خرید فروش جت هیتر، هیتر جت گازی برقی سقف کشسان

در صنعت سقف کاذب نوعی از این سقف به نام سقف کشسان ، ساخته شده از پارچه باریسول و چارچوب پروفیل سقف کشسان که نمایی زیبا و طبیعی از اسمان های زیبا و تصاویر طبیعت را به نمایش می گذارد .

اکثر کاربرد سقف کشسان در لابی های هتل و رستوران ، دندانپزشکی و و حمام و دستشویی و استخرو  … می باشد.

خرید فروش جت هیتر، هیتر جت گازی برقی سقف کشسان

در صنعت سقف کاذب سقف های کشسان زیبایی و جذابیتی مثال زدنی دارند. این محصول که از دسته سقف های کاذب می باشد قابلیت کشسانی دارد و از پارچه pvc ساخته و تولید میشوند.نصب سقف کشسان مستلزم نصب پارچه باریسول در مکان مورد نظر می باشد.

با توجه به خاصیت کشسانی این محصول(پارچه باریسول)  قابل کش دادن و نصب در هر اندازه و قالبی در پروفیل ها مخصوص می باشد.

سقف کشسان را می توان یکی از مدرن ترین انواع سقف کاذب دانست. این سقف از پارچه ای از جنس PVC ساخته می شود که دارای قابلیت کشسانی است. به این معنی که می توان با گرمادهی به پارچه، آن را به اندازه مورد نظر کش آورد و سپس روی پروفیل های ویژه ای نصب کرد.

از پارچه کشسان می توان به عنوان دیوارپوش نیز استفاده کرد که به آن دیوار کشسان گفته می شود. سقف کشسان و دیوار کشسان دارای قابلیت نورپردازی هستند که این قابلیت از عناصر مهم زیباسازی دکوراسیون به حساب می آید.

محبوبیت سقف های کشسان به دلیل تنوع رنگ و طرح ها و اندازه های متفاوت می باشد. قابل ذکر است که این طرح ها فقط بر روی نصب اجرا نشده و بر روی دیوار نیز می باشند.

 

در نصب سقف کشسان و چسباندن باریسول به سقف کاذب ابزارنصب سقف کشسان استفاده می شود  از جمله این ابزار :

پروفیل سقف کشسان – هارپون سقف کشسان – کاردک نصب سقف کشسان – هیتر جت نصب سقف کشسان  – قیچی ورق بر سقف کشسان – اره آهن بر نصب سقف کشسان – گیره نصب سقف کشسان.

خرید فروش جت هیتر، هیتر جت گازی برقی سقف کشسان با گرمایش 25 هزار کالری درساعت با بدنه عایق حرارتی و فن 2400 در در دقیقه، مناسب برای کار سقف کشسان تولید می گردد.

 

جت هیتر گازی سقف کشسان ، دستگاهی گرمایشی می باشد که برای گرم کردن پارچه باریسول و کش دادن پارچه سقف کشسان مورد استفاده قرار می کیرد.

به منظور نصب ، هیتر جت سقف کشسان توسط یک نفر با فاصله معینی از سقف، به طوریکه گرما موجب سوختن سقف نشود، نگاه داشته می شود و شخصی دیگر با استفاده از کاردک های ویژه نصب سقف کشسان شروع به جا انداختن لبه های سقف به درون پروفیل ها می کند.

این کار از گوشه ها شروع می شود. پس از نصب گوشه های سقف گیره ها برداشته شده و قسمت های دیگر سقف نیز نصب می شود.

در نهایت سقفی کاملا یکپارچه، بدون چروک و شکم افتادگی نصب شده و تمام درزهای بین سقف و دیوار با استفاده ازنوار درز گیر بسته می شود تا از ورود ات و گرد و غبار به پشت سقف جلوگیری شود.

هیتر جت جهت گرمایش سالن های صنعتی ،سالن های ورزشی بزرگ ،مرغداری ها،گلخانه ها ، سوله ها و کارگاه های صنعتی و کارگاه های ساختمانی استفاده می شود.

خرید فروش جت هیتر ، هیتر جت سقف کشسان

خرید فروش جت هیتر، هیتر جت گازی برقی سقف کشسان

ویژگی هیتر جت سقف کشسان :

  • راندمان حرارتی بالا
  • قابلیت نصب ترموستات محیطی برای کاهش مصرف انرژی
  • تعمیر ونگهداری آسان ودسترسی راحت به مجموعه سوخت
  • کاربری با گاز و گازوییل ویا به صورت دوگانه سوز
  • دارای شعله پخش کن جهت کاریابی بالا و مصرف بهینه سوخت و اختلاط بهتر سوخت و اکسیژن
  • دارای بورد الکترونیکی مجهز با لوازم اضافی

خرید فروش جت هیتر، هیتر جت گازی برقی سقف کشسان برای نصب سقف کششی با پرتاب و حرارت استاندارد وارد شده و آماده ارایه می باشد.

خرید فروش جت هیتر، هیتر جت گازی برقی سقف کشسان

جت هیتر نوعی از بخاری های صنعتی است که عمدتا برای مصارفی همچون گرم کردن سالن های صنعتی، سالن های ورزشی بزرگ، مرغداری ها، گلخانه ها، سوله ها، کارگاه های صنعتی و کارگاه های ساختمانی کاربرد دارد.

جت هیتر ها با انواع سوخت های مختلف از جمله گاز طبیعی، گاز مایع و گازوئیل و بوسیله فن دمنده، با پرتاب گرما باعٍث گرم شدن محیط می شوند.
از آپشن های انتخابی برای جت هیتر ها می توان به پایه چرخ دار، باک برای مدلهای گازوئیلی و اگزوز خروجی برای استفاده در مکانهایی همچون گلخانه ها و مرغداری ها اشاره نمود.

گرما در جت هیتر ها از شعله مستقیم دریافت می شود و قابلیت گرمایش محیط تا 40 الی 50 درجه سانتیگراد(حداکثر) را دارند. انتخاب جت هیترها بر اساس توان دستگاه به کیلو کالری و یا حجم محیط قابل استفاده به متر مکعب می باشد.

جت هیتر های سری QG دارای بیشترین بازدهی 99 درصد بوده و از شعله پخش کن دو مرحله ای با طراحی ویژه جهت اختلاط سوخت و هوا و فرم دهی به شعله استفاده می کند.

از دیگر ویژگی های این مدل میتوان به شیر برقی گاز اروپایی، بدنه استنلس استیل و توری محافظ موتور، تابلو برق الکترونیکی تمام اتوماتیک و ضد آب اشاره نمود.

جت هیتر های سری QG ، قابلیت نصب بصورت آویز و پرتابل را داشته و امکان استفاده با ترموستات محیطی را دارد.

انواع جت هیتر

  • جت هیتر مخصوص سقف کشسان
  • جت هیتر گازی
  • جت هیتر موشکی
  • جت هیتر دودکش دار
  • جت هیتر برقی

خرید فروش جت هیتر، هیتر جت گازی برقی سقف کشسان

انواع جت هیتر سقف کشسان

انواع جت هیتر سقف کشسان

انواع جت هیتر سقف کشسان

  • جت هیتر ۲۵ هزار سقف کشسان

بدنه گالوانیزه

دو جداره
عایق حرارت
بدنه رنگی با فندک برقی
با فن ۲۴۰۰ دور ۲۵ سانتیمتر
و معمولا خرید فروش جت هیتر، هیتر جت گازی برقی سقف کشسان برای سقف کشسان این مدل مورد استفاده قرار میگیرد

خرید فروش جت هیتر، هیتر جت گازی برقی سقف کشسان

جت هیتر ۲۵ هزار سقف کشسان

جت هیتر ۲۵ هزار سقف کشسان

  • جت هیتر ۳۰ هزار دستگاه تمام اتوماتیک

    با بدنه استیل
    بدنه دوجداره عایق حرارت
    این دستگاه دو خاصیت متفاوت از دستگاه ۲۵۰۰۰ داره
    در درجه اول خاصیت تنظیم دما رو داره یعنی دمای اون فضایی را که داره گرم می‌کنه در یک محدوده دمایی نگه دارد
    خاصیت دوم شیر برقی – گازی دستگاه است که تمام اتوماتیک هست یعنی وقتی برق دستگاه قطع شود کل دستگاه قطع میشود و اگر گاز دستگاه قطع شود کل دستگاه قطع میشود

    ایمنی دستگاه تامین شده است

از آنجایی که در نصب سقف کشسان همیشه دستگاه هیتر یک ابزار در دست کاربر است نیازی به این خاصیت نیست و در ضمن نیازی به خاصیت تنظیم دما ندارد اما خرید فروش جت هیتر، هیتر جت گازی برقی سقف کشسان ۳۰۰۰۰ آپشن های خوبی دارد

جت هیتر ۳۰ هزار دستگاه تمام اتوماتیک

جت هیتر ۳۰ هزار دستگاه تمام اتوماتیک

از مورادی که در زمان استفاده از این دستگاه باید رعایت شود :

  • عدم استفاده مستمر از دستگاه بیشتر از 1 ساعت
  • عدم استفاده از دستگاه در فضای کاملا بسته
  • استفاده از فشار شکن گاز هنگام اتصال دستگاه به گاز مایع
قیمت و خرید فروش جت هیتر سقف کشسان

خرید فروش جت هیتر، هیتر جت گازی برقی سقف کشسان

قیمت و خرید فروش جت هیتر، هیتر جت گازی برقی سقف کشسان

مهم ترین انواع هیتر جت سقف کشسان شامل جت هیتر صنعتی سقفی، جت هیتر صنعتی فن دار سقفی، جت هیتر صنعتی فن دار و جت هیتر صنعتی فن دار تک فن می باشد.

همچنین جت هیتر سقفی دو فن نیز وجود دارد که هر دو از هیترهای سقفی پر طرفدار هستند.

انواع این جت هیتر‌ها از دو المنت حرارتی تولید می شوند که روی هر کدام از آنها فن به صورت جداگانه نصب می شود و در پشت فن نیز سینی حرارتی برای عبور آب وجود دارد. یکی دیگر از انواع جت هیتر سقفی صنعتی، جت هیتر سقفی فن دار می باشد که در ابعاد کوچک و مناسب برای استفاده در سقف طراحی شده است.

یکی از مهم ترین موارد استفاده از جت هیتر سقفی صنعتی، خشک کردن محصول در محوطه مرغداری یا سالن های تولیدی صنایع دام و طیور می باشد. خرید فروش جت هیتر، هیتر جت گازی برقی سقف کشسان در اندازه ها و ابعاد مختلف تولید می شود و بسته به درخواست و نیاز مشتریان برای محیط موردنظر می تواند کاربرد داشته باشد.

از انواع دیگر جت هیتر سقفی صنعتی می توان به هیتر سالن مرغداری و هیتر گلخانه نیز اشاره کرد. برای اطلاع از آخرین قیمت روز و همچنین ارتباط مستقیم با تامین کنندگان خرید فروش جت هیتر ، هیتر جت سقف کشسان می توانید از وبسایت استفاده کنید.

خرید فروش جت هیتر، هیتر جت گازی برقی سقف کشسان

کاربردهای سقف کشسان چیست؟

سقف کشسان رو میشه در جاهای مختلف استفاده کرد. بعضی از کاربردهای اون در ساختمان رو در زیر آوردم:

سقف کشسان در آشپزخانه

استفاده از نوع مات و ساتین سقف کشسان در آشپزخانه، باعث میشه آشپزخانه زیباتر دیده بشه. نورپردازی یک دست در این نوع سقف کاذب ها میتونه آشپزخانه رو از دکور بعضی محل های خانه کاملاً جدا کنه.

سقف کشسان در اتاق خواب

استفاده از سقف های کهکشانی میتونه تاثیر زیادی در زیبایی اتاق خواب داشته باشه. بطوری که در تاریکی شب میتونه تداعی کننده آسمان شب در اتاق خوابت باشه.

سقف کشسان در استخر

سقف استخرها از نمونه جاهایی هست که استفاده از سقف کشسان در اون خیلی کاربرد داره. طرحهای متفاوت بکار رفته در این نوع سقف میتونه حضور در فضای استخر رو مهیج تر کنه.

ترکیب ابرهای آسمان و استخر آب ترکیب کاملی هست و ضد آب بودن سقف کشسان، میتونه حضور بلندمدت این ترکیب رو تضمین کنه.

خرید فروش جت هیتر، هیتر جت گازی برقی سقف کشسان

سقف کشسان اصفهان

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *