سقف کشسان اهواز چیست ؟

نکات نگهداری آسمان مجازی در اهواز چیست؟ سقف کشسان اهواز به چه صورت نصب میشود؟ سقف مجازی و دکوراسیون داخلی چه تاثیری بر هم میگذارند؟ تفاوت آسمان مجازی اهواز و سقف کشسان اهواز در چیست؟

سقف کشسان اهواز

سقف کشسان اهواز

سقف کشسان اهواز به چه شکلی است؟

سقف کشسان اهواز یا آسمان مجازی اهواز در حقیقت یک فناوری جدید در زمینه ی پوشش های داخلی ساختمان خصوصا سقف می باشد. و هم اکنون در اغلب کشورهای دنیا از جمله ایران نیز به عنوان یک راهکار بسیار عالی، اقتصادی و توجیه پذیر برای پوشش های داخلی انواع فضا به کار برده می شود. شرکت نگین الماس مجموعه ای است با جدیدترین متد روز دنیا و برترین متخصصین کشور با ارائه خدماتی همچون نصب سقف مجازی ، سقف کشسان ، آسمان مجازی ، سقف باریسول  با نازل ترین قیمت و بالا ترین کیفیت به سرتاسر ایران همچنین شما می توانید برای دریافت مشاوره و نحوه سفارش با شماره تماس 09122571252 با ما در ارتباط باشید.

مزایای سقف کشسان

با پیاده سازی سقف کشسان می‌توانید از مزایای زیاد آن برخوردار شوید. سقف کشسان انعطاف پذیری بالایی را برای سقف کاذب شما فراهم کرده و سبب می‌شود که سبک بودن آن، به ایمنی بالای سقف کشسان کمک کند. نورپردازی با سقف کشسان مدرن‌تر شده و می‌توانید در اتاق‌های بزرگ، سیستم روشنایی بهتری برای خانه خود داشته باشید. می‌توانید از زیبایی سقف کشسان هم برای تغییر دکوراسیون خانه استفاده کرده و نیازی به هزینه‌های بالاتر نداشته باشید. سقف کشسان متد جدیدی است که در کل دنیا به آن‌ توجه شده است.

سقف کشسان از مواد اولیه متنوعی طراحی و ساخته می‌شود و حتی می‌توانید از هارپون همراه با پایداری و مقاومت بالا استفاده کنید. المان‌های دیگری هم برای نصب آن استفاده شده و می‌توان از پوشش‌های دیواری هم در کنار زیبایی استفاده کنید. می‌توانید از پایچه‌های مخصوصی برای تغییر فرام سقف کشسان استفاده کرده و توسط متخصصین مجرب، وظیفه نصب آن‌ها را برعهده داشته باشید. سقف کشسان طرح‌های متنوع و جذابی دارد و برحسب سلیقه خود، می‌توانید به سراغ بهترین مدل‌ها بروید.

ویژگی های منحصز به فرد

این نوع از سقف های کاذب به لحاظ ویژگی های خاصی که دارند از یک بخش یا ماده تکمیل کننده ساختمان به بخشی از چیدمان طراحان داخلی تبدیل شده اند. این نوع از پوشش ها با این که نام سقف را به دنبال دارند اما فقط در سقف اجرا نمی شود، حتی می توان این نوع از پوشش را به صورت دیوارپوش یا پوششی برای اشیاء یا لوازم سه بعدی هم در نظر گرفت و در شرایط ایده آل تر حتی آن را به صورت معلق به عنوان تزئینات داخلی به کار برد اما همچنان بیشترین کاربرد این نوع از پوشش برای سطوح مسطح خصوصا سقف می باشد.

 

 

دلیل نام گذاری سقف کشسان اهواز چیست؟

زیرا سقف کشسان از نوعی پارچه pvc با خاصیت انعطاف پذیری بالا، کششی و همچنین پایداری و مقاومت لازم تشکیل شده است. این نوع پی وی سی به وسیله ی گیره های نگهدارنده ای که تعبیه شده اند در اطراف سازه بر روی ریلهایی قرار می گیرند سپس پارچه ی پی وی سی توسط نصاب روی سقف ثابت نگه داشته و از تغییر فرم آن جلوگیری می شود همچنین در هنگام نصب پوشش برای فرم دهی و صاف کردن حین نصب معمولا به وسیله ی دستگاههای گرمازایی که از فاصله ی 1 الی 2متری حرارت را به پارچه ی مخصوص منتقل کرده و آن از دو سمت کش می دهند. و در حقیقت دلیل نام گذاری سقف کشسان اهواز به دلیل این ویژگی می باشد.

دلیل نام گذاری سقف کشسان اهواز چیست؟

دلیل نام گذاری سقف کشسان اهواز چیست؟

مشخصات پوشش های سقف کشسان

این نوع از پوشش دارای ضخامتی از حداکثر ۰٫۸ تا ۱ میلی متر است که در هر متر مربع حدود نیم کیلو گرم وزن دارد اما می تواند تا 200 کیلوگرم وزن را تحمل کند. پارچه به کار رفته در سقف کشسان کاملا ایمن، ضدحریق، در مدل ها و طرح های مختلف شفاف، نیمه شفاف، مات، براق وجود دارد. این پارچه قابلیت چاپ با کیفیت را داشته و می تواند تلفیقی به یاد ماندنی از طرح و رنگ و شکل را ایجاد کند.

مواد تشکیل دهنده

مواد تشکیل دهنده ی سقف کشسان اهواز 90 درصد از نوع بسیار خاص پی وی سی و ۱۰ درصد پلاستیک استایلر است. سقف‌های کشسان تنها نوع سقف کاذب هستند که قابلیت استفاده برای انواع فضاهای مسکونی، تجاری، صنعتی، نمایشگاهی و تجاری را به صورت همزمان دارد. سفارشی سازی بسیار بالای داشته و جرأت می توان گفت که آینده صنعت سقف کاذب و هم چنین چیدمان های ثابت در گروه این مدل از پوشش فناورانه است.

 

نصب سقف کشسان اهواز

این قابلیت در سقف های کشسانی وجود دارد که در هر ابعاد و مساحتی قابل نصب هستند. این ویژگی مثبت در سقف کشسان اهواز از این جهت حائز اهمیت است که در حقیقت این نوع سقف ها تنها از طریق محیط نصب می شود پس به سادگی می توان هر نوع تاسیساتی را در پشت خود پنهان کنند ، بدون این که نیاز باشد نگهدارنده  ی خاصی در سقف برای آن تعبیه گردد.

مراحل کار

در ابتدا در اطراف محیطی سازه که یا دیوار است یا لبه های کناف و گچ بری ها ریلهایی نصب می شود، که روی این ریلها به فواصل مشخصی گیره های نگهدارنده قرار می گیرد و پارچه از طرفین کشیده می شود. تقریبا تمام انواع پوشش های کششی که بر روی دیوار یا سقف نصب می شوند از همین روش استفاده می کنند اما در طرح های آزاد و همپنین سه بعدی نیاز به اسکلت یا نگهدارنده هایی خاص هست.

 

برای دیدن فیلمهای بیشتر کلیک کنید : سقف کشسان قشم

نصب سقف کشسان اهواز

نصب سقف کشسان اهواز

نورپردازی در سقف کشسان اهواز

نورپردازی به واقع یکی از منحصز به فردترین ویزگی های سقف های کشسان و آسمان مجازی می باشد. در سقف های کشسانی نورپردازی ها هم به صورت تلفیقی و ترکیبی هم به صورت تک بعدی امکان اجرا شدن دارند. همچنین نورپردازی از پشت این قابلیت را به سقف کشسان اهواز می دهد که نور یبه صورت یکدست و یکنواخت را درفضا منتشر شود.

 

استفاده از دیگر لامپ های سقفی

همپنین اگر پوشش کششی در مسیر نور طبیعی مثل نورگیر یا پنجره قرار داشته باشد می تواند به خوبی نور طبیعی را از خود عبور داده و تصویر خارق العاده ای خلق کند. میزان عبور نور مصنوعی یا طبیعی بر روی سقف کشسان اهواز بسته به نوع پارچه ای که در آن استفاده می شود، می تواند مات یا براق باشد. همچنین می توان نورهای بیرونی همچون LED یا هر نوع دیگری از لامپ های سقفی را روی آن نصب نمود.

انواع پوشش‌های مرسوم در سقف کشسان اهواز

اغلب پوشش های مطرح و متداول سقف کشسان اهواز شامل : سقف کشسانی براق : نوعی از پوشش های مخصوص سقف کشسان که با نام براق شفاف شناخته شده و در اغب موارد میزان نور را از خود عبور می دهد. این نوع پوشش بیشترین دامنه ی توزیع و عبور نور را در خود دارد.

 

سقف های کشسان پر کاربرد

سقف کشسان مات : سقف کشسان اهواز از نوع مات دارای توزیع نور کاملا یکنواخت می باشد و میزان عبور نور کمتری نسبت به نوع براق دارد. این نوع سقف منبع نور را کاملا پوشانده و برای طراحی های ساده گزینه ی بسیار مناسبی است. سقف کشسان نورگذر : در این نوع سقف کششی که به نوع شفاف هم معروف است بیشترین میزان شفافیت برای عبور نور فراهم است. این نوع از پوشش برای فضایی که نیاز به عبور نور طبیعی دارد بسیار مورد استفاده قرار می گیرد.

 

سقف کشسان ساتن

این نوع سقف کششی در واقع حد اعتدالی است  مابین سقف مات و براق زیرا این نوع پارچه میزان عبور نور نسبی داشته و بسیار پر استفاده است. سقف کشسان پارچه ای: می توان گفت گران‌قیمت‌ترین نوع از پوشش های استفاده شده در سقف های کشسانی این نوع می باشد ، ظرافت و بافت بسیار خاصی که در این نوع وجود دارد برای فضاهای مجلل و مدن فوق العاده مناسب است.

سقف کشسان ساتن 

سقف کشسان ساتن

ویژگی های منحصر به فرد سقف کشسان اهواز

از ویژگی های برجسته ی آسمان مجازی و سقف کشسان می توان به موارد زیر اشاره کرد :

آگوستیک بودن

در واقع اصلی ترین وظیفه ی سقف های کاذبی همچون آسمان مجازی و سقف کشسانی خاصیت آکوستیک بودن و جلوگیری از انعکاس صدای محیط و همچنین کاهش صدای اضافه ی محیط می باشد. از طریق جذب سر و صداهای مزاحم و غیر اصلی به صورت پیش فرض و این خاصیت آکوستیک آن ها می باشد. به این دلیل که جنس اصلی متریال این نوع سقف از پارچه و مواد سبک ساخته شده است.

البته شایان ذکر است که هرقدر مصالح استفاده شده از لحاظ ساختار ملکولی سخت تر و متراکم تر باشند خاصیت آگوستیک آنان کمتر است. و نیز انعطاف پذیری و قابلیت کششی بودن سقف باریسول کشسان به صورت طبیعی سقف سازه شما را آگوستیک می کند بدون این که نیاز باشد مجددا برای این نیاز هزینه مجدد صرف کنید.

ارتباط بین سقف مجازی و دکوراسیون داخلی

سقف های مجازی بسیار بر روی دکوراسیون داخلی تاثیر میگذارند. رابطه بین سقف مجازی و دکوراسیون داخلی به طوری است که هر دو به زیبایی یک دیگر اثر مستقیمی میگذارند. اگر هر کدام ضعفی داشته باشند بر روی دیگری هم اثر میگذارد و برعکس زیبایی هر کدام عیب دیگری راهم میپوشاند. پس از ارتباط مستقیم بین سقف مجازی و دکوراسیون داخلی غافل نشوید!!!

قابلیت تلفیق و ترکیب سقف کشسان اهواز با کناف و سایر تزئینات ثابت

آسمان مجازی و سقف کشسان اهواز به خوبی می تواند با انواع کناف یا سازه های سنتی سقفی همانند سقف های فلزی، شیشه ای یا گچی تلفیق شود. این نوع سقف های کاذب به دلیل وزن بسیار کم و همچنین فناوری بسیار آسان آن در نصب به خوبی قابل ترکیب یا نصب مجدد بر روی انواع دیگر سقف ها  می باشد. شایان ذکر است که هیچ یک از انواع دیگر سقف کاذب امکان نصب مجدد و یا تلفیق آسان با یکدیگر را ندارند.

تنوع بالا در رنگ و شکل

سقف کشسان اهواز این ویژگی را دارد که نیاز به رنگ آمیزی مجزا  مانند سایر سقف های گچی، کناف یا فلزی را ندارد و تقریبا هیج محدودیتی از لحاظ رنگ یا فرم برای سقف کشسان اهواز وجود ندارد. حتی فرم های سه بعدی کشسانی بدون هرگونه محدودیت طرح با کشسان باریسول قابل اجرا می باشند. رنگ های استفاده شده در کشسان قابلیت طیف ثابت و انواع رنگی بدون نورپردازی را نیز دارد.

توان تحمل وزن بالا نسبت به کم وزن بودن خود

سقف کشسان اهواز قابلیت تحمل وزنی  نزدیک به 200 کیلوگرم در هر متر مربع را در خود دارد. و این خود برای سقفی بسیار سبک از جنس پارچه باعث می­شود پوشش ایمنی بسیار مناسبی برای سازه ها و تاسیسات به رفته در سقف باشد. این در حالی است که خود این سقف کاذب وزن چندانی به خود سازه تحمیل نمی کند.

سخن پایانی

تنوع بالا در طرح ها و رنگ های این نوع سقف کاذب آن را به یکی از محبوب ترین و پرکاربردترین نمونه های مورد استفاده در کل دنیا تبدیل کرده است. شما می توانید با استفاده از متریال های مختلف به طرح های رویا پردازانه ی خود را رنگ حقیقت ببخشید.

چرا که آسمان مجازی و سقف کشسان اهواز علاوه بر سقف بر روی دیوار هم قابل پیاده سازی می باشد. لذا طراحی یکپارچه و منظم از دیوار و هر جایی در محیط خود با استفاده از نقوش هندسی و یا تصاویر یکپارچه طرح ریزی زیبایی خاصی به فضای مورد نظر شما خواهد بخشید.   اهواز ، بهبهان ، خرمشهر ، ایذه ، آبادان ، دشت آزادگان ، دزفول ، شوشتر ، مسجد سلیمان ، رامهرمز ، بندر ماهشهر ، شادگان ، اندیمشک ، شوش ، باغ ملک ، امیدیه ، لالی ، هندیجان ، اندیکا ، گتوند ، رامشیر ، هویزه ، هفتکل ، باوی ، کارون ، حمیدیه ، آغاجاری ، کرخه .

 

 

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *