نگین الماس


به سایت نگین الماس
خوش آمدید.

ما در این سایت زیباترین گالری جهان در سال 2021 مربوط به
آسمان مجازی و سقف کشسان را برای شما عزیزان تهیه کرده ایم.

_
پیشنهاد میشود گالری را در لپ تاپ یا کامپیوتر ببینید.
_
برای مشاهده گالری عکسها بر روی دکمه گالری در بالای صفحه کلیک کنید .
_
لطفا فقط و فقط چند ثانیه صبر کنید تا عکسها بارگذاری شود و از گالری ما لذت ببرید.
_
گالری مینیاتوری
_

آسمان مجازی مشهد چیست ؟ سقف کشسان در مشهد چگونه نصب میشود؟ قیمت آسمان مجازی در مشهد چگونه است ؟ مزایای سقف کشسان مشهد به چه عواملی مربوط است ؟   اگر این سوالات برای شما هم پیش آمده است ، تا انتهای مقاله با ما همراه باشید .

 

مزایای آسمان مجازی مشهد

آسمان مجازی مشهد یکی از انواع سقف های کاذب می باشد که کیفیت بالایی دارد. اجزای تشکیل دهنده آسمان مجازی مشهد تایل های در سایزهای (30 * 30، 60 * 60، 120 * 60 )، نبشی یا پروفیل و اجزای نور پردازی می باشد. کاربردهای آسمان مجازی مشهد در مکان هایی مثل فروشگاه ها، استخرها، منازل مسکونی، دفاتر و شرکت ها و … می باشد.

سقف کاذب آسمان مجازی قطعه ای کوچک از طبیعت زیبا را به شما در منزل و محل کار ارمغان میدهد. انتخاب با شماست تصاویری از آسمان ، اکواریوم ، سقفهای سنتی ، نمایی از برجها و یا تصاویر کلاسیک انتزاعی ما در مجموعه نگین الماس با جدیدترین متد روز دنیا اماده خدمت رسانی با بهترین قیمت و بالا ترین کیفیت به سرتاسر ایران در این زمینه می باشیم.

همچنین برای گرفتن مشاوره و سفارش  می توانید با شماره تماس 09122571252 در ارتباط باشید.

مزایای آسمان مجازی مشهدمزایای آسمان مجازی مشهد

مزایای آسمان مجازی مشهد

آسمان مجازی مشهد چیست؟

آسمان مجازی مشهد یکی از انواع سقف کشسان است که برای شبیه سازی یک مکان به محیط های مثل طبیعت یا چیز های دیگر استفاده می شود. آسمان مجازی مشهد نوعی آسمان مجازی است که جهت کاهش استرس و انرژی منفی و افزایش زیبایی می شود. همین زیبایی باعث روحیه بخشی به افراد می شود. از مزایای این آسمان مجازی در مشهد باید گفت که ضد آب و قابل شستشو است، ضد گرد و غبار، سبک و قابل حمل است، تنوع طرح بالایی دارد و… . از جمله باید گفت آسمان مجازی مشهد در مکان های مختلف کاربرد فراوانی دارد. مکان هایی مثل:

  • بیمارستان
  • دندان پزشکی ها
  • تالار ها
  • هتل ها
  • منازل مسکونی
  • دفاتر و شرکت ها
  • استخرها
  • سالن های همایش و … .

اجرای آسمان مجازی مشهد

آسمان مجازی مشهد توسط سه اجزای اصلی تایل ها آسمان مجازی، سازه سقف کاذب و وسایل نورپردازی ساخته می شود. ابتدا برای ساخت سازه سقف کاذب باید با استفاده از نبشی و پروفیل مربع هایی با سایز (60 * 60، 30 * 30، 120 * 60) ساخت.

با استفاده از پیچ یا رول پلاک آن ها را به دیوار نصب کرد. پس از نصب سازه های سقف کاذب باید شروع به نصب لامپ های ال ای دی، smd، مهتابی، لامپ های T4 و T5 کرده است. بهتر است بعد از نصب سازه های سقف کاذب وسایل نور پردازی را نصب کنیم.

چرا که امکان دارد که به آن ها ضربه وارد شود و ناقص شوند. در مرحله آخر تایل هایی که طرح انتخاب شده ی مشتری روی آن ها چاپ شده است را روی سازه های سقف کاذب به صورت درست نصب می کنیم تا آسمان مجازی مشهد آماده شود. بهتر است که بگوییم در صورتی که علم کافی در جهت ساختن آسمان مجازی ندارید آن را به نیروهای متخصص با سابقه کاری بسپارید تا آسمان مجازی با کیفیت و بدون نقص تحویل بگیرید.

نصب آسمان مجازی مشهد

آسمان مجازی مشهد مزایای بسیار زیادی نسبت به سقف های گچی و … دارد که در ادامه به صورت کلی در مورد آن ها توضیح داده می شود.

قابل شستشویند یعنی اینکه می توان آن ها را شست بدون اینکه خراب شوند و می توان آن ها را بدون استفاده از هیچ گونه مواد شوینده شست.

مقاوم در برابر گرما و سرما یعنی اگر آن مکان گرم یا سرد شده روی جنس آن ها تأثیر نمی گذارد.

سبک هستند یعنی این گونه آسمان های مجازی هیچگونه وزنی به سقف اصلی وارد نمی کند.

ضد آب اند و باید گفت که در برخورد با بخار هیچ گونه مشکلی در آن ها به وجود نمی آید و به همین دلیل است که می توان از آن ها درون سونا و استخر استفاده کرد.

قابلیت جا به جایی دارند یعنی در صورتی که بخواهید منزل خود را تغییر دهید می توانید آن ها را باز کرده و در مکان جدید نصب کنید.

نصب آسمان مجازی مشهد

نصب آسمان مجازی مشهد

مزایای نصب

نصب سریع و آسان است این گونه سقف ها بسیار سریع نصب شده و منظور از آسانی نصب شان این است که بدون تولید گرد و غبار و هیچ گونه کنده کاری می توان آن ها را نصب کرد.

قابل نصب در همه مکان ها برای مثال: دفاتر و شرکت ها، بیمارستان ها، استخرها، سالن های همایش و …

تنوع طرح بالا یعنی اینکه شما می توانید هر طرح و نقشی از جمله طبیعت، انیمیشن، آسمان و حتی عکس خودتان را روی تایل های آن چاپ کنید.

بیشتر بدانید: آسمان مجازی در کرج

انواع طرح های آسمان مجازی

  • آسمان مجازی طرح انیمیشن
  • آسمان مجازی طرح گل
  • آسمان مجازی طرح پاییز
  • آسمان مجازی طرح فرشته
  • آسمان مجازی طرح اسلیمی
  • آسمان مجازی طرح شب
  • آسمان مجازی طرح کهکشان
  • آسمان مجازی طرح شکوفه
  • آسمان مجازی طرح انیمیشن

این نوع آسمان های مجازی طرح انیمیشن، طرح چاپ شده روی آن برگرفته از برنامه کودک های یا انیمیشن های معروف است که وابسته به نوع سلیقه ی مشتری روی تایل ها چاپ می شود.

آسمان مجازی طرح گل

آسمان مجازی طرح گل که بسیار پر طرفدار هم است بر گرفته از گل های موجود در طبیعت از جمله گل های رز، میخک یا هر نوع گل دیگر می باشد که مشتری طرح گل را انتخاب کرده و روی تایل ها چاپ می کنند. این طرح‌ها می‌توانند زیبایی خاصی داشته باشند و تنوع بالایی از گل‌ها را در این طرح‌ها مشاهده کنیم. طرح گل همواره مورد توجه خانم‌ها بوده است و حتی می‌توانید ایده‌های خلاقانه خود را با شرکت در میان گذاشته و از آن‌ها استفاده کنید. این طرح‌ها را می‌توانید در پذیرایی مورد استفاده قرار داده یا به عنوان یک طرح برای اتاق خواب کودک خود هم به کار ببرید. فراموش نکنید که این طرح‌ها تنوع بیشتری نسبت به طرح‌هایی مانند آسمان یا فضا دارند.

آسمان مجازی طرح پاییز

پاییز هم به نوبه ی خودش زیبایی هایی دارد، برگ های زرد ریخته شده ی درختان جلوه ی زیبایی به طبیعت این فصل می دهد و عموم مردم این طبیعت را می پسندند و دوست دارند که در منزل خود آن را تماشا کنند پس این طرح را روی تایل ها چاپ می کنند.

آسمان مجازی طرح فرشته

آسمان مجازی فرشته بر گرفته از نقاشی هایی از فرشتگان و قدیسان می باشد که بیشتر در کلیساها مورد استفاده قرار می گیرد. این طرح‌ها حالت کلاسیکی دارند و در همین راستا نظر مثبت مشتریان زیادی را به خود اختصاص خواهد داد. اگر یک فرد مذهبی هستید یا علاقه بسیاری به طرح‌های قدیمی دارید، می‌توانید از چنین طرح‌هایی با دقت بالا استفاده کنید. این طرح‌ها برای راهروها هم بسیار مناسب هستند و بنابراین برای مراکز تجاری خاصی هم می‌توانید از آن‌ها استفاده کنید. از طرح آسمان مجازی طرح فرشته می‌توانید با قیمت مناسب در خانه و کاشانه خود استفاده کرده و حتی نمادهای دلخواه خود را در آن به کار ببرید.

آسمان مجازی طرح اسلیمی

طرح های اسلیمی شامل دایره های با خم و پیچ های مختلف که به دوران اشکانیان و ساسانیان باز می گردد. این گونه سقف کشسان در مشهد برای موزه ها، مساجد و مکان های عمومی به کار می رود. هم چنین این طرح در سقف کشسان مشهد نیز کاربرد دارد .

 

آسمان مجازی طرح شب

آسمان مجازی طرح شب همانطور که از نامش پیداست مانند آسمان شب که دارای ماه و ستاره می باشد می سازند و از لامپ های ال ای دی ساخته می شوند.

آسمان مجازی طرح کهکشان

آسمان مجازی طرح کهکشان همانند عکس هایی که از کهکشان ها دیده اید است و آن طرح ها را روی تایل ها چاپ می کنند.

آسمان مجازی طرح شکوفه

آسمان مجازی طرح شکوفه برای مثال اینگونه است یک درخت شکوفه داده و برگرفته از عکس های آن است. به جز این طرح ها شما می توانید عکس های که مد نظرتان هست را استفاده کنید. طرح های متفاوت و بیشتری دیگری هم هستند که شما می توانید جهت آشنایی با آن ها با ما در ارتباط باشید تا آن ها را به شما معرفی کنیم.

بیشتر بدانید: آسمان مجازی شب

کاربرد های آسمان مجازی در مشهد

آسمان های مجازی نوعی سقف کاذب به روز است که شما را با کاربرد های آن آشنا خواهیم کرد. آسمان مجازی مشهد در مکان های مختلفی مثل :

  • منازل مسکونی ( اتاق خواب ها، آشپزخانه، حمام، دستشویی )
  • دفاتر و شرکت ها
  • استخر ها
  • رستوران ها
  • هتل ها
  • فروشگاه ها
  • تالار ها و … کاربرد دارد.

قیمت آسمان مجازی مشهد

آسمان مجازی مشهد انواع طرح های مختلف آسمان های مجازی و سقف های کاذب را به بازار ارائه می کند. قیمت آسمان مجازی مشهد وابسته به نوع سایز، طرح، اندازه ی و تعداد تایل های آسمان مجازی است. جهت مطلع شدن از قیمت های آسمان مجازی مشهد با ما در ارتباط باشید.

باخرز ، بجستان ، بردسکن ، بینالود ، تایباد ، تربت جام ، تربت حیدریه ، جغتای ، جوین ، چناران ، خلیل‌آباد ، خواف ، خوشاب ، داورزن ، درگز ، رشتخوار ، زاوه ، زبرخان ، سبزوار ، سرخس ، ششتمد ، صالح‌آباد، فریمان ، فیروزه ، قوچان ، کاشمر ، کلات ، کوهسرخ ، گلبهار ، گناباد ، مشهد ، مه‌ولات ، نیشابور .

قیمت آسمان مجازی مشهد

قیمت آسمان مجازی مشهد

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *