سقف کشسان قشم را می توان از فاکتور های تاثیرگذار در دکوراسیون داخلی یک فضا نام برد. زیرا به واقع این نوع سقف کاذب ایده ای نو در صنعت طراحی به شمار می آید. لذا ما همواره سقف کشسان قشم را به همگان پیشنهاد می دهیم. تغییر دکوراسین منزل به روش های متعددی می تواند امکان پذیر شود! اعم از رنگ آمیزی دیوار ها ، ، خریدن و نو کردن برخی از وسایل ، تغییر چیدمان اثاثیه  و …  حتی می توان تنها در نورپردازی محیط تغییراتی ایجاد کرد.

سقف کشسان قشم

سقف کشسان قشم

شرکت نگین الماس مجموعه ای است حرفه ای و با سابقه در زمینه ی طراحی داخلی با جدیدترین متد روز دنیا با سابقه ای درخشان و برترین متخصصین کشور با ارائه خدماتی همچون نصب سقف مجازی ، سقف کشسان ، اسمان مجازی ، سقف باریسول  با نازل ترین قیمت و بالا ترین کیفیت به سرتاسر ایران همچنین شما می توانید برای دریافت مشاوره و نحوه سفارش با شماره تماس 09122571252 با ما در ارتباط باشید.

سقف کشسان چیست

سقف کشسان یکی از شیوه‌های جالب پیاده سازی سقف کاذب سبک در مناطق مختلف است و می‌توانید با توجه به طرح‌ها و ایده‌های موجود، پیاده سازی آن در خانه یا محل کار خود را برعهده بگیرید. پروژه‌های مختلفی در سطح کشور اجرا می‌شود که مربوط به آشپزخانه، لابی، سرویس و حمام و موارد دیگر است. شما هم می‌توانید از سقف کشسان با مواد اولیه دلخواه استفاده کرده و از مقاومت بالای آن در طول ماه‌ها و سال‌های آینده استفاده کنید. فراموش نکنید که سقف کشسان تنوع بالایی در زمینه رنگ و تنوع طرح‌ها دارد و می‌توانید آن‌ها را به صورت قابل شستشو مورد استفاده قرار دهید. بازدهی سقف کشسان به عنوان دیوارپوش هم اثبات شده است و می‌توانید از پارچه‌های با کیفیت برای این منظور استفاده کنید.

سقف کشسان از عناصر مهمی در زمینه زیباسازی ساختمان است و می‌توانید در سایزهای مختلف اقدام به خریداری آن کنید. سقف کشسان از طریق دستگاه‌های چاپ طرح ساخته شده و حالت‌های طبیعی خواهد داشت. می‌توانید نورپردازی مدرن‌تری را با سقف کشسان تجربه کرده و از پارچه‌های روشن‌تر برای عبور بهتر نور استفاده کنید. وضوح تصاویر سقف کشسان هم می‌تواند بسیار جال بباشد. چاپ در کمترین زمان و بهترین کیفیت در اختیار شما قرار می‌گیرد.

تغییراتی مقرون به صرفه با سقف کشسان قشم

اما پیشنهاد مقرون به صرفه و در عین حال تاثیرگذارتر ما به شما استفاده از آسمان مجازی قشم در قسمت سقف و دیوارها می باشد. ما در این مطلب به شما می گوییم که چگونه می توان با کمترین هزینه، بیشترین تغییرات را در محیط ایجاد کرد پس با ما همراه باشید.

سقف کشسان قشم در زیباترین قسمت خانه ی شما

نشیمن و پذیرایی در واقع قسمتی است که بیشتر تجمع های خانوادگی در آن است! المان های زیادی برای تغییر دکوراسیون آن می شود انجام داد. البته که هر آنچه در این قسمت استفاده می شود، باید مورد تایید تک تک اعضا خانواده باشد. از تغییر مکان میزها و مبل ها شروع کنید. به طوری که به کلی مکان های نشستن و گپ و گفت تغییر کند. یک تابلو نقاشی هرچند کوچک می تواند فضا را کلی عوض کند!

اما اگر می خواهید کمی هزینه کنید و تغییرات اساسی ایجاد کنید، آسمان مجازی در قشم برای پذیرایی گزینه ی بسیار مناسبی است. البته شایان ذکر است که برای نصب و اجرای آسمان مجازی قشم باید یک تیم حرفه ای و نصاب در این زمینه کمک بخواهید.

 سقف کشسان در قشم

اتاق خواب مهمترین جایی است که فرد در آن به آرامش می رسد  برای استراحت در واقع در آن محیط احتیاج به احسای امنیت خاطر دارد. ترکیب رنگ ها و نورردازی در این محیط بسیار مهم و تاثیرگذار است. خصوصا در رابطه با اتاق کودکان این اهمیت چند برابر می شود.

اگر کودک شما عادت دارد بیشتر اوقات در اتاق باشد ، لازم است فکری اساسی برای دکوراسیون آن بکنید. از دیگر گزینه های مورد استفاده در این فضا استفاده از سقف کشسان قشم در اتاق کودک می باشد. می توان از المانی همچون یک فرش کوچک با طرح رنگی هماهنگ با سقف کشسان نیز استفاده کنید.

 

هم چنین بخوانید : سقف کشسان یاسوج چیست و چه ویژگی هایی دارد؟

 سقف کشسان در قشم

سقف کشسان در قشم

سقف های کششی ایده ای جذاب برای آشپزخانه

اهمیت آشپزخانه برای بانوان نه تنها امری ضروری است بلکه زیبایی و حس خوب این فضا برای تمامی اعضای خانواده نیز حائز اهمیت است. همه ی ما ساعات زیادی از وقت خود را در آشپزخانه می گذرانیم. آشپزی، دم کردن قهوه و چای ، شیرینی پزی و… از کارهایی هستند که در آشپزخانه انجام می دهیم. در واقع یک آشپزخانه باید مطابق با شخصیت و سلیقه ی افراد آن منزل طراحی شده باشد.

و می توان با اطمینان خاطر بیان نمود تنها موردی که با تمام سلیقه ها همخوانی داشته و مچ شود،آسمان مجازی در قشم میباشد.

تهیه ی لیست تغییرات

طراحی موفق دکوراسیون آسپزخانه، باید گذراندن وقت برای بانوی منزل و بقیه ی اعضا را در آن آسان و دلپذیر کند. بهتر است که لیستی از اولویت هایتان تهیه کنید. برای مثال باید از چه نوع طرحی از سقف های کششی استفاده نمود؟ یا کمبود چه چیزی در آشپزخانه شدیدا حس می شود؟ و …  در حقیقت با این لیست میتوان اساسی ترین موارد را تهیه کرد.

سرویس بهداشتی با سقف کشسانی

می توان گفت سرویس بهداشتی از آن فضاهایی است که به تغییرات چندانی نیاز ندارد؛ و ایده آل است که از همان ابتدا دکوراسیون جذابی برای آن برگزینید؛ که بعدها نیاز به تغییرات اساسی در این محیط نداشته باشید. انواع مدل سقف کاذب کشسانی سرویس بهداشتی در بازار موجود است.

 سقف های کشسان قشم پی وی سی

ضد گرد و غبار

یکی از ویژگی های سقف های کششی پی وی سی این است که بسیاری از تولید کنندگان بوم رو با محلول های ضد الکتریسیته، ساکن می کنند. و به همین دلیل است که ، گرد و غبار بر روی آن ها جذب نمی شود و نیازی به شستشو نگاهداری سختی ندارند.

قابلیت شستشو آسان

در حقیقت  شاید برای هر یک سال یک بار نیاز به شستشو  سقف کشسان قشم باشد و آن هم به راحتی با مواد شوینده قابل تمیز شدن است.

 سقف های کشسان قشم پی وی سی

سقف های کشسان قشم پی وی سی

عایق صوتی عالی

از دیگر خصوصیات مثبت سقف های کششی می توان به عایق صوتی قوی و عدم عبور صدا از خود اشاره نمود. و این مورد برای ساختمان هاییب تعداد واحد های زیاد گزینه ی بسیار مناسبی به شمار می رود.

ضد آب ، نم و رطوبت

سقف های کشسانی این قابلیت ویژه را دارند که مانع نشت آب از خود شوند و به دلیل این خاصیت منحصر به فرد قابلیت نصب و اجرا بر روی تمامی فضاهای مرطوبی از جمله حمام ، استخرهای سرپوشید و جکوزی و تمامی مناطق مرطوب کشور می باشند.

 

نصبی سریع و آسان

از دیگر ویژگی های خوب سقف کشسان و آسمان مجازی قشم که آن را در بین عموم محبوب گردانده است می توان به خصوصیت نصب سریع و آسان آن بدون ریخت و پاش و کثیف شدن محیط اشاره کرد. در طی چند ساعت تیم نصاب حرفه ای مجموعه ی نگین الماس در محل مورد نظر حاضر شده و کار نصب و اجرای سقف را انجام خواهند داد.

مراحل نصب

در مرحله ی اول نصب مستقیم سقف کششی شامل نصب پروفیل آلومینیومی یا پلاستیکی می باشد. در حقیقت با بهره گیری از سیستم پیچ رولپلاک خودپوش، سقف کشسان را بر روی دیوارها و یا سقف اصلی ثابت می کنند. و سپس توسط هیترهای ویژه ی این کار پارچه را گرم کرده (تا دمای 70 درجه سانتیگراد) و سپس آن را به اندازه ی دلخواه می کشند. میشن، و بعد با بهره گیری از گیره های مستقیم لاستیک اطراف محیط اتصال پارچه کششی و دیوارها چسبانده می شود که شکافهای تشکیل شده رو پنهان می نماید.

نکته

لازم به ذکر است که نصب سقف کشسان قشم ساخته شده از پی وی سی ، به طور معمول، چیزی در حدود سه ساعت به طول می انجامد. البته در هنگام نصب پوشش برای فرم دهی و صاف نمودن در حین نصب معمولا به وسیله ی دستگاه که از فاصله یکی دو متری حرارت را به پارچه مخصوص منتقل نموده و همان طور که گفتیم آن از دو سمت کش می دهند. و در حقیقت فلسفه ی این نوع سقف که به «سقف کشسان» یا «سقف کششی» معروف شده استاین است.

 

اجرای سقف کاذب گچی

اجرای سقف کاذب گچی بیشتر در قالب سقف کنافی میباشد. این سقف ها برای محیط اداری بسیار مناسب هستند و در محیط خانه کمتر مورد استقبال قرار میگیرند. اجرای سقف کاذب گچی به چند صورت تایل های گچی و یا به صورت ساده و یا روکش پی وی سی دار هستند. که با توجه به نوع، اندازه، و قیمت های آن اجرای سقف کاذب گچی متففاوت است.

اجرای سقف کاذب گچی

اجرای سقف کاذب گچی

سقف کشسان قشم پدیده ای نو در معماری

در این بین یباید یادآور شویم که از مهم ترین بخش های یک ساختمان سقف آن به شمار می رود. سقف از دیرباز جایگاه ویژه ای داشته و بخش زیادی از آرامش محیط را تامین می نموده است. امروزه با گسترش استفاده از تکنولوژی و به طبع آن افزایش روز افزون آلودگی های مختلف و همچنین اهمیت روزافزون بحث صرفه جویی در مصرف انرژی، سقف ها و دیوارها نقش های حیاتی  تری در هر خانه ای ایفا می کنند.

سقف و دیوار امروزه علاوه بر وظیفه ی ذاتی خود یعنی سرپا نگه داشتن چارچوب یک خانه، وظیفه ی حراست از آن خانه در مقابل آلودگی ، رطوبت ، میکروب ، آتش و همچنین هدر رفت انرژی را هم برعهده دارند.

از گذشته تا به امروز

در سال های گذشته سقف های کاذب که نوآوری بسیار مناسبی برای کاهش مصرف انرژی و همینطور عایق بسیار خوبی برای آلودگی های صوتی و فیزیکی محسوب می شدند ، و در حقیقت در صدر فهرست محبوبترین تجهیزات داخلی ساختمانی قرار داشتند. شاید برای شما هم جالب باشد بدانید سقف های کششی دارای برترین استانداردهای روز دنیا هستند.

اما در سال های اخیر نام جدیدی وارد ادبیات سازندگان و مصرف کنندگان در این حوزه شده است: سقف های کشسان یا کششی. این سقف ها در حقیقت به عنوان یک راهکار بسیار عالی، توجیه پذیر و اقتصادی برای پوشش های داخلی ساختمان مطرح هستند.        سقف کشسان قشم

رشد پروژه های ساختمانی

باید به این حقیقت اشاره نمود که این فن آوری در عین داشتن صرفه ی اقتصادی سرعت انجام کارهای داخلی ساختمان را هم نیز به شکل چشمگیری افزایش داده است. و کمک شایانی به پروژه های در حال رشد ساختمانی بوده است. در مدت زمانی بسیار کمتر نسب به موارد مشابه و با هزینه ای کمتر. این سقف ها همچنین با زیبایی خاصی که دارند قادرند که منزل شما را به یک واحد مدرن و کاملا امروزی تبدیل کنند. اگر تصمیم دارید یک تغییر اساسی در منزل خود ایجاد کنید و در عین مسائل اقتصادی را هم مدنظر داشته باشید، استفاده از این سقف ها را به شما توصیه می کنیم. البته قبل از این اقدام با یک کارشناس مشورت کنید و شرایط را بسنجید.

جمع بندی

شرکت  نگین الماس مجموعه ای است حرفه ای و با سابقه در زمینه ی طراحی داخلی با جدیدترین متد روز دنیا با سابقه ای درخشان و برترین متخصصین کشور با ارائه خدماتی همچون نصب سقف مجازی ، سقف کشسان قشم ، اسمان مجازی ، سقف باریسول  با نازل ترین قیمت و بالا ترین کیفیت به سرتاسر ایران همچنین شما می توانید برای دریافت مشاوره و نحوه سفارش با شماره تماس 09122571252 با ما در ارتباط باشید.

بندرعباس ، میناب ، قشم ، کیش ، دهبارز ، بندر لنگه ، حاجی آباد ، بندر کنگ ، پارسیان ، بندر جاسک ، بندر خمیر ، درگهان ، بستک ، کوخرد هرنگ ، بیکا ، جناح ، هشت‌بندی ، رویدر ، بندر پل ، هرمز ، سوزا ، قلعه قاضی ، سیریک ، تیرور ، بندزرک ، دشتی ، هنگویه ، تازیان پایین ، ابوموسی ، طبل ، بندر چارک ، گروک ، فین ،کوهیج ، کوشکنار ، تخت ، کوهستک ، لمزان ، زیارتعلی ، سندرک ، فارغان ، لیردف ، سردشت ، بالا شهر ، گوهران ، سرگز در سقف کشسان قشم .

 

 

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *