های موجود هم شرایط بهتری داشته باشند. شما چند ده سال می‌توانید از این سقف‌ها استفاده کنید و ضامنت نامه هم از طرف شرکت به شما داده می‌شود. سقف کشسان تبریز دارای سطح کاملا یکنواختی است و می‌توانید آن را به‌صورت سنتی نیز طراحی کنید. تولید کنندگان، از طیف گسترده‌ای از طرح‌ها استفاده کرده و می‌توانند آن‌ها را سفارشی سازی کنند. چاپ سه‌بعدی هم روی آن‌ها صورت گرفته و می‌توانید از سطح‌های ساده استفاده نکنید.

مزایای سقف کشسان تبریز

مزایای سقف کشسان تبریز

مقاومت، یکی دیگر از ویژگی‌های سقف کشسان است که در برابر رطوبت، آتش و گرد و غبار می‌تواند از خود محافظت کند. اگر سقف کشسان را بتوانید به بهترین شکل ممکن نصب کنید، خواهید دید که ضد آب بوده و پارچه در صورت نشست از بالا، خراب نمی‌شود. بسته به ساختاری که سقف کشسان تبریز می‌تواند داشته باشد، می‌توان تا ۱۰۰ لیتر آب روی آن نگهداری کرد. پارچه‌های مورداستفاده در چنین سازه‌هایی نسوز بوده و می‌توانند قابلیت‌های دیگری مانند عایق صوتی را هم داشته باشند. سقف کشسان دارای غشای سوراخ‌دار بوده و می‌تواند سر و صدا را در اتاق به خود بگیرد.

چند نوع چاپ سقف کشسان وجود دارد؟

  • چاپ سقف کشسان 3D
  • چاپ سقف کشسان شفاف
  • چاپ سقف کشسان آینه ای
  • چاپ سقف کششی مات
  • چاپ سقف کشسان گلکسی
  • چاپ دیوار کشسان
  • چاپ سقف کشسان ویژهسقف های کشسان
  • چاپ سقف کشسان ساده

معایب سقف کشسان تبریز

معایب سقف کشسان تبریز

معایب سقف کشسان تبریز

جدا از مزایایی که سقف کشسان از آن‌ها بهره می‌برد، چند ایراد کوچک هم وجود دارد که باید در هنگ خرید به آن‌ها توجه داشته باشید. سقف کشسان اندازه‌گیری مشکلی دارد و با توجه به تنوعی که در انواع مختلف آن‌ها وجود دارد، باید به‌طور مساوی از آن‌ها استفاده کرده و بتوانید ابعاد آن را برای خانه‌هایی با ابعاد غیرمتوازن هم استفاده کنید. همین موضوع سبب می‌شود که کار نصاب سخت‌تر شده و به المان‌های مختلفی در اندازه‌گیری توجه داشته باشد. دیوارهای دارای طاقچه و طراحی خاص سقف اصلی می‌تواند در این زمینه مشکلاتی را ایجاد کند.

ممکن است که این موارد هزینه زیادی برای شما داشته باشد. مشکل دیگر سقف کشسان تبریز این است که حداکثر اندازه پارچه سقف کشسان ۵ متر بوده و برای سطوح بزرگ‌تر، باید از چندین پارچه جداگانه استفاده کنید. همین موضوع سبب می‌شود که سطح کاملا یکدستی نداشته باشید. گزینه‌های روشنایی هم کمی برای سقف کشسان تبریز با چالش روبرو خواهد بود. قدرت لامپ‌هایی که برای سقف کشسان استفاده می‌شود، نباید بیش از ۴۰ وات باشد. پارچه باید از حرارت محافظت شود و دمای بالا می‌تواند روی تغییر رنگ پارچه هم تاثیرگذار باشد. قیمت بالا در برخی از سقف کشسان تبریز وجود دارد و بسته به اندازه، ممکن است که شاهد تغییراتی در قیمت باشیم.

سخن آخر

دانستیم که پیاده‌سازی سقف کشسان می‌تواند دلایل متنوعی داشته باشد و معمولا هم به نفع صاحب خانه بوده و مزایای زیادی برایش به‌همراه خواهد داشت. کافی است که هزینه‌های خود را مشخص کرده و یکی از انواع عالی سقف کشسان را برای کار خود انتخاب کنید. سقف کشسان کاربردهای بسیار بالای در دنیای مدرن امروز دارد و حتی طرح‌های بیشتری از آن وارد کشور می‌شود. این نوع سقف در دنیا مورد توجه قرار گرفته و برای طراحی شیک خانه از آن استفاده می‌شود. در همین راستا باید توجه ویژه‌ای به آن داشته و در صورت داشتن شرایط لازم، از چنین خدماتی توسط شرکت‌های معتبر استفاده کنید.

سقف کشسان

مراغه, مرند, اهر, میانه, بناب, سهند, سراب, اسکو, آذرشهر, هادیشهر, عجب شیر, سردرود, ملکان, شبستر, خسروشاه, بستان آباد, هشترود, هریس, جلفا, یامچی, صوفیان, یامچی, لیلان, تسوج, شند آباد, کلوانق,

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *