نگین الماس


به سایت نگین الماس
خوش آمدید.

ما در این سایت زیباترین گالری جهان در سال 2021 مربوط به
آسمان مجازی و سقف کشسان را برای شما عزیزان تهیه کرده ایم.

_
پیشنهاد میشود گالری را در لپ تاپ یا کامپیوتر ببینید.
_
برای مشاهده گالری عکسها بر روی دکمه گالری در بالای صفحه کلیک کنید .
_
لطفا فقط و فقط چند ثانیه صبر کنید تا عکسها بارگذاری شود و از گالری ما لذت ببرید.
_
درختان بهاری و پاییزی
_

سقف کشسان کرمانشاه چیست ؟

سقف کشسان کرمانشاه به واقع یکی از مدرن ترین انواع سقف کاذب محسوب می شود. این سقف که از پارچه ای از جنس پی وی سی ساخته می شود دارای قابلیت های کشسانی فوق العاده ای است. بدین معنا که می توان با گرمادهی به پارچه ی مخصوص که همان پی وی سی است ، آن را به اندازه ی دلخواه و مورد نظر کش آورد و سپس روی پروفیل های ویژه ای نصب نمود.

سقف کشسان کرمانشاه

سقف کشسان کرمانشاه

سقف کشسان

شاید برای‌تان جالب باشد که می‌توانید سقف ساختمان خود را به جای سقف کاذب ساده، از سقف کشسان یا آسمان مجازی بسازید. این فناوری نوین در اختیار شما قرار گرفته و می‌توانید در ابعاد خاصی از آن استفاده کنید. سقف کشسان زیبایی بسیار زیادی در کنار کاربردش دارد و می‌توانید از المان‌های سه بعدی هم روی آن استفاده کنید. می‌توانید از لوازم خاص برای پوشش آن استفاده کرده و حتی به صورت عمودی و دیوارپوش هم از آن استفاده کنید. سقف کشسان خاصیت انعطاف پذیری بالایی دارد و می‌توانید از کشش و پایداری آن برای ساختمان‌های مختلف استفاده کنید.

سقف کشسان از نوعی پی وی سی هم می‌تواند تهیه شده و گیره‌های نگهدارنده روی آن قرار گیرد. سقف کشسان روی ریل‌های خاص قرار گرفته و می‌تواند پارچه پی وی سی را به صورت ثابت نگه دارد. این ریل‌ها کمک می‌کنند که از تغییر فرم سقف جلوگیری به عمل آید. هنگام بروز بلایای طبیعی، سقف کشسان مقاومت بیشتری در برابر فشار داشته و می‌توانید از خاصیت‌های امنیتی آن استفاده کنید. پوشش سقف کشسان می‌تواند ضخامت کم تا زیاد داشته باشد و محدویتی در این زمینه وجود ندارد.

چاپ سقف مجازی

امروزه علاوه بر سقف از پارچه ی کشسانی می توان به عنوان دیوارپوش نیز استفاده کرد که به آن لقب دیوار کشسانی داده اند. در حقیقت سقف کشسان کرمانشاه و حتی آسمان مجازی کرمانشاه دارای قابلیت نورپردازی های خاص و فوق العاده زیبایی هستند که این ویژگی از عناصر مهم زیباسازی در طراحی دکوراسیون بداخلی محسوب می شود.

شرکت نگین الماس  مجموعه ای است حرفه ای در زمینه ی طراحی داخلی با جدیدترین متد روز دنیا با سابقه ای درخشان و برترین متخصصین کشور با ارائه خدماتی همچون نصب سقف مجازی ، سقف کشسان ، آسمان مجازی ، سقف باریسول  با نازل ترین قیمت و بالا ترین کیفیت به سرتاسر ایران همچنین شما می توانید برای دریافت مشاوره و نحوه سفارش با شماره تماس 09122571252 با ما در ارتباط باشید.

چاپ سقف مجازی

چاپ سقف مجازی

تفاوت سقف کشسان کرمانشاه و کناف در چیست؟

می توان به طور خلاصه و تیتر وار این تفاوت ها را در قالب کلماتی همچون : وزن ، جلوه ی بصری، نگهداری و طول عمر، بهداشت و امکان شستشو، تنوع در طرح و رنگ بیان کرد. البته این نکته را هم باید یادآور شویم که مزیت های سقف کشسان کرمانشاه بسیار بیشتر و همچنین قیمت تمام شده ی آن برای افراد بسیار پایین تر و به صرفه است.

ویژگی های سقف کشسان کرمانشاه

نوع و جنس پارچه ی سقف کشسان کرمانشاه  را 90% پی یوی سی ، 5% پلاستی سایزر و در نهایت %5 افزودنی های مجاز تشکیل می دهد. شایان ذکر است که پلاستی سایزر موجود در سقف کشسان کرمانشاه باعث ایجاد ویژگی کشسانی در این سقف می گردد.

همچنین ضخامت سقف کشسانی از 0/18 الی  0/25 میلی متر متغیر است در حقیقت می توان گفت این حجم ضخامت جزو متریال های  بسیار نازک و سبک ساختمانی محسوب می گردد. همچنین در این نوع سقف به دلیل وجود زینک اکساید، که عنصری کشنده و از بین برنده ی انواع باکتری وقارچ است، خاصیت آنتی باکتریال کنجانده شده است. و نیز به علت فراوانی کلر در فرمولاسیون آن، سقف کشسان کرمانشاه خاصیت ضد اشتعال و اصطلاحا نسوز دارد.

انواع پارچه ی سقف کشسان کرمانشاه

باید این نکته را یادآور شویم که سقف کشسان کرمانشاه در حقیقت به انواع سقف کشسانی مات ، لاکر (آینه ای)، ساتن ، گلکسی ، ترنسپرنت، برلیانت و کلودز نیز تقسیم می شود. اما در بین این سقف ها ، سقف کشسان لاکر دارای تنوع رنگی فوق العاده  بالایی است. چیزی در حدود بیش از 150 رنگ!

نکته

اما نکته ی قابل توجه در سقف کشسان کرمانشاه قابلیت چاپ بر روی پارچه های سقف کشسانی است. نقصی که در گذشته چاپ سقف کشسان با آن رو به رو بود، عرض چاپ نسبتا کم (به میزان 3.20 متر) بوده است. اما امروزه دیگر این مشکل با در اختیار داشتن دستگاه های چاپ UV حل شده است. در حقیقت این دستگاه ، اولین دستگاه چاپ با عرض 5.30 متر در ایران می باشد که به مدد دستگاه چاپ سقف کشسان کرمانشاه می توان در پروژه های ساختمانی بزرگ به صورت یکپارچه و بدون درز از آن استفاده نمود. این چاپ ها در کم ترین زمان و نیز با بهترین وضوح انجام می شوند.

 

همچنین بخوانید : آسمان مجازی اردبیل

 

چرا سقف کشسان کرمانشاه ؟

در واقع از آنجایی که پارچه ی این نوع سقف از پی وی سی و مواد ارتجاعی ساخته شده است ، در حقیقت با گرمادهی ، اندازه ی سقف را به میزان دلخواه می توان در آورد. و این ویژگی منحصر به فرد خاصیت کشسانی این نوع سقف را می رساند و دلیل نام گذاری آن به سقف کشسان کرمانشاه به این دلیل می باشد. زیرا در مواد ساخته شده از پی وی سی و نیز پلاستی سایزر می توان آن را یافت. ویژگی کشسانی این نوع سقف در هنگام نصب به این صورت است که هنگام برش به میزان 7% کوچکتر از ابعاد اصلی سقف برش داده می شود و سپس با استفاده از گرمادهی به اندازه 7% کش می آید و روی سقف نصب می گردد.

مراحل نصب سقف کشسان کرمانشاه

برای اجرا و نصب سقف کشسان کرمانشاه نیاز به ابزار آلات ویژه ی نصب داریم .( البته این نکته را یادآور شویم که در خدمات شرکت نگین الماس از صفر تا صد مراحل نصب توسط تیم حرفه ای ما قابل اجرا می باشد. )در ابتدا باید پروفیل های ویژه به دور تا دور محل نصب، پیچ می شوند. و سپس با استفاده از گیره ی نگهدارنده ی چهار طرف سقف به صورت معلق نگاه داشته شوند.

در این مرحله، گرمادهی باید با استفاده از هیتر ویژه ی نصب سقف کشسان کرمانشاه آغاز گردد. هیتر سقف کشسان وسیله ای است که با استفاده از زاویه و پرتاب درجه ی هوای مناسب می توان گرمای مورد نیاز سقف را تامین نمود. این نکته را هم مد نظر داشته باشید که هیتر ویژه ی سقف کشسان کرمانشاه با هیتر های صنعتی دیگر از لحاظ زاویه پرتاب هوا بسیارمتفاوت است.

مراحل نصب سقف کشسان کرمانشاه

مراحل نصب سقف کشسان کرمانشاه

مرحله دوم

در این مرحله هیتر توسط یک نفر با فاصله ی معینی از سقف، به طریقی که گرما موجب سوختن سقف نشود، نگاه داشته می شود و شخص دیگری با استفاده از کاردک های ویژه ی نصب سقف کشسان کرمانشاه شروع به جا انداختن لبه های سقف به درون پروفیل ها می کند.

این حرکت از گوشه ها شروع می شود. پس از نصب گوشه های سقف گیره ها برداشته شده و قسمت های دیگر سقف نیز نصب می گردد. در نهایت کار سقفی کاملا یکپارچه ، بدون چروک و شکم افتادگی نصب شده و همچنین تمام درزهای بین سقف و دیوار با استفاده از نوارهای ویژه ی درزگیر بسته می شوند تا از ورود حشرات و گرد و غبار به پشت سقف جلوگیری شود.

 

از قابلیت های سقف کشسان کرمانشاه

در حقیقت پارچه ی سقف کشسان کرمانشاه دارای قابلیت های فراوانی است که آن را از دیگر انواع سقف متمایز می کند. مزایایی همچون :

  • امکان چاپ تصاویر دلخواه بر روی سقف کشسان
  • قابلیت شستشو با مواد شوینده و نگهداری بسیار آسان
  • امکان جابجایی و انتقال به فضاها و مکان های دیگر
  • دارای خاصیت ضد رطوبت ضد آب بودن
  • آنتی باکتریال
  • مقاومت در برابر اشتعال
  • ضد گرد و غبار و آلودگی
  • طول عمر بالا
  • دارای گارانتی معتبر

مزایای سقف کشسان کرمانشاه

در حقیقت منظور از قابلیت جابجایی در این سقف این است که اگر در آینده مجبور به تغییر مکان و محل مورد نظر شدید این امکان وجود دارد که پارچه و ریل را از سقف جدا نموده و به محل جدید خود ببرید. و سپس می توان دوباره آن را بر روی سقف محل جدید نصب کرده و همانند روز اول از آن بهره برد. البته شایان ذکر است که منظور از غیر قابل اشتعال بودن پارچه ی سقف کشسان کرمانشاه این نیست که این پارچه ی آن به طور کامل در برابر آتش مقاوم است، بلکه به این منظور است که هنگام آتش سوزی این پارچه فقط جمع می شود و هرگز آتش نمی گیرد.

ویژگی سقف کشسان کرمانشاه

از دیگر ویژگی های این نوع سقف این است که این سقف چکه نمی کند پس در هنگام آتش سوزی از گسترش آتش در فضاجلوگیری می نماید.

نکته :

این نکته خالی از لطف نیست بدانید که برای نصب سقف کشسان کرمانشاه از پروفیل های آلومینیومی یا پروفیل هایی از جنس پی وی سی استفاده می گردد که دارای قابلیت انعطاف پذیری بالا بوده و در نتیجه گزینه ی مناسبی برای ایجاد خم ، اشکال گنبدی یا بسیاری از اشکال دیگر می باشد.

آیا درزها پس از نصب قابل مشاهده هستند؟

پارچه ها در واقع در حالت معمول دارای عرض 5/1 تا 5 متر هستند ، محل و تعداد درزها به انتخاب شخص مشتری بستگی دارد. که به صورت میلیمتری قابل لمس و مشاهده است. اما کارشناسان شرکت نگین الماس تمام دقت و توجه خود را معطوفکار می کنند تا کار ایده آل و تمیز اجرا شود.

سقف کشسان کرمانشاه بو دارد؟

اگر بخواهیم صادق باشیم باید بگوییم که این بو در ابتدا به صورت نسبی قابل استشمام است که این امر در هر وسیله ی نو عادی می باشد ، اما به مرور زمان از بین خواهد رفت.

امکان نصب چراغ در سقف کشسان کرمانشاه وجود دارد؟

بله این امکان به صورت نورپردازی های ویژه نیز قابل اجرا می باشد..

طول عمر مفید سقف کشسان چقدر است؟

در حالت طبیعی و نرمال اگر بخواهیم در نظر بگیریم عمر سقف کشسان کرمانشاه نامحدود است.

امکان عبور هوا از سقف کشسان کرمانشاه وجود دارد؟

این موضوع را باید بدانید که سقف کشسان همانند مواردی مثل کاغذ دیواری های قابل شستشو و پنجره های پلاستیکی و یا حتی کف پوش هایی با روکش لاکی و کناف هوا را عبور نمی دهد. و کیفیت متریال ساخت سقف های کشسانی دارای تاییدیه و استانداردهای کارخانه و اپیدمیولوژیک بهداشت از وزارت بهداشت اوکراین می باشد.

عمر این سقف بیشتر است یا آسمان مجازی در کرمانشاه  ؟

به طور کلی هر دو عمری نا محدود دارند و آسمان مجازی کرمانشاه هم جزء با کیفیت ها محسوب میشود.

نصب سقف کشسان کرمانشاه چقدر زمان می برد؟

نصب سقف کشسان توسط تیم حرفه ای نگین الماس در کوتاه ترین زمان ، امکان پذیر است چیزی در حدود نصف روز کاری!

در چه مرحله ای از بازسازی یا نوسازی باید سقف کشسانی را نصب کرد؟

اصول کار بدین صورت است که در مرحله ی پایانی سقف کشسان نصب گردد تا از کثیف شدن سقف جلوگیری شود.

در چه فاصله ای از سقف اصلی سقف کشسان نصب می گردد؟

این موضوع به عوامل مختلفی بستگی دارد در صورتی که از تجهیزات نورپردازی استفاده شود فاصله ی سقف کشسان تا سقف اصلی 15 الی 20 سانتیمتر باید باشد ؛ اما زمانی که تجهیزات نورپردازی استفاده نشود فاصله ی سقف کشسانی تا سقف اصلی 3 الی 3.5 سانتیمتر می باشد.

آیا پارچه ی به کار رفته در سقف کشسان برای سلامتی مضر است؟

خیر پارچه ی به کار رفته در سقف های کششی دارای خاصیت آنتی باکتریال می باشد که هیچگونه مواد شیمیایی را جذب نمی کنند.

چاپ سقف مجازی راحت تر است یا آسمان مجازی کرمانشاه ؟

به طور کلی چاپ سقف مجازی مراحل خاص خودش را دارد و ابزار و نیروی ماهری میخواهد. اما تفاوت خاصی بین نصب این سقف و آسمان مجازی در کرمانشاه وجود ندارد.

قیمت سقف کشسان کرمانشاه

در یک جمع بندی کلی قیمت این نوع سقف به عوامل زیر دسته بندی می شود :

  • نوع پارچه ی به کار رفته
  • مساحت و فرم سقف مورد نظر
  • تعداد زاویه ی گوشه و قوس سقف
قیمت سقف کشسان کرمانشاه

قیمت سقف کشسان کرمانشاه

چرا که چاپ سقف مجازی با توجه به عوامل متعدد، قیمتش هم متفاوت خواهد بود.   کرمانشاه ، اسلام‌آباد غرب ، سرپل ذهاب ، سنقر ، هرسین ، کنگاور ، جوانرود ، پاوه ، صحنه ، گیلانغرب ، روانسر ، دالاهو ، ثلاث باباجانی ، قصرشیرین .

 

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *