قیمت هر متر سقف کششی

قیمت هر متر سقف کششی


 همه چیز در مورد قیمت سقف مجازی

قیمت هر متر سقف کششی چه مقدار است؟ قیمت باریسول در تهران را از کجا مطلع شویم؟ قیمت سقف کاذب پی وی سی در حال حاضر چه قدر است؟ قیمت تمام شده هر متر سقف مجازی چه مقداری است؟ آیا قیمت سقف کاذب به صرفه است؟

در مقالات گذشته ی نگین الماس درباره ی سقف کشسان میزان محبوبیت این نوع سقف کاذب و همچنین خصوصیات مثبت و مزایای مفید استفاده از آن صحبت کردیم. اگر شما به تازگی تصمیم به اجرای سقف کاذب کشسان برای دکوراسیون داخلی خود گرفته اید ، لازم است که قبل از هر اقدامی به نکاتی کلیدی در نصب و اجرای این نوع سقف توجه نمایید. در ادامه گام به گام این نکات را با شما در میان خواهیم گذاشت. پس با ما همراه باشید.

مراحل نصب سقف کشسان

برای نصب سقف کشسان همواره باید به یکسری مراحل پایبند باشید و بتوانید آن‌ها را همراه با فناوری‌های نوین پیاده سازی کنید. بهتر است که این کار را به شرکت‌های معتبر سپرده و از کادر مجرب برای نصب استفاده کنید. سقف کشسان از متریالی تشکیل یافته است که در نگهداری آن باید دقت لازم صورت بگیرد و متخصصین شرکت، اطلاعات لازم را در این زمینه به شما خواهند داد. می‌توانید از دانش و انگیزه این افراد استفاده کرده و نصب سقف کشسا خود را به آن‌ها بسپارید. در نصب سقف کشسان باید ابتدا اندازه برداری سقف را درآورده و آن‌ها را نامگذاری کنید.

در مرحله بعد باید سقف کشسان تولید شده و از نقشه اتوکد و طرح گرافیکی مدنظر برای این منظور استفاده شود. استفاده از هارپون هم از تولید سقف کشسان می‌تواند مزایای زیادی برای سقف شما داشته باشد. شما باید محل را تمیز کرده و سقف را از بسته بندی خود خارج کنید. می‌توانید نورپردازی و چینش صحیح تایل‌ها را انجام داده و سطح دیوار را کاملا صاف کنید. پروفیل‌ها باید فرم دهی شده و آن‌ها را با پیچ به دیوار ببندید. در صورت نیاز می‌توانید از رولپلاک هم استفاده کنید. پروفیل‌ها را به فاصله ۵ سانتی از یکدیگر قرار داده و کاملا محکم کنید.

سقف کشسان چیست؟

سقف کشسان یک تکنولوژی مدرن در سطح پوشش های داخلی محیط  است.

نخستین بار این فناوری توسط کمپانی باریسول کشف شده و به مرحله تجاری رسید.

به گونه ای که درحال حاضر در بیشتر کشورها و من جمله ایران این نوع سقف کاذب حکم یک راهکار فوق العاده ، توجیه پذیر و مقرون به صرفه برای کاور های داخلی محیط محسوب می شود.

و طرفداران بسیاری را به خود جذب کرده است.

مجموعه نگین الماس با جدیدترین متد روز دنیا و دارا بودن برترین متخصصان کشور اماده خدمت رسانی در زمینه آسمان مجازی و با بالا ترین کیفیت به سراسر ایران می باشد. همچنین شما می توانید برای دریافت مشاوره بیشتر و نحوه ی ثبت سفارش و اطلاع از قیمت هر متر سقف کششی با شماره تماس 09122571252 در ارتباط باشید.

سقف کشسان چه کاربردی دارد؟

از خصوصیات بارز این سقف کاذب این است که امکان چاپ انواع طرح ها بر روی آن وجود دارد.

نصب این سقف کششی به صورت یکپارچه انجام می گردد. و در حقیقت باید یادآور شویم که بیشتر جنبه ی زیبایی و دکوراتیو سقف کششی باعث توجه بسیاری از افراد و من جمله طراحان دکوراسیون داخلی به آن گشته است. از دیگر مزایا می توان به امکان استفاده از تصاویر سقف کشسانی برای کاور سقف و دیوار های واحد اشاره نمود.

یکی از اساسی ترین شاخصه های سقف کاذب این است که می توان از چراغ های تزئینی هالوژنی ، LED و یا حتی چراغ های معمولی برای نورپردازی محیط استفاده نمود. در هر مکان و محیطی استفاده از سقف کشسان امکان پذیر است. سقف کششی را می توان برای کاور سقف اصلی و یا دیوار فضاهایی مانند رستوران و سالن های غذاخوری ، درمانگاه ها ، استخر، مطب پزشکی ، فضاهایی در منزل همچون آشپزخانه یا اتاق خواب مورد استفاده قرار داد و محیط داخلی را تبدیل به فضایی شیک و زیبا تبدیل کرد.

بیشتر بخوانید : سقف کشسان تهران

سقف کشسان چه کاربردی دارد؟

سقف کشسان چه کاربردی دارد؟

دانستنی هایی جالب از سقف کشسان

شاید پس از اطلاع از قیمت هر متر سقف مجازی به این نتیجه برسید که باید هزینه زیادی را برای نصب این نوع محصول پرداخت نمائید اما توصیه ی ما به شما این است که این کار ارزش هزینه ی زیاد را دارد. زیرا این سقوف  از عمر مفید بالا و ماندگاری بسیاری برخوردار هستند.

همچنین زمان صرف شده برای نصب آن، چه برای نوسازی و چه بازسازی بسیار کوتاه است و پس از نصب اصلا محیط مورد نظر دچار کثیف یا به هم ریختگی نخواهد شد. زیرا جهت زیرسازی ، از پروفیل های آلومینیومی و تایل PVC استفاده می شود.

قیمت هر متر سقف کششی در تهران

در صورتی که ابعاد نصب سقف کشسان بالا باشد ، باید هنگام نصب به شرکت تولید کننده و تیم اجرایی آن تاکید نمائید درز های کار را کاور کنند تا دید نداشته باشند. در واقع سقف کشسان با گیره های نگهدارنده ی ویژه ی سقف کشسان به پروفیل اصلی نصب می گردد. به منظور زیرسازی و نصب سقف کششی، بهتر است از یک تیم متخصص و باتجربه و یک شرکت متبحر در این زمینه کمک بخواهید .

زیرا آن ها در نصب و اجرای سقفی تمیز و یکپارچه برای فضای مورد نظر شما بهتر می توانند عمل کنند. درصورتی که پس از آماده سازی سقف کشسان، قصد انجام نورپردازی خاصی را در فضا دارید، بهتر است از لامپ های نورانی با ولتاژ پایین استفاده نمایید.

قیمت هر متر سقف کششی در تهران

قیمت هر متر سقف کششی در تهران

سققف کشسان

اگر توان لامپ ها بالا باشد احتمال دارد گرمای لامپ به سقف کشسان صدمه و آسیب وارد نماید و موجب تغییر حالت سقف می شود. جهت نورپردازی در سقف کششی، پیشنهاد می شود از لامپ های با ولتاژ ۶۰ و لامپ های هالوژنی با توان ۳۵ استفاده نمایید.

عوامل موثر در قیمت هر متر سقف کششی

مشخص کردن قیمت هر متر سقف کششی یا قیمت باریسول در تهران جزء آن گروه از سرویس ها و محصولاتی نیست که شما در برابر دریافت یک پکیج از پیش مشخص شده یا یک مبلغ از پیش تعیین شده را پرداخت نمائید.

رنج قیمت هر متر سقف کششی برای هر محیط و بسته به خصوصیات و شاخصه های آن تعیین میگردد. و نیازمند انجام تحلیل کارشناسی از تقاضا و قصد کارفرما و نیز تحلیل و بررسی موقعیت حاکم بر شرایط فیزیکی پروژه می باشد.

حال به پارامترهای مهم در تعیین قیمت هر متر سقف کششی می پردازیم :

سازه های چند لایه ای

ویژگی ارتجاعی و انعطاف پذیری مواد استفاده شده در سقوف مجازی ، به ما این امکان را خواهد داد که اقدام به طراحی و نصب سقفها های چند سطحی نماییم. در این گروه از پروژه ها ، بسته به حجم پروژه و خصوصیات اجرایی آن احتمال دارد به چندین روز زمان احتیاج باشد.

از طرفی دیگر نرخ قیمت هر متر سقف کششی و هزینه ی اجرای آن هم 2 تا 3 برابر حالت های معمولی و ساده است.

خصوصیات

اگر تمایل ندارید هزینه ی بالایی برای نصب سقف های کشسان چند طبقه پرداخت نمائید، اما در عین حال دوست دارید که یک کار خاص  ارائه دهید، این قسمت از توضیحات برای شما شرح شده است. در حقیقت قیمت هر متر سقف کششی باتوجه به ابعاد، میزان و پیچیدگی تولید و نصب سقف کشسان مشخص می شوند، اما استفاده از خصوصیات بالا موجب خواهد شد که علاوه بر داشتن یک طراحی داخلی جالب و خاص، نیازی هم به پرداخت هزینه های اجرایی سقف کشسان چند لایه نداشته باشید و در نرخ و هزینه صرفه جویی خواهد شد.

متراژ نصب سقف کشسان

باید یادآور شویم بزرگی فضا و پروژه در واقع در اجرای قیمت هر متر سقف کششی بسیار تاثیرگذار است. به عبارتی منطقی است که وسعت بیشتر پروژه باعث تعدیل هزینه می شود از این رو در پروژه های بزرگ تر، قیمت هر متر سقف کششی کاهش پیدا می کند.

همواره نماینده کمپانی نگین الماس جهت بازدید و اندازه گیری محیط و نیز برای جذب دیدگاه ها و سلیقه شما به مکان مورد نظر شما خواهند آمد. شما می توانید در هر مکان و زمانی رنگ، طرح و جزییات موردنظر خود را برای اجرای سقفهای کاذب انتخاب نمائید.

تیم حرفه ای و متخصص

همچنین مزایا و معایب هر یک از مواد ها بسته به پروژه شما، توسط تیم حرفه ای مجموعه نگین الماس با جزییات کامل توضیح داده خواهد شد.

لذا شما دید کاملا خوبی نسبت به هزینه، وقت و خصوصیات طرح اجرایی پیدا می کنید.لازم به ذکر است که این مشاوره هزینه ای برای شما ندارد و کاملا رایگان ارائه می شود. اما درصورتی که فاصله مسافتی شما از شرکت ما زیاد باشد بابت ایاب و ذهاب نیاز است که هزینه ای نیز پرداخت گردد.

جنس و درجه کیفیت پارچه سقف کاذب

یکی از عوامل مهم دیگر در تعیین نرخ قیمت هر متر سقف کشسان، اندازه ی به کارگیری از پارچه های PVC و ساختار آن می باشد؛ یعنی فضای مورد نظر و نیز کاربری آن در این موضوع موثر است.

اگرچه درصورتی که فقط بین مواردی شکل هندسی سقف اولیه در آنها بصورت مربع و مستطیل باشد بخواهیم قیمت ها را مقایسه کنیم. در سایر مواد که فضای موردنظر بیش از 4 کنج داشته باشد، منحنی دار باشد، نقاط روشنایی بسیاری داشته باشد، قطعا هزینه و زمان آماده سازی را در مقایسه با یک اتاق ساده نیز افزایش می دهد.

 

میزان زاویه های کنج و انحنادار سقف

هر اندازه محیط مورد نظر دارای زاویه های بیشتری باشد، طبیعتا قیمت هر متر سقف کششی نیز بیشتر خواهد شد. و دلیل این امر تاثیر آن بر سختی ساخت لوازم مورد نیاز و زمان نصب است.

برای نمونه ، زمان حدودی اجرای سقف کاذب کششی یا آسمان مجازی برای یک محیط 300 متری با چهار کنج تقریبا 6 ساعت زمان می برد، اما اگر با همان متراژ ولی یک محیط 8 ضلعی فرایند اجرا انجام شود، حدودا به 10 ساعت زمان نیاز است.

 نورپردازی در سقف کشسان

برای انجام نورپردازی های خاص و جذاب به تجهیزات جانبی بیشتر و همچنین وقت بیشتری نیاز است. لذا این پارامتر نیز بر قیمت هر متر سقف کششی موثر است.

وجود یا عدم وجود سیستم تهویه

برای نصب تجهیزات جانبی همانند تهویه، فن، حسگر ها و دستگاه اطفاء آتش، روزنه های ونت، نیاز است تا امور زیر ساختی و لوازم جانبی تخصصی و نیز زمان بیشتری صرف شود که باعث افزایش هزینه نصب سقف کشسان می گردد.

 

افرادی که سقف کشسانی را در فضای مورد نظر خود نصب می کنند بسته به موارد گفته شده، قیمت هر متر سقف کششی را تعیین می کند.

بیشتر بخوانید: هزینه سقف کشسان

نرخ سقف کشسان به طور معمول

قیمت هر متر سقف کششی پیرینتی، شفاف، مات، ساده، لاکر و روشن با هم تفاوت دارد. قیمت هر متر سقف کششی چاپی، تقریبا 250 هزار تومان می باشد. قیمت هر متر سقف کششی براق، حدودا بین 120 هزار تومان تا 160 هزار تومان است.

قیمت هر متر سقف کششی مات، حدودا 150 هزار تومان تا 350 هزار تومان متفاوت است. برای نصب سقف کشسان تک رنگ ساده باید برای هر متر تقریبا 200 هزار تومان هزینه کنید. قیمت هر متر سقف کششی Mirror، تقریبا 180 هزار تومان است. درصورتی که تمایل دارید سقف فضای مورد نظر شما از نوع سقف کشسان شفاف باشد که نور بتواند از آن گذر کند ، باید برای هر متر از آن، چیزی نزدیک به تقریبا 280 هزار تومان هزینه نمائید.

قیمت سقف کاذب پی وی سی

پی وی سی مشتقات و متریال نفتی دارد. محبوبیت پی وی سی به علت عمر بالای این محصول است. البته هر چه قدر متریال به کار رفته گران تر باشد، قیمت سقف کاذب پی وی سی و یا قیمت باریسول در تهران نیز گرانتر میشود.

در کل این نکته برای تمامی سقف ها صدق میکند. یعنی قیمت هر متر سقف مجازی و قیمت باریسول در تهران و یا سایر شهر ها، ارتباط مستقیمی با جنس مربوطه دارد.

قیمت سقف کاذب پی وی سی

قیمت سقف کاذب پی وی سی

جمع بندی

همان طور که متوجه شدید سقف کشسان به آسانی قابل نصب است؛ اما بسته به مطالبی که برایتان یادآور شدیم متوجه شدید که کمترین تعرفه هزینه برای این نوع سقف های تزیینی، 130 هزار تومان می باشد و بالاترین رنج هزینه برای سقف های کشسان، 350 هزار تومان می باشد.

بنابراین میانگین قیمت هر متر سقف کششی ، 160 هزار تومان است. مسئله ای که باید به آن دقت کنید این است که هزینه های گفته شده در این مطلب، بسته به نرخ های مرسوم در بازار مشخص شده اند. برخی اوقات نرخ های نصب سقف کشسان مقداری بالاتر از نرخ های ذکر شده تمام می شود.

برای نمونه نرخ زیرسازی سقف به صورت جداگانه محاسبه می گردد و کارفرمای پروژه باید این هزینه را پرداخت نماید. به عبارتی کلیه امور مربوط به نصب سقف کششی را می توانید طی یک روز به انجام برسانید؛ اما جهت زیرسازی سقف کشسان، باید یک هفته زمان داشته باشید. برای انجام این کار ظریف می توانید روی مجموعه نگین الماس حساب کنید.

 

 

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *