سقف کشسان زاهدان

سقف کشسان زاهدان نیز نوع دیگری از سقف کاذب است که از جنس پارچه کشسان پی وی سی ساخته شده است و به نوعی مدل جدیدترین است که برای رفع مشکلات آسمان مجازی تولید شده است.

این سقف ها دارای طرح ها و تنوع رنگ های بسیار زیادی هستند. ضخامت آن از 0.18 تا 0.25 میلی متر بوده که بسیار نازک و سبک میباشد که در هر ابعاد و مساحت قابل نصب است.

سقف کشسان زاهدان دارای تنوعی بیش از 250 طرح و رنگ در انواع مختلف پرینتی (قابل چاپ)، براق، مات، شفاف، ساتن، جیر و متالیک می‌باشد.

سقف کشسان زاهدان

سقف کشسان زاهدان

جنس سقف کشسان زاهدان

جنس یا متریالی که این سقف ها را با آن تولید می کنند پارچه پی وی سی است اما این همه ماجرا تبوده و در کنار آن از 5 درصد پلاستی سایزر و 5 درصد دیگر افزودنی های مجاز به کار گرفته شده اند و بهتر است بدانید که پلاستی سایزر است که خاصیت منحصر به فرد کششی را به ان می دهد. ضخامت لایه پارچه نیز بین 18 صدم تا 25 صدم میلیمتر است و بسیار نازک است.

انواع سقف کشسان زاهدان

سقف‌های کشسان زاهدان به سه دسته عمده تقسیم بندی می‌شوند:

  • سقف کشسان طرح دار یا چاپ شده

سقف کشسان به دلیل داشتن متریال چاپ پذیر، امکان چاپ انواع طرح‌های گرافیکی و عکس را داراست. البته این چاپ می‌بایست با چاپگرهای ویژه که دارای خشک کن ماورای بنفش هستند انجام پذیرد و از رنگ‌های باکیفیت و مخصوص استفاده شود.

به دلیل اینکه قبل از عملیات کشش طرح روی پارچه کشسان چاپ می‌شود، در صورت استفاده از دستگاه‌های متفرقه و رنگ‌های چاپ معمولی، پس از نصب امکان پوسته شدن و ترک خوردن چاپ وجود دارد درحالی که چاپگرهای مخصوص به دلیل داشتن رنگ‌های ویژه چاپ کشسان، علاوه بر کیفیت بالای چاپ، ماندگاری بلند مدت طرح را بدون هرگونه مشکلی تامین می‌کنند.

عرض استاندارد دستگاه‌های چاپ ۳۲۰ سانتی متر است. پارچه‌های کشسان چاپ شده علاوه بر سقف روی دیوار نیز نصب می‌شوند و چشم اندازی افقی برای بیننده ایجاد می‌نمایند که در دکوراسیون داخلی بسیار به کار رفته و عاوه بر دکوراسیون در صنعت تبلیغات نیز کاربرد دارند.

  • سقف کشسان لاکر

پارچه کشسان الکر دارای متریال غیر شفاف است و نور را از سطح خود عبور نمی‌دهد لیکن عموماً سطح بیرونی براقی داشته به طوری که تصاویر را منعکس می‌کند. سقف‌های کشسان الکر در رنگ‌های متعددی چاپ می‌شوند و به سطوح رنگهای زیبایی می‌بخشند.

عموماً روی سقف کشسان لاکر از فیبرهای نوری کریستال و هالوژن برای روشنایی محیط استفاده می‌شود. پارچه‌های کشسان الکر دارای کلیه خواص فیزیکی و ارتجاعی مشابه سایر مدل‌های سقف کشسان است. پرکاربردترین رنگ‌ها در سقف کشسان الکر به ترتیب سیاه براق، سورمه ای، آبی اقیانوسی و سفید است.

  • سقف کشسان ترنسلوسیت یا ترنسپرنت

نوعی از سقف‌های کشسان با نام ترنس لوسنت قابلیت خاص فیلتر و تسطیح نورهای طبیعی و مصنوعی را داراست. این قابلیت به طراحان امکان تغییر فضای داخلی را به کمک نور می‌دهد.

این تکنولوژی در طراحی ویترین‌های فروشگاهی، رستوران‌ها و کافی شاپ ها، سالن‌های انتظار و صحنه سازی تئاتر و سینما و دیگر اماکن که در آنها اصل تغییر رنگ نور مدنظر است کاربرد نامحدود دارد.

انواع سقف کشسان زاهدان

انواع سقف کشسان زاهدان

سقف کشسان

انواع حالات نورپردازی سقف کشسان زاهدان

نورپردازی یکی از مهمترین قسمت‌های سقف کشسان زاهدان است که تا حد به سزایی در به چشم آمدن و جلوه کردن آن موثر است. با اینکه کمی تخصصی است اما می‌توان با اطلاعات زمینه‌ای در رابطه به آن تا حد به سزایی با آن آشنا شد. در ادامه انواع آنرا نام می‌بریم تا با توجه به شرایط، سلیقه و کاربری نوع مناسب را بتوان انتخاب کرد.

  1.  نورپردازی از رو یا Up Light

نورپردازی آپلایت سقف کشسان، برای زمانی است که ابزار آن از روبرو قابل مشاهده است و بیرون سقف نصب می‌شود. گزینه‌هایی مانند دوربین مدار بسته، لوسترها، سنسور، چراغ‌های تزئینی و… که نیاز به نصب از رو دارند، از این نوع نصب می‌شوند. روی سقف کشسان قسمتی برش داده می‌شود که این موارد نصب می‌شوند.

  1.  نورپردازی از کنار یا Side Light

برای این مورد از فیبرهای نوری استفاده می‌کنند تا اطراف سقف کشسان با نورپردازی مودر نظر تزئین شود. جالب است بدانید جریان در فیبرهای نوری طوری است که مناسب برای محیط‌های مرطوب و زیر آب نیز هست.

  1.  نورپردازی از پشت یا Back Light

در این نوع از نورپردازی سقف کشسان زاهدان، منبع نور از قسمت پشت تعبیه می‌شود. معمولا این روش سبب ایجاد نور یکدست و یکسان در سقف می‌شود. معمولا منابع نوی مانند ریسه‌ها و یا لامپ‌ها با فاصله 15 سانتی از یکدیگر در پشت سقف کشسان تعبیه می‌شوند.

اما طبق مورد کاربری و سلیقه فرد، ممکن است نزدیک و یا دورتر نصب شوند. این منابع نور با فاصله 25 سانت از سقف کشسان و 7 سانت از لبه‌ها قرار می‌گیرند. در این حالت منبع نور مشخص نخواهد بود و زمینه‌ای یکدست به چشم خواهد خورد.

انواع حالات نورپردازی سقف کشسان زاهدان

انواع حالات نورپردازی سقف کشسان زاهدان

معایب سقف های کشسان زاهدان

علارغم مزیت های زیادی که سقف های کشسان دارند برخی ایرادات نیز بر آن ها وارد است. یکی از مهم ترین نقد های وارده کاهش قدرت انتخابی در سیستم های نورپردازی و لامپ است چرا که این لامپ ها باید زیر 40 وات باشند و حتما توسط عایق های حرارتی پوشیده شده باشند در غیر این صورت حرارتی که دارند سبب ایجاد لکه می شود.

استفاده از پی وی سی بی کیفیت نیز می  تواند مشکلات تنفسی برای افراد بوجود آورد چرا که در صورت برخورد نور آفتاب ویا گرمای زیاد گاز هایی را آزاد می کنند که برای سلامتی شش ها مضرند.

نصب و اجرای سقف های پی وی سی کشسان نیاز به تخصص داشته و باید در فرایند نصب از ابزار های به خصوصی استفاده کرد. از آن جا که این پوشش ها نوعی پارچه با ضخمات مشخص هستند باید در برابر اشیا تیز محافظت شوند چرا که در غیر این صورت سوراخ شده و به مرور زمان بافت خود را از دست می دهند.

از دیگر معایب این محصولات می توان به عدم دسترسی به تاسیسات پشت آنها اشاره که البته در صورت نیاز به دسترسی، می توانید از نصاب های متخصص این کار کمک بگیریم.

 

خدمات نصب سقف کشسان زاهدان

در مرحله اول نصب باید ابزار های مورد نیاز برای این کار را آماده کنید که عبارتند از :

  • نصب و اجرا سقف کشسان

یک نوع پروفیل نگهدارنده (پروفیل دیوار، پروفیل سقف و … )

ابزار نورپردازی مناسب (LED,SMD، هالوژن و …)

پارچه سقف کشسان

نوار چسب آلومینیومی

پیچ نگهدارنده

تراز سقفی

متر لیزری

گیره نگهدارنده پارچه

کاردک لبه گرد

هیتر حرارتی

کپسول با رگولاتور فشار قوی

برای نصب و  اجرای سقف های کشسانی ابتدا باید دیوار ها را به خوبی زیرسازی کنند تا پروفیل ها کاملا صاف بر روی دیوار قرار بگیرد. پس از آن پروفیل ها را فرم داده و با توجه به ابعاد مورد نیاز به دیوار پیچ می کنند.

پس از اینکه نصب پروفیل ها به پایان رسید احتمالا درز هایی در میان آنها و دیوار به وجود آمده است که آن را با استفاده از چسب آکواریوم پر می کنیم.

خدمات نصب سقف کشسان زاهدان

خدمات نصب سقف کشسان زاهدان

 

زاهدان ،زابل ،ایرانشهر ،چابهار ،سراوان ،خاش ،کنارک ،جالق ،نیکشهر ،پیشین ،سوران ،زهک ،فنوج ،مهرستان ،بمپور ،قصرقند ،محمدان ،گلمورتی ،راسک ،میرجاوه ،دوست محمد ،بنت ،نگور ،محمدی ،نوک آباد ،نصرت‌آباد ،بزمان ،گشت ،علی اکبر ،اسپکه ،اسماعیل آباد ،بندر بریس ،زرآباد ،سیب ،آشار ،بنجار ،ادیمی ،محمدآباد ،کتیج ،پارود ،اسفندک ،چگردک ،ساربوک ،چانف ،سیرکان ،سرباز ،قاسم‌آباد ،سرجنگل ،ریگ ملک ،هیدوچ ،قرقری ،پلان ،ده رئیس ،جزینک ،شهر جدید رامشار ،شهر جدید تیس، لادیز

 

سقف کشسان سنندج

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *