سقف کشسان یاسوج

سقف کشسان یاسوج دارای قابلیت عبور نور را از خود است . میتوان با نورپردازی هم روشنایی لازم را برای دکوراسیون داخلی و هم زیبایی خاصی را به وجود آورد ، البته شایان ذکر است که در برخی از جنس های تولیدی (پارچه ی کشسان) قابلیت عبور نور وجود ندارد و باید از شیوه های دیگر برای نورپردازی محیط استفاده نمود .در حقیقت زیبایی که این نوع سقف کاذب به دکوراسیون داخلی میبخشد امری غیر قابل انکار است به طوری که در هر محیطی وارد شوید ، ناخودآگاه چشمان شما به سمت سقف کشسان یاسوج سوق پیدا می کند و محصور زیبایی این سقف خواهید شد.

سقف کشسان یاسوج

سقف کشسان یاسوج

سقف کشسان چیست

سقف کشسان می‌تواند تاسیسات و تجهیزاتی که روی دیوار نصب شده است را به خوبی پوشش داده و یک فضای یکپارچه از طرحی ایده‌ آل برای اماکن مختلف شما فراهم کند. سقف کشسان یک سقف پوششی از جنس سقف کاذب است که می‌تواند نسل جدیدی را در طراحی دکوراسیون خانگی برای ما داشته باشد. می‌توانید از سیستم نورپردازی خاصی در سقف کشسان استفاده کرده و از مقاومت بالای آن‌ها در برابر رطوبت و گرما، بهترین استفاده را ببرید. این خواص سبب می‌شود که اماکن دیگر مستعد استفاده از سقف کشسان باشند. می‌توانید در سرویس‌های بهداشتی و آشپزخانه از این فناوری استفاده کنید.

سقف کشسان خواص متنوعی مانند ضد گرد و غبار و ضد حریق بودن را دارد و از نظر امنیتی، چیزی کم و کسر نخواهد داشت. می‌توانید تصاویر دلخواه خود را روی آن چاپ کرده و از وزن سبک آن هم برای جا به جایی و حمل ساده بهره ببرید. سقف کشسان معمولا عمر طولانی مدتی در حدود ۵۰ سال دارد و نصب و اجرای آن هم ساده است. بنابراین با یک سقف تمام عیار روبرو هستیم و شما یک معامله دو سر برد خواهید داشت.

قابلیت هایی خاص و ویژه

همچنین امکان چاپ انواع طرح ها را بر روی سقف کشسان یاسوج و آسمان مجازی در یاسوج امکان پذیر است و میتوان به راحتی طرح مد نظر را در دکوراسیون داخلی فضای شما پیاده ساز کرد .همچنین هیچ محدودیتی جهت چاپ تصاویر دلخواه مشتری بر روی سقف کاذب وجود نخواهد داشت. این نوع سقف امکان استفاده در مناطق مرطوب را نیز داشته و میتوان از این سقف تزئینی بدون هیچ محدودیتی در هر فضا و مکانی که خواستارش هستید اجرا نمود.

شرکت نگین الماس  مجموعه ای است حرفه ای و با سابقه در زمینه ی طراحی داخلی با جدیدترین متد روز دنیا با سابقه ای درخشان و برترین متخصصین کشور با ارائه خدماتی همچون نصب سقف مجازی ، سقف کشسان ، اسمان مجازی ، سقف باریسول  با نازل ترین قیمت و بالا ترین کیفیت به سرتاسر ایران همچنین شما می توانید برای دریافت مشاوره و نحوه سفارش با شماره تماس 09122571252 با ما در ارتباط باشید.

مناسب چه فضاهایی؟

پس میتوان نتیجه گرفت که سقف کشسان یاسوج بسیار مناسب فضاهایی همچون سرویس بهداشتی و حمام و یا خصوصا شهرهایی که دارای رطوبت بالایی هستند و فرسودگی اجسام در آنجا بالاست می باشد .

از دیگر ویژگی های سقفهای کششی​ یک تکه بودن آنان است که سبب میشود جلوه ی بیشتری داشته باشند. ​البته همانطور که پیشتر آوردیم ، سقف کشسان یاسوج با عنوان باریسول نیز شناخته شده است که علت این شناخت شرکت مبدع و مخترع این محصول در حوزه ی دکوراتیو می باشد.

نصب سقف کشسان یاسوج

اگر در صدد اجرای سقف کشسان یاسوج برای دکوراسیون داخلی خود هستید، لازم است که قبل از هر اقدامی به یک سری نکات نیز توجه نمایید که در ادامه  این نکات را برایتان بازگو می کنیم.

اولین قدم

برای نصب ، توجه به ارتفاع کار در واقع از اولین نکات میباشد. اگر شما از ارتفاع کمی در دکوراسیون داخلی خود برخوردارهستید به عبارتی باید از نصب این محصول صرف نظر نمایید، زیرا سقف کاذب باید پایین تر از سقف اصلی نصب گردد .

که این امر خود موجب کوتاه تر شدن ارتفاع میشود . پس اگر در فضایی زندگی می کنید که ارتفاع پایینی دارد، بهتر است که تحقیقات بیشتری به عمل آورید و تمامی جوانب را بسنجید . (حداقل میزان پایین آمدن سقف باریسول در هنگام اجرا حدود 6 سانتی متر میباشد)

نصب سقف کشسان یاسوج

نصب سقف کشسان یاسوج

قدم دوم

انتخاب طرح مورد نظر قدم دوم می باشد. این طرح میتواند شامل یک آسمان آبی با تکه های ابر یا آسمان شب پر ستاره یا حتی ساحلی زیبا باشد و یا اینکه میتواند شامل یک اثر هنری زیبا از یک هنرمند مشهور و صاحب نام باشد که انتخاب هر یک از آنها کاملا بسته به سلیقه ی شخصی شما می باشد. داشتن یک طرح زیبا و آرامش بخش میتواند علاوه بر زیبایی دکوراسیون داخلی شما به آرامش شما نیز کمک فراوانی نماید و شما در حالی که در آشپزخانه مشغول کار هستید از زیبایی این نقطه از سقف لذت ببرید.

البته توجه به نور محیط نیز بسیار مهم میباشد، پس تا میتوانید در انتخاب طرح خود وسواس به خرج دهید زیرا بعد از اتمام کار اگر پشیمان شده باشید از طرح مورد نظر، جهت تعویض آن می تواند موجب صرف هزینه ی بسیار گزافی برای شما گردد.

قدم نهایی در نصب سقف کشسان یاسوج

در آخرین مرحله باید با یک نصاب و تیم ماهرش وارد معامله شوید تا بتواند این سقف تصویردار زیبا را برای شما به زیبایی در دکوراسیون داخلی تان نصب نمایند. بهتر است که برای اجرای این محصول با یک شرکت معتبر و یا نمایندگی های سقف کشسان یاسوج وارد معامله شوید تا خیالتان از همه جهات راحت گردد.

انواع سقف کشسان یاسوج

آینه ای

این نوع سقف کاذب را با نام هایی همچون لاکر و براق نیز می شناسند. جهت اجرای این سبک از سقف کاذب باید به نور محیط و فضا اهمیت بیشتری بدهید زیرا امکان نورپردازی در زیر این جنس وجود ندارد و صرفا همانند یک آینه عمل میکند. و به همین دلیل است که با عنوان سقف آینه ای نیز شناخته می شود.

انواع سقف کشسان یاسوج

انواع سقف کشسان یاسوج

چاپی

در این نوع سقف کاذب قابلیت چاپ انواع تصویری ، طرح آسمان ، کهکشانی و … نیز وجود دارد. در حقیقت هر طرح و تصویری که مد نظرتان باشد بر روی پارچه مخصوص چاپ و اجرا می باشد.

ساتین یا مات

در این این سبک هیچ طرح و تصویری وجود ندارد و همانند مدل آینه ای، ساده میباشد اما با این تفاوت که امکان عبور نور از آن نیز وجود دارد.

ستاره ای

در این نوع از سقف کشسان یاسوج با استفاده از کریستال و فیبر نوری بر روی نوع ساده (آینه ای – مات) در حقیقت میتوان صاحب یک آسمان پر ستاره در دکوراسیون داخلی خود بود.

 

هم چنین بخوانید :  آسمان مجازی همدان

آنچه که باید درباره ی سقف کشسان یاسوج بدانید

به واقع سقف کشسان یاسوج با خاصیت ارتجاعی بالا که با عنوان سقف کشسانی یا کششی شناخته می شوند از محصولات دکوراتیو و لوکس دکوراسیون داخلی هستند که با اینکه مدت زمان طولانی از حضور این محصول در بازار نگذشته اما حجم بالایی از اجراییات را به خود اختصاص داده اند و دارای مجب.بیت بالایی هستند. ممکن است سوالات بسیار زیادی در مورد این محصول برای شما ایجاد شده باشد و یا اینکه تصویر مبهمی در مورد سقف کشسان در ذهن شما نقش بسته است. در ادامه هر آنچه را که باید در مورد این سقف دکوراتیو تصویری بدانید برایتان بازگو می کنیم.

اجرای سقف کشسان یاسوج

در حقیقت نحوه ی اجرای این نوع سقف کمی متفاوت تر از دیگر محصولات است و علت این تفاوت نقش دستگاه هیتر در پروسه ی اجرای آن می باشد. چرا که پارچه های استفاده شده برای این سقف دکوراتیو در برابر حرارت از خود واکنش نشان میدهند بدین صورت که در صورت قرار گرفتن دمای بالای هیتر و در عین حال فشار وارد کردن و یا کشیدن پارچه ی مورد نظر ، تا اندازه ی دلخواه بسیط می شود ویا به قول معروف کش می آید.

و در انتهای کار درصورت داشتن چین خوردگی یاقرار دادن پارچه در برابر دمای سرد منقبض شده و به صورت یک سقف صاف و بدون نقص اجرا خواهد شد.

مزایای سقف کشسان یاسوج

باید به این حقیقت اشاره کنیم که سقف کشسان یاسوج ، توانسته اکثر استانداردهای لازم جهت اجرا در دکوراسیون داخلی را در سطح جهانی به دست آورد ؛ که این استانداردها شامل استاندارد وزارت بهداشت جهت آنتی باکتریال و قابل شستشو بودن آن و نیز تاییدیه آتش نشانی جهت مقاومت بالا در برابر حرارت در صورت مواجه با آتش بدون انتشار گاز و مواد سمی خطرناک. همچنین شایان ذکر است که این سقف کاذب دارای وزن بسیار سبکی است (دقیقا سبکی پارچه ) اما تحمل بار با وزن حدود 250 کیلوگرم را دارد که همین مساله می تواند کمک فراوانی در زمینه ی زلزله و تخریب منازل باشد.

و از همه مهمتر زیبایی ظاهری سقف کشسان یاسوج می باشد که توانسته است جزء پر طرفدارترین محصولات دکوراسیون داخلی قرار بگیرد.

مزایای سقف کشسان یاسوج

مزایای سقف کشسان یاسوج

نصب سقف کاذب سرویس بهداشتی

نصب سقف کاذب سرویس بهداشتی نیز مانند سقف کشسان یاسوج نیاز به افراد ماهر در این امر را دارد. امروزه از سقف های کشسان در مکان های مختلف استفاده گوناگونی میشود. به طوری که در حال حاضر شاهد نصب سقف کاذب سرویس بهداشتی نیز هستیم.

تاثیر آسمان مجازی یاسوج بر ذهن طراحان

باید یادآور شویم که برعکس سبک های مینیمال، سبک سقف کششی در واقع کلید ایجاد دکوراسیون مدرن به شمار می رود. ترکیب و تلفیق این نوع سقف کاذب با دیگر انواع سقف همچون کناف در حقیقت این ایده را در ذهن معماران و طراحان ایجاد کرده است که می توان این نوع سقف را در واقع با دیگر وسایل وجود در فضای اطراف تلفیق و هماهنگ نمود. بر فرض مثال دیوارپوش ها و سف را با رنگ مبلمان و با حتی تابلوهای آویز شده بر دیوار منزل هماهنگ نمود و سبک خاصی از طراحی در دکوراسیون داخلی خلق نمود.

نورپردازی های خاص و دکوراتیو

از جمله وسایلی که م توان در سقف کشسان یاسوج به کار برد و جذابیت فضا را دو چندان نمود نورپردازی های تخصصی و شیک در پشت سقف است زیرا در این نوع از سقف کاذب در حقیقت نورپردازی نقش به سزایی دارد. با این نورپردازی و رنگ های شادی که بکار برده اید لذت خواهید برد.

در حقیقت استایل سقف های کشسانی به طریقی است که می توان با نورپردازی جلوه ی آنان را چندین برابر نمود در چشم بیننده.

چراغ ها و تاثیر آن ها

در حقیقت انتخاب درست نور و چراغ، می تواند دکوراسیون سقف کشسان یاسوج را چه در سقف و چه در دیوارپوش ها بهتر نمایان سازد. و زیبایی منزل و یا فضای شما را دوچندان کند.به واقع به جای استفاده از لوستر های زینتی و قیمتی، می توان از لامپ های ال ای دی و یا اس ام دی برای تاسیسات سقف کشسان یاسوج بهره برد.

به بیانی بهره گیری از طبیعت در این سبک بسیار مهم است. گویا طبیعت را به منزل راه داده اید. بر فرض از گیاهانی مانند سرخس و عشقه در نصب سقف کاذب سرویس بهداشتیخود استفاده نموده اید استفاده کنید. و مورد دیگر این که از بروز احساس های منفی در فضای اطراف خود کاسته اید.

جمع بندی

شرکت  نگین الماس مجموعه ای است حرفه ای و با سابقه در زمینه ی طراحی داخلی با جدیدترین متد روز دنیا با سابقه ای درخشان و برترین متخصصین کشور با ارائه خدماتی همچون نصب سقف مجازی ، سقف کشسان ، اسمان مجازی ، سقف باریسول  با نازل ترین قیمت و بالا ترین کیفیت به سرتاسر ایران همچنین شما می توانید برای دریافت مشاوره و نحوه سفارش با شماره تماس 09122571252 با ما در ارتباط باشید.

یاسوج ، دوگنبدان ، دهدشت ، لیکک ، چرام ، لنده ، باشت ، سی‌سخت ، سوق ، دیشموک ، سرفاریاب ، قلعه رئیسی ، مارگون ، پاتاوه ، چیتاب ، گراب سفلی .

 

 

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *