سقف کشسان لاکر فیبرکار شده با نورپردازی کریستال

نورپردازی یکی از عناصر مهم و ضروری برای نمایان شدن چهره واقعی دکوراسیون و طراحی داخلی می باشد ، اگر نورپردازی در منزل و یا دفتر تجاری شما به درستی انجام نگیرد و یا محیط کم نور و یا بیش از حد پر نور باشد ، ممکن است نتوانید آن تصویری که در ذهن برای نمای دکوراسیون و طراحی داخلی محل خود در نظر گرفته  بودید را پیاده سازی نمایید.

نورپردازی کریستال اغلب در سقف های کشسان لاکر یا آینه ای ، گلکسی و آسمان ستاره ای که قابلیت انعکاس نور تولید شده توسط لامپ کریستال را دارند استفاده می شود. همچنین ترکیب نورپردازی کریستال و نورپردازی فیبر نوری جلوه بسیار زیبایی را در سقف کششی به ارمغان می آورد. ناگفته نماند که امکان نورپردازی کریستال با فیبر نوری در سقف کاذب وجود دارد و سقف کششی یکی از انواع سقف های کاذب می باشد.

سقف کشسان لاکر فیبرکار شده با نورپردازی کریستال

سقف کشسان لاکر فیبرکار شده با نورپردازی کریستال

انواع سقف کشسان

سقف کشسان در انواع جنس و افکت پارچه‌ های متفاوت عرضه می‌شود که می‌توان از انواع مختلف به مدار زیر اشاره کرد:

  1.  سقف های لاکر در رنگ های متنوع
  2. سقفهای طرح چرم
  3. سقفهای ترنس لوسید
  4. سقفهای ساتین
  5. سقفهای طرح مخمل
  6. سقفهای گلکسی
  7. سقف رویال
  8. سقف آینه ای

 

یکی از انواع سقف های کشسان می‌توان به سقف کشسان لاکر فیبرکار شده اشاره کرد  که به دلیل سطح صاف و براق  و تنوع رنگ متنوع جایگاه ویژه ای بین طراحان دکوراسیون دارند و از این سقف به وفور در پاساژها، استخرها، رستوران‌ها، مکان‌های درمانی و تفریحی و منازل و…. استفاده میشود

برای این نوع از سقف کشسان لاکر فیبرکار شده که جز سقفهای غیر تو گذر هستند.از نورپردازی متنوع و گوناگون استفاده می‌شود که می‌توان به:

 انواع هالوژنها

انواع کریستال

فیبر نوری و…..

اشاره کرد که هر کدام زیبایی این نوع سقف را چندین برابر میکند.

یکی دیگر از سقف های کشسان سقف کشسان لاکر فیبرکار شده می باشد. اگر به دنبال دکوراسیون اتاق خواب خیره کننده ، عاشقانه و منحصر به فرد هستید ، درخشش ستارگان در اتاق تاریک شب انتخاب مناسبی خواهد بود فرقی نمی کند جوان یا پیر, همه می خواهند تا در یک آسمان شب تابستانی پر از ستاره  به خواب روند. ستارگان سقف آرامش بخش , ما را به آرامش در خواب دعوت می کنند.

چرا طراحان داخلی از سقف کشسان لاکر فیبرکار شده استقبال می کنند؟

این سقف ها یک ترند در صنعت طراحی داخلی محسوب  میشوند. با تمامی فضاها اعم از خانگی، کاری، تبلیغاتی و … سازگار هستند. این امکان را به طراحان می دهند که آزادانه با سقف ها و دیوار ها بازی کنند. ایده پردازی کرده و آنچه را که در ذهن دارند به آسانی پیاده کنند. انواعی از نورپردازی را در سقف کاذب و دیوار کاذب این امکان را به آرشیتکت ها میدهد که با جدیدترین ترند ها درگیر باشند.

 

سقف کشسان لاکر فیبرکار شده یا براق بسیار مناسب برای استخرها و یا محیطهای مرطوب می باشد.خاصیت آینه ای این محصول باعث انعکاس موج آب و تصویر استخر در آن شده و اگر با نورپردازی فیبر نوری و کریستال سواروسکی باشد بسیار رویایی خواهد بود و آسمان پر ستاره شب را تداعی می کند.که با استفاده به جا از محصولات باریسول و تلفیق آن با کارهای ترمووود و کناف دکوراسیون شیک و مدرن و در خور مشتریان خود اجرا نموده است

چرا طراحان داخلی از سقف کشسان لاکر فیبرکار شده استقبال می کنند؟

چرا طراحان داخلی از سقف کشسان لاکر فیبرکار شده استقبال می کنند؟

چرا به سقف کشسان لاکر فیبرکار شده، سقف آینه ای می گویند؟

علت نامگذاری این پارچه به نام “آینه ای” به دلیل خاصیت انعکاس تصویر آن است که مانند آینه تصویر کل اتاق را در خود منعکس می کند و به همین جهت باعث بزرگتر نشان دادن محیط می شود.

علاوه بر این، پارچه کشسان لاکر دارای طیف رنگی گسترده ای است و شما می توانید از میان صدها رنگ موجود، رنگ هماهنگ با محیط زندگی یا کار خود را انتخاب کنید.

پارچه کشسان لاکر به دلیل داشتن سطحی بسیار صاف و براق ، دارای طرفداران زیادی است. افرادی که مایلند محیط خانه آنها بزرگتر و سقف خانه هایشان عمیق تر جلوه کند، از طرفداران سقف لاکر هستند.

همچنین این نوع پارچه بسیار مناسب خانه هایی با چیدمان مدرن است، زیرا جلوه ای شکیل و به روز به محیط می بخشد. پارچه لاکر جلوه خاص و رویا گونه ای به انواع سقف کشسان می دهد. زیبایی خیره کننده این نوع پارچه بلافاصله تمام نگاه ها را به خود جلب می کند.

می توان از پارچه لاکر در سقف کشسان ساده، حجمی، جوشی و به ویژه سقف اپلای استفاده کرد. پارچه لاکر در سقف کشسان اپلای باعث بیشتر شدن گیرایی محیط می شود.

 

چرا به سقف کشسان لاکر فیبرکار شده، سقف آینه ای می گویند؟

چرا به سقف کشسان لاکر فیبرکار شده، سقف آینه ای می گویند؟

قابلیت نصب هالوژن، فیبر نوری و ادوات نورپردازی با رفلکس نوری بسیار بالا

سقف کشسان لاکر فیبرکار شده ترکیب سقف کشسان لاکر مشکی براق آینه ای با فیبر نوری میباشد که بر بستر سقف کناف که نوعی از بامس سقف کاذب است اجرا شده. این مدل از سقف کشسان جهت استفاده در اتاق خواب گزینه ی خوبی است.

سقف کشسان فیبر نوری با الهام از تصویر آسمان شب و کهکشان گلکسی و با خلاقیت ادغام شده و به این صورت که در تصویر می‌بینید اجرا می‌شود.

تراکم نقطه های فیبر نوری اجرا شده در آن قابل تغییر میباشد. همچنین طرحهای مختلفی مانند فرم کهکشان راه شیری، صورت های فلکی و انواع تراکم و طرح بر روی این پارچه ها قابل اجراست.

منبع فیبر نوری اجرا شده در این سقف منبع نور RGB میباشد که قابلیت تغییر رنگهای نور ، رقص نور، و تغییر میزان نور را با کنترل از راه دور راديویی rf (رادیو فرکانس) بسیار قوی دارد.

سقف کشسان لاکر فیبرکار شده در ابعاد بزرگتر و به صورت سقف کشسان استخر در ابعاد بزرگ و تا عرض 5.5 متر و طول 100 متر هم کاملا قابل اجراست. این سقف های شامل 12 سال ضمانت بی قید و شرط تعویض میشود. و با توجه به اینکه منبع نوری آن خارج از باکس قرار میگیرد، تعمیر و نگهداری بسیار راحتی دارد و نیازی به باز شدن سقف برای تعویض ترانس و منبع نوری بعد از چند سال نمیباشد.

 

سقف کشسان گلکسی فیبر کار شده

 

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *