نگین الماس


به سایت نگین الماس
خوش آمدید.

ما در این سایت زیباترین گالری جهان در سال 2021 مربوط به
آسمان مجازی و سقف کشسان را برای شما عزیزان تهیه کرده ایم.

_
پیشنهاد میشود گالری را در لپ تاپ یا کامپیوتر ببینید.
_
برای مشاهده گالری عکسها بر روی دکمه گالری در بالای صفحه کلیک کنید .
_
لطفا فقط و فقط چند ثانیه صبر کنید تا عکسها بارگذاری شود و از گالری ما لذت ببرید.
_
گالری پروژه های آسمان مجازی
_

سوالات متداول آسمان مجازی

۱. آسمان مجازی در چه ابعاد قابل استفاده است؟

اگر از ورق دومیل در طراحی آسمان مجازی استفاده شود، در ابعاد ۶۰ در ۶۰ سانتی متر خواهد بود و حداکثر ابعاد برای آسمان مجازی هنگام استفاده از ورق شش میل است که در ابعاد ۱۲۰ در ۱۸۰ سانتی متری ارائه می‌شوند.

۲. چند نوع آسمان مجازی ارائه می‌شود؟

آسمان مجازی در نوع‌های استیکری و چاپ مستقیم تولید میشود که نوع استیکری عبور نور بیشتری داشته و کیفیتش هم بالاتر است.

۳. آسمان مجازی در چه ابعاد تولید می‌شود؟

طلق‌هایی که برای آسمان مجازی استفاده می‌شود، در ابعاد ۶۰ در ۶۰، ۱۲۰ در ۶۰ و ۱۸۰ در ۱۲۰ سانتی متری تولید شده و بسته به محیط ساختمان موردنظر، می‌توانید از آن‌ها استفاده کنید.

۴. در چه اماکنی می‌توان از آسمان مجازی استفاده کرد؟

محدودیتی در این زمینه وجود ندارد و می‌توانید برای انواع ساختمان‌های مسکونی، تجاری، اداری، تفریحی و غیره از آسمان مجازی استفاده کنید.

۵. طلق آسمان مجازی از چه متریالی ساخته می‌شود؟

برای این منظور از ورقه‌های پلکسی گلاس استفاده می‌شود و نوعی از ترموپلاست هم در طراحی آن به کار برده می‌شود.

۶. آیا  آسمان مجازی می‌تواند جایگزینی برای سقف کاذب ساده باشد؟

بله این امکان وجود دارد و تایل‌های آسمان مجازی به صورت استاندارد می‌توانند جایگزینی برای تایل‌های سقف کاذب باشند.

7. آیا آسمان مجازی قابل شستشو است؟

طرح‌های مختلف آسمان مجازی به صورت ضد آب طراحی می‌شوند و می‌توانید با دستمال مرطوب آن‌ها را تمیز کاری کنید.

8. آیا آسمان مجازی قابلیت استفاده روی دیوار را هم دارد؟

بله – می‌توانید به صورت پنجره مجازی در دیوار استفاده کرده و فضای جالبی را در محل کار یا خانه ایجاد کنید.

9. چه فضایی برای نصب آسمان مجازی موردنیاز است؟

برای این منظور از ۹ تا ۲۰ سانتی متر فضا در پشت متریال آسمان مجازی برای نورپزدازی نیاز خواهید داشت که با توجه به استفاده از نورهای فلورسنت یا LED این فضا دچار تغییر خواهد شد.

۱0. چه طرح‌هایی برای چاپ آسمان مجازی وجود دارد؟

بیش از 2000 طرح در کانال تلگرام شرکت نگین الماس وجود دارد که برای مشتریان عزیز تدارک دیده شده است، می‌توانید اقدام به انتخاب طرح مناسب خود کنید.

11. امکان استفاده از سیستم روشنایی مدرن در آسمان مجازی وجود دارد؟

بله – با استفاده از نور LED که در پس زمینه آسمان مجازی نصب می‌شود، می‌توانید از ریموت یا تایمر هوشمند برای این منظور استفاده کنید.

 

آسمان مجازی چیست

شاید این سئوال به ذهن شما بیاید که آسمان مجاری چیست و اینکه آیا سقف مجازی نسلی نو از سقف های کاذب می باشد که از ترکیب انواعی دیگر از سقف های کاذب و همچنین در کنار آن ها کاربرد دارد. مهم ترین مزایای سقف های مجازی و اینکه  چگونه با ایجاد روشی جدید در نورپردازی محیط محسوب می شود ؟ جهت آشنایی کامل با موضوع که سقف مجازی با ما همراه باشید.

آسمان مجازی چیست

آسمان مجازی چیست

کاربرد آسمان مجازی چیست

آسمان مجازی می‌تواند برای اماکن مختلف، کاربردهای منحصربه‌فردی داشته باشد. پنل‌های آسمان مجازی بسیار چشم نواز هستند و معمولا در ایجاد توهم بسیار موفق ظاهر می‌شوند. با آسمان مجازی، حس حضور در زیر آسمان آفتابی را خواهید داشت و حتی اگر در یک اتاق کنفرانس یا فضای کاری بدون پنجره قرار داشته باشید، این حس به شما منتقل خواهد شد.

این تکنولوژی ، بیش از حد واقعی دیده شده و این قدرت را خواهد داشت که همان واکنش آرامش بخش و روانی را در شما ایجاد کند.

این واکنش فیزیولوژیکی را می‌توانید هنگام مشاهده یک آسمان واقعی هم داشته باشید و در واقع همان چیزی است که در واقعیت آن را تجربه می‌کنید. پنل‌های آسمان مجازی می‌توانند این حس را در شما ایجاد کرده و آن را به خانه یا محل کار شما بیاورند.

هیچ حسی مانند این نیست که یک آسمان بزرگ را در یک فضای گسترده تجربه کرده و نیازی هم به بیرون رفتن از شهر، برای تجربه این حس نخواهید داشت. نوری که در پنل‌های آسمان مجازی هدایت می‌شود، تقلید شده از نور طبیعی روز است و حتی می‌تواند حالت پویاتری داشته باشد. این حالت پویا کمک می‌کند که در طول روز، جهت تابش این نور مانند نور خورشید تغییر پیدا کند.

کاربرد آسمان مجازی چیست 

کاربرد آسمان مجازی چیست

 

مجموعه نگین الماس با جدیدترین متد روز دنیا چندین سال است که خدماتی چون نصب سقف مجازی ، سقف کشسان ، اسمان مجازی، در انواع طرح های شکیل و متنوع ارائه می دهد. همچنین شما می توانید با مراجعه به صفحه اصلی از ماهیت سقف کشسان، کاربرد سقف کشسان، قیمت و مراحل نصب آن مطلع شوید. برای مشاوره و سفارش با شماره زیر با ما در ارتباط باشید شماره تماس : 09122571252

آسمان مجازی چیست

آسمان مجازی چیست

کاربرد آسمان مجازی

آسمان مجازی چیست و اینکه چه کاربردهای متنوعی برای زندگی انسان دارد و از جمله آن‌ها می‌توانیم به ایجاد آرامش درونی در افراد اشاره کرد. سقف مجازی دارای چه طرح‌ها و رنگ‌های بسیار جذاب و متنوعی میباشد و می‌تواند شما را جذب کند. سقف های مجازی دارای نصب آسان و بسیار سریعی میباشد و می‌توانید سریعا تصمیم خود را به یک پروژه عملی تبدیل کنید. سقف های مجازی دارای ویژگی‌های امنیتی بسیار خوبی میباشد و آیا می‌توانیم به ضد اشتعال بودن و همچنین عدم تاثیرگذاری از آب و گرد و غبار اطمینان کنیم . روش پیاده سازی آسمان مجازی چیست و آیا برای شما مقرون به صرفه خواهد بود و ماندگاری بالای آن سبب می‌شود که تا مدت‌ها بتوانید از آن استفاده کنید.

آسمان مجازی چیست

آسمان مجازی چیست

آسمان مجازی چیست : این سقف دارای تعمیرات و نگهداری بسیار ساده‌ ای هم میباشد و مانند دیگر سقف‌های کاذب، این‌ کارها هزینه زیادی را روی دست شما نمی‌گذارد. بنابراین به سادگی تمام می‌توانید از چنین خواصی استفاده کنید. آسمان مجازی چیست و آیا ترکیب خوبی با کناف ایجاد کرده و می‌تواند به بهداشتی بودن محیط هم کمک زیادی بکند. از این نظر شما می‌توانید اتاق کودک یا مراکز بیمارستانی را با آسمان مجازی طراحی کرده و امکان بالا رفتن بهداشت محیط را برای چنین اماکنی فراهم کند. با آسمان مجازی سیستم نورپردازی هم بهینه خواهد شد.

کاربرد آسمان مجازی

کاربرد آسمان مجازی

انواع آسمان مجازی چیست ؟

این نوع سقف از سه قسمت تشکیل شده است:

تایل های سقف های مجازی

سازه های نورپردازی

سازه های سقف کاذب

و اما سوالی که بدون پاسخ مانده این است که تایل آسمان مجازی چیست ؟ تایل صفحه ای می باشد که بر روی سازه ها نصب می شود.

آسمان مجازی چیست

آسمان مجازی چیست

تایل های آسمان مجازی

یکی از مهم ترین مزیت های این سقف ها تایل های موجود در آن می باشد. به این صورت است که تصاویر زیادی با کیفیتی که ترکیبی می باشد روی تایل های آن بکار می رود که این اشکال و تصاویر می تواند به دو صورت طبیعی (ابر، درخت، پرندگان) و غیر طبیعی (هواپیما، بالن و …) مطابق با سلیقه و علاقه مشتری بر روی تایل ها چاپ شود.

تعداد تایل های که برای کار استفاده می شود بر اساس فضای موجود و همچنین بودجه مشتری بر روی تایل ها چاپ شود.

آسمان مجازی چیست

آسمان مجازی چیست

سازه های نورپردازی آسمان مجازی چیست

از عوامل موثری که در طبیعی جلوه دادن نمای این سقف ها نقش اساسی دارد نورپردازی مناسب و کاملا اصولی می باشد. اولین و مهم ترین بخش در این نوع سقف ها، سازه های نورپردازی می باشد که این سازه ها به سقف اصلی متصل خواهند شد. برای بوجود آوردن نور کافی و مطلوب از سه المان استفاده می شود:

 

نورپردازی با استفاده از LED

نورپردازی با استفاده از لامپ های FPL

نورپردازی با استفاده از لامپ های

آسمان مجازی چیست

آسمان مجازی چیست

برخی از المان های نورپردازی

الف) لامپ های رنگی( RGB) قابلیت تولید رنگ های مختلف را دارد که می توان از آن به عنوان یکی از ابزار نوردهی مناسب برای آن استفاده کرد.

ب) کریستال سواروسکی اگر بخواهید در طراحی خود شب وستاره دار داشته باشید استفاده از این نوع کریستال ها توصیه می شود. این نوع کریستال ها ضد آب بوده و بسیار کم مصرف هستند.

ج) اس ام دی (SMD) از این نوع لامپ ها در سقف های استفاده می شود که به نور زیاد و مصرف بسیار پایین برق نیاز دارند. این لامپ ها به دلیل مصرف کمی که دارند انرژی گرمایی پایینی هم تولید می کنند که این مسئله آن ها را از استفاده از سیستم های خنک کننده بی نیاز ساخته است.

د) فیبر نوری نور زیادی تولید نمی کند اما کاربرد آن در ایجاد طرح های کهکشانی و ستاره ها در رنگ های مختلف است. ضد آب بودن و مصرف کم آن ها از ویژگی های مهم فیبر نوری می باشد.

آسمان مجازی چیست

آسمان مجازی چیست

سازه های سقف کاذب و دکوراسیون داخلی

این مرحله بعد از سازه نورپردازی با رعایت یک  فاصله اصولی که بر حسب نوع نورپردازی تعیین می شود اجرا خواهد شد.

این سازه از تنوع زیادی برخوردار است که بر اساس بودجه مشتری و همچنین سلیقه او انتخاب می شود. به این صورت که محل مورد نظر با انواعی از سقف های کاذب موجود دکور خواهد شد و تنها در آن فضای که سقف مجازی اجرا می شود از سازه های سپری با ابعادی قابل اجرا ( 30*30، 60 *60، 120 *60 ) استفاده خواهیم کرد.

اینک کافی است تایل های سقف را انتخاب کرده تا آسمان مورد علاقه خودمان را در بالای سرمان مشاهده کنیم.

برای دیدن فیلمهای بیشتر کلیک کنید : سقف کشسان چیست

آسمان مجازی چیست

آسمان مجازی چیست

شرایط لازم برای نصب آسمان مجازی چیست

ابتدا باید سقف مورد نظر به وسیله سازه های کلیک، شبکه بندی شوند که اندازه تایل های سقف مجازی بطور استاندارد 60 *60 می باشد. در مرحله بعدی باید نصب تایل های سقف مجازی انجام شود که برای این کار باید ابتدا پشت سقف کاذب نورپردازی شود.

در مرحله آخر باید تایل ها را بصورت پازل کنار یکدیگر بچینند تا تصویر انتخاب شده نمایان شود. آیا امکان نصب لوستر، هالوژن، دریچه کولر و… بر روی سقف مجازی وجود دارد؟ بله اما طی مراحل ویژه ای باید این کار انجام شود.

آسمان مجازی چیست

آسمان مجازی چیست

اثرات مثبت آسمان مجازی چیست

می‌دانیم که پنل‌های سقف های مجازی می‌توانند اثرات مثبت متنوعی را در شما ایجاد کنند. در این بین می‌توانیم به موارد زیر اشاره کنیم:

  • ایجاد جلوه‌ای موهوم از طبیعت و دریافت یک پاسخ آرامش بخش از آن
  • داشتن رضایت بیشتر کارکنان در محیط‌های کاری
  • رسیدن به سلامت روانی بیشتر و بالا بردن انگیزه در محیط‌های درمانی
  • امکان پیاده سازی طرح‌های خلاقانه و جلب رضایت مشتریان
  • عدم نیاز به تخریب ساختمان برای استفاده از پنجره‌های واقعی در ساختمان
  • امکان بالا بردن کیفیت کار و طبیعی‌تر شدن جلوه‌های کار شده در ساختمان
آسمان مجازی چیست

آسمان مجازی چیست

اجزای تشکیل دهنده آسمان مجازی چیست

پارچه کشسان

پروفیل آلومینیومی مناسب با محل نصب برای نگهداری هارپون ها

هارپون (پروفیل پلاستیکی پیرامون پارچه کشسان که دستگاه های فرکانس بالا جوش خورده شده هارپون گویند.)

 

لیست قیمت های آسمان مجازی

فروش انواع سقف های کاذب مجازی و اینکه قیمت تایل های آن بر مبنای  60 *60 محاسبه می شود. جهت اطلاع از قیمت های سقف های کشسان، آسمان مجازی و سقف های باریسول با ما تماس بگیرید.

لیست قیمت های آسمان مجازی

لیست قیمت های آسمان مجازی

 

شلوغی شهرا و ترافیک باعث شده مدت زیادی قشنگی آسمون به چشمت نخوره.اما همیشه که نیاز نیست از خونه بری بیرون تا یه آسمون آفتابی و دلپذیر ببینی. این بار نگین الماس آسمون دلخواهت رو به خونت میاره تا همیشه با خودت بگی : یه آسمون آبی سقف اتاق منه // شبای من پر خورشید ، مثل روزام روشنه…

کاربردهای سقف کشسان

سقف کشسان چیست ؟ سقف کششی چه کاربردی دارد؟ سقف های کشسانی را از کجا تهیه کنیم؟ سقف های کششی در کدام مکان ها کاربرد دارد؟

همان طور که در مطالب پیشین یادآور شدیم این روزها یکی از عناصر بسیار مدرن در زمینه ی زیبا سازی دکوراسیون داخلی سقف های کاذب می باشند ، که یکی از این نوع سقف های مجازی پر طرفدار سقف کشسان است.

دلیل نام گذاری سقف های کشسانی این است که ماده ای که در ساخت و تولید آن استفاده می گردد ، قابلیت کشسانی دارد. این محصول همانطور که از نامش پیداست قابلیت کشسانی دارد. و با توجه به این که از جنس پارچه ی pvc ساخته و تولید می شود می توان آن را در هر اندازه و قالبی که لازم است با گرمادهی مناسب کش داد و سپس در پروفیل های مخصوص اجرا نمود.

باید یادآور شویم که در اغلب رستوران ها، منازل مسکونی، محیط های اداری و تجاری ، استخرها  و … این سقف محبوب کاربرد فراوانی دارد. پس برای آشنایی بیشتر با این نوع سقف کاذب محبوب با ما همراه باشید.

مجموعه ی نگین الماس شرکتی است که با دارا بودن برترین متخصصان کشور و ارائه برترین خدمات در زمینه ی نصب سقف مجازی ، سقف کشسان ، آسمان مجازی ، سقف باریسول  و … در انواع طرح های خاص و منحصر به فرد با جدیدترین متد روز دنیا اماده خدمت رسانی به شما با بهترین قیمت و بالا ترین کیفیت می باشد. همچنین شما می توانید برای آشنایی بیشتر و نحوه ی ثبت سفارش در این زمینه با شماره 09122571252 در تماس باشید.

سقف کشسان ساده

سقف کشسان می‌تواند طراحی ساده‌ای داشته باشد و حتما نیازی ندارید که از طرح‌های رنگی یا شلوغ برای خانه یا محل کار خود استفاده کنید. بسیاری از افراد، دوست دارند که از طرح‌های ساده برای خانه خود استفاده کنند. چنین موضوعی با سقف کشسان فراهم شده است و می‌توانید تنها از پروفیل و پارچه پوششی برای سقف خود استفاده کنید. این ترکیب تمام قابلیت‌های سقف کشسان را برای شما فراهم خواهد کرد و کاربردهای آن به دلیل ساده بودن، کاهش پیدا نخواهد کرد. سقف کشسان پشتوانه بسیار خوبی برای پلتفرم‌های مختلف در مراکز تجاری است و به طور مثال، می‌تواند به عنوان پوششی برای هواکش‌ها و بست‌های مراکز تجاری استفاده شود.

با سقف کشسان می‌توانید نیازی به رنگ کردن پارچه نداشته باشید. این پارچه‌ها ضد آب هستند و می‌توانند از زنگ زدن تجهیزات هم جلوگیری کنند. بنابراین، همانطور که مشاهده می‌شود، کارکرد سقف کشسان بسیار عالی است و با ساده‌ترین طرح‌ها می‌توانید خواص بسیار متنوعی را برای سقف خود فراهم کنید. سقف کشسان می‌تواند در منازل، استخرها، بیمارستان، مراکز تجاری و اماکن مشابه مورد استفاده قرار گیرد. سقف کشسان زوایای زندگی شما را تغییر داده و زیبایی و کاربرد را به خانه شما هدیه می‌کند.

سقف کشسان به انگلیسی

معنی سقف کشسان به انگلیسی ”  the ceiling Elastic ” می باشد. the ceiling به صورت کلی the ceiling به معنی سقف است. Elastic به طور عام در لغت نامه Elastic به معنای کشسان است.

تاریخچه سقف کشسان در ایران

سقف های کشسانی یا کششی بیش از دو دهه است که وارد بازار ایران شده اند و همانند سقف آسمان مجازی برای فضاهای مختلفی مورد استفاده قرار می گیرند. از این رو به دلیل مزایای فراوانی که سقف های کشسان دارند این روزها بسیار مورد استقبال عموم واقع شده اند.

چند نوع سقف کشسان وجود دارد و شامل چه نوع ترکیباتی هستند؟

به طور کلی 3 نوع سقف کششی موجود می باشد:

سقف کششی پرینتی

این مدل سقف همانطور که از اسمش مشخص می شود، دارای امکان چاپ طرح های مختلف و نیز عبور نور از خود است و غالبا با زیبایی بسیاری همراه است که رضایت هر نوع کاربری با هر سلیقه ای را جذب می کند.

به دلیل هماهنگی و جنس منحصربه فرد، عایق صوت بوده و حتی به گونه ای سقف را اگوستیک می کند و به خوبی روشن کننده محیط است. ماندگاری زیاد و توان تحمل بار این سقف در هر یک متر مربع، 90 کیلو گرم است و در برابر رطوبت مقاومت بالایی دارد.

سقف کشسان پرینتی

سقف کشسان پرینتی

سقف کشسان لاکی

این مدل سقف کشسان از نظر چشمی و نیز نور پردازی و آماده سازی با سقف پیرینتی تفاوت زیادی دارد. بدین شکل که به یک رنگ شفاف درآمده و مثل آینه منعکس کننده نور فضای پیرامون در خود است. علاوه براین، در سقف کشسان لاکر می توان با فیبر نوری و یا هالوژن نورپردازی کرد.

در شرایطی که سقف کشسان با سقف اولیه فاصله زیای نداشته باشد، سقف کشسان لاکی توصیه می شود. به دلیل اینکه محیطی باز و دلنشین‌تر فراهم می کند و درضمن همچون انواع دیگر سقف کشسان، عایق صوت و آنتی باکتریال است. و به راحتی در طول مدت طولانی ماندگار است و پاکیزه می ‌ماند و از نظر رنگ کاملا ثابت است.

سقف کشسان ترنسپرنت

سقف کشسان ترنسپرنت به شکل خنثی بوده و کاربرد مهم آن توزیع نور در فضا است. این مدل از سقف کشسان اکثرا در محیط های تجاری و اداری استفاده می شود.

نور بی نظیری را به طور یکسان به سطح می تاباند و این امر موجب شده که مراکز تجاری شناخته شده از این گونه سقف کشسان استفاده نمایند. از طرفی سقف کشسان ترنسپرنت را می توان با نور های هفت رنگ ترکیب کرد که زیبایی خاصی دارد و به خودی خود نظر مخاطب را جلب می کند.

 

اصول اولیه سقف کشسان چیست ؟

از مهم ترین اصول سقف کششی نصب درست آن به همراه ابزارآلات لازم است. این سقف از چند تکه مجزا تشکیل شده است که به راحتی قابل نصب بوده و سختی نصب را به همراه نخواهد داشت.

سقف های کشسان به راحتی میتوانند در مکان های مختلف خانه و ادارات نصب شده و جلوه ای بصری رابه مکان استفاده شده ببخشند. به خصوص در اداره ها و مطب های پزشکی که نیازمند آرامش بیشتری هستند. و هم چنین در مکان های توریستی که جنبه بسیار مثبتی را در جذب گردشگر میگذارد.

متنوع بودن سقف کششی

سقف های کششی و یا سقف باریسول هم بسیار متنوع اند و هم انتخاب بسیار گسترده ای در رنگ و یا بافت دارند. به طوری که میتوانید طر های متفاوتی را بسته به شرایط مکانی بر روی آن پیاده کنید. طرح های آرامش بخش برای اتاق خواب ها مناسب هستند.

و هم چنین سعی می کنند رنگ انتخابی سقف کشسان در اتاق خواب ها نیز رنگ های ملایم باشد. چرا که به آرامش درونی در هنگام استراحت کمک به سزایی خواهد کرد.

خاصیت کشسانی و پارچه استفاده شده در سقف کشسان

مواد پلاستی سایزر یا همان ماده پلاستیک استایلر موجود در سقف کشسان باعث خاصیت کشسانی این سقف می شود. پارچه های استفاده شده در سقف کشسان را می توان مورد شستشو قرار داد چراکه ضد آب است. قابلیت جا به جایی، ضد گرد و خاک و غیر قابل حریق از مزایای مثبت این جنس پارچه است.

منظور از امکان جابجایی این است که: درصورتی که بخواهید اسباب کشی کنید می توانید پارچه و ریل را از سقف جدا نمایید. و به مکان جدید ببرید و روی سقف مکان جدید نصب کرده و مثل روز اول از آن استفاده کنید. لازم به ذکر است که غیر قابل اشتعال بودن این پارچه به این معنی نیست که هیچ واکنشی در برابر آتش نشان نمی دهد اما آتش نمی گیرد و صرفا جمع می شود و از بیشتر شدن آتش سوزی پیشگیری می کند .

چرا که در فرمول اصلی این مواد، کلر وجود دارد. پارچه هایی که وزن کمی دارند از مواد رول ایجاد شده اند. به راحتی می توان آن ها را در هر اشکال و ابعادی درآورد. هر پنل 1گیره (هارپون) داخل ریل دارد. غالبا جنس ریل های نیمه آشکار آلومینیوم یا PVC است و گزینه خوبی برای طراحان و معماران به منظور خم کردن، ایجاد اشکال گنبدی و سایر شکل ها می باشد.

پارچه PVC علاوه بر استفاده در سقف کشسان و دیوار پوششی، در مصارفی مانند پخش کننده های نور، نماهای متحرک نمایشگاه‌ ها و طراح های ابداعی نیز قابل استفاده است.        سقف کشسان چیست 

اتاق خاص با سقف کششی

شما با استفاده از سقف های کششی میتوانید نورپرردازی فوق العاده ای را به اتاق خود هدیه بدهید. استفاده از نور های رنگی و ملایم به همراه لامپ های ال ای دی کم مصرف میتواند ایده بسیار خوبی باشد. این سیستم نور پردازی نیز در زمان بسیار کمی انجام خواهد شد.

نیروهای متخصص علاوه بر نصب سریع و آسان سقف های کشششی ، میتوانند نورپردازی خاص و منحصر به فردی را برای سقف کشسان شما انجام دهند. چرا که این کار نیاز به فرایند اماده سازی پیچیده ای ندارد. و بعد از نصب نیز میتوانید محیطی ساکت و بدون تجمع گرد و غبار را به وجود آورید. حال چه در محیط اداری و یا حتی در محیط مسکونی، این کار قابل انجام خواهد بود.

فواید و مزایای اصلی سقف کشسان چیست ؟

سقف های کشسانی کاربرد های متنوعی دارند که آن ها را منحصر به فرد کرده است. سقف کششی میتواند به عنوان منبع نور اتاق و یا محیطی که سقف های کششی وجود دارند، باشند. به همین علت به مقدار قابل توجهی بهینه سازی در مصرف نور را شامل میشود.

با سقف کششی میتوانید فرورفتگی ها و یا خرابی سقف خود را پنهان کنید. به این صورت که با نصب سقف های کششی هم فرسوده بودن سقف خود را میپوشانید و هم جلوه بصری را بار دیگر به آن برمیگردانید.

میتوانید از دستگاه تهویه هوای بی صدا در سقف کششی استفاده کنید به نحوی که دیده نشود. با این کار میتوانید هوایی مطبوع را برای خانه و یا محیط کار خود به ارمغان بیاورید. مونتاژ کردن سقف های کشسانی بسیار آسان است. به طوری که به آسانی نصب میشوند و هم به راحتی هم در صورت لزوم جدا میشوند.

جنس سقف کشسان چیست ؟

جنس سقف های کشسان از پارچه ای است که 5% آن را پلاستی سایزر، 5% مواد های افزودنی مجاز و 90% pvc تشکیل شده است. دلیل کشسانی بودن این سقف ها بر اثر 5% پلاستی سایزر موجود در آن ها می باشد. این سقف ها به دلیل وجود کلر فراوان در ساختار آن ها ضد اشتعال و همچنین به دلیل وجود زینک اکساید در آن ها خاصیت آنتی باکتریالی  دارند.

از خاصیت های پارچه ی سقف کشسان می توان به مقاومت بالا در برابر فشار های زیاد اشاره نمود. هر متر مربع آن قابلیت تحمل چیزی حدود 200 کیلو گرم را دارد. بر فرض مثال در هنگام وقوع زلزله این سقف کاذب از ریزش سقف جلوگیری می کند و این یکی از مزایای بسیار خوب سقف های کشسان به حساب می آید.

جنس سقف کشسان چیست ؟

جنس سقف کشسان چیست ؟

 مقاوم بودن سقف کشسان چیست

سقف های کشسانی به مقدار بسیار زیادی در برابر ضربه مقاوم اند. این سقف ها کم وزن بوده و ضد آب هستند. به همین علت این ویژگی ها، بسیار آن هارا در برابر عوامل محیطی مقاوم میکند.

عمر طولانی سقف کشسان

سقف کششی معمولا عمری بالای 10 سال داشته و از خدمات پس از فروش نیز برخوردار میباشد. به همین علت سقف های کشسانی از محبوبیت بسیاری برخوردار هستند.                 سقف کشسان چیست

انواع پارچه سقف کسشان

از انواع پارچه های مورد استفاده در این سقف می توان به ساتن، ترنسپرنت، گلکسی، کلودز، مات، برلیانت، لاکر(آینه ایی) اشاره کرد. از بین این پارچه ها لاکر بیشترین تنوع رنگی را داراست که بیش از صد و پنجاه طیف رنگی دارد.

یکی از نکات قابل توجه در بین سقف های کشسان قابلیت چاپ روی پارچه هاست برخلاف گذشته که مشکل محدودیت چاپ وجود داشت. اما امروزه این امکان فراهم شده است که به میزان دلخواه بر روی پارچه ها طرح  های مختلف و گوناگون چاپ کنیم. از خصوصیات چاپ ها می توان به واضح بودن تصویر سقف و صرفه جویی در وقت نیز اشاره نمود.

بیشتر بخوانید: سقف باریسول

انواع سقف های کشسان

مات و براق

از این نوع سقف جهت بزرگ نشان دادن محیط استفاده می شود. در فضاهایی مانند تالارها ، کافی شاپ ها ، منازل و فضاهای مجلل به کار می رود.

دیوار پوشها

پوشش های کشسان فقط برای ساخت سقف های کشسان به کار برده نمی شوند بلکه می توان از آنها در جهت ساخت دیوار های کاذب نیز استفاده نمود.

نیمه شفاف

این نوع سقف ها کاملا صاف و ساده هستند و نور را به صورتی ملایم و یکپارچه در سر تا سر محیط پخش می کنند. که در طرح ها و رنگ های مختلفی وجود دارند.

همچنین در برابر گرما بسیار مقاوم هستند و قابلیت شستشو دارند. سقف های کشسان در صنایع دارویی، غذایی و بهداشتی نیز کاربرد فراوانی دارند به دلیل دارا بودن خاصیت آنتی باکتریال لازم به ذکر است که در فضاهایی مانند ادارات رسمی که نیاز به نور ملایم در فضا است این نوع سقف نیز کاربرد فراوانی دارد.

چاپی

همانطور که از نام آن پیداست این امکان فراهم است که هر گونه عکسی را در ابعاد مختلف و بدون هیچگونه محدودیتی روی سقف کشسان چاپ کنیم. بر فرض مثال تصاویر با کیفیتی از آکواریوم ، طبیعت، آسمان و … را می توان روی این سقف ها نمایش داد. شایان ذکر است که سقف کشسانی یکی از سبک ترین نوع سقف ها نسبت به سایر سقف های کاذب به شمار می رود.

نصب سقف کشسان

امروزه یکی از پر طرفدار ترین نوع سقف، سقف های کشسان می باشند که دارای مزایای فراوانی می باشد. پس جهت آشنایی کامل با روش نصب سقف های کشسان با ما همراه باشید. وسایل مورد نیاز جهت ساخت سقف کشسانی :

پروفیل نگه دارنده، پروفیل جدا کننده، پروفیل دیوار، پروفیل حجم دهنده، پروفیل سقفی

(نور) لامپ SMD، لامپ LED، لامپ هالوژنی، لامپ مهتابی

پیچ نگه دارنده

چسب آلومینیومی

(ابزار) هیتر حرارتی، متر لیزری، دلدر، تراز سقفی، کپسول رگلاتور قوی، کارتک لبه گرد، گیره جهت نگه داری پارچه

نصب سقف کشسان

نصب سقف کشسان

روش نصب سقف کشسانی

مرحله اول

برای شروع باید در ابتدا با استفاده از تراز، پروفیل را روی لبه ی دیوار نصب کرد و سپس با استفاده از نوار چسب های آلومینیومی درزهای آن را گرفت چرا که نقطه ضعف آن خاصیت برندگی آن است پس باید بسیار مراقب بود که در حین کار پاره نشود.

سپس با استفاده از گیره پارچه سقف کشسانی را به پروفیل وصل کرد. باید به این نکته توجه کنید که در تمام مراحل انجام کار هیتر باید در فاصله ی یک متری روشن باشد تا گرما به پارچه رسیده تا به خوبی کشش داشته باشد. در مرحله ی بعد با استفاده از کارتک لبه گرد لبه های پارچه را تک به تک و به آرامی روی پروفیل نصب شود.

مرحله دوم

در این مرحله هر لبه را که روی پروفیل نصب می شود باید لبه ی رو به روی آن هم نیز سریع نصب گردد تا حالت خود را از دست ندهد. لازم به ذکر است که حرارات باید به صورت ملایم و یکنواخت باشد. پس از به اتمام رسیدن مراحل نصب سقف باید به سیستم نور پردازی آن پرداخته شود.

فاصله ی لامپ ها تا سقف حدودا باید 20 الی 28 سانتی متر باشد. لامپ ها باید به گونه ای طراحی و در کنار هم به هنگام نصب چیده شوند تا به صورت کاملا یکنواخت و یکدست در آیند.

سقف کششی یا سقف کشسان چیست ؟

سقف کششی در گروه سقف های کاذب تزیینی با ویژگی نورپردازی می باشد. این سقف می تواند نور محیط داخلی مورد استفاده را تامین کند. این خصوصیت یکی از پارامتر های اساسی دکوراسیون زیبا و طراحی فضای داخلی به شمار می آید. سقف کشسان در طرح های مختلف موردنظر مشتریان ایجاد می شود. این مدل سقف که در ایران اسامی متفاوتی از جمله سقف طراحی شده، سقف کششی، سقف کشسان و غیره دارد دارای ابعاد یک ده است.

که در مهمان خانه‌های کشور بیشتر استفاده می شود و معمولا به اسم نخستین برند وارداتی این نوع سقف است. در پاسخ به سوال سقف کشسان چیست ؟ می توان گفت سقف کشسان تنها مدل سقف کاذب موجود در دنیا است که قادر است در همه محیط های داخلی حتی محیط بیمارستانی اجرا میشود.

مزایا و معایب سقف کشسان چیست ؟

به طور کلی از بارزترین مزایای سقف کشسانی می توان به ایمنی، سلامت و زیبایی آن اشاره نمود. و از معایب آن می توان به آسیب پذیری و عدم مقاومت در برابر اجسام نوک نام برد.

مزایای سقف کشسان چیست ؟

ضد گرد و غبار و آنتی باکتری بودن

قابلیت جا به جایی و امکان تعمیر و تعویض

نصب و اجرای سریع و عدم نیاز به زیر سازی

ضد رطوبت و قابلیت استفاده در محیط های مرطوب همانند حمام ، سرویس های بهداشتی و استخر ها

پوشاندن لوله کشی، سیم کشی و خرابی های موجود در سقف

مقاوم در برابر احتراق و آتش سوزی

تحمل وزن بالا

قابلیت شستشوی آسان

عایق صدا

امکان چاپ در طیف رنگی مختلف

2 دیدگاه

    • سلام
      قیمت هر متر مربع آسمان مجازی بستگی به شرایط مختلفی دارد ؛ از جمله ابعاد طلقهای آسمان مجازی ، ابعاد پروژه شما ، ارتفاع کف تا سقف ، فاصله نور تا طلق های آسمان مجازی ، نوع متریال طلق آسمان مجازی ، نوع چاپ آسمان مجازی (چاپی یا استیکر)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *