آسمان مجازی ایران

آسمان مجازی ایران


آسمان مجازی ایران چیست ؟ : آسمان مجازی ایران سقف کاذبی است که در صنعت دکوراتیو و معماری داخلی کاربرد فراوان دارد. آسمان مجازی ایران از تایل های 60 * 60 و 120 * 180 و همچنین تایل های پتینه ایی تشکیل شده و اولین نوع اسمان مجازی است که در سایز 120 * 180 به بازار ارائه شده است.

این محصول در واقع تصاویری از آسمان است که به عنوان قسمتی از سقف ودر یک مکان سرپوشیده جهت القای حالت آسمان نصب میگردد.به عبارتی دیگر نوعی از سقف کاذب است که بعد از سقف اصلی اجرا میشود. شرکت نگین الماس  مجموعه ای بهترین متخصصان در زمینه های سقف مجازی ، سقف کشسان ، اسمان مجازی

با جدیدترین متد روز دنیا اماده خدمت رسانی با بهترین قیمت به سرتاسر ایران در این زمینه می باشیم. همچنین می توانید برای مشاوره و سفارش با شماره  09122571252 در تماس باشید.

بیشتر بخوانید: آسمان مجازی کناف

آسمان مجازی اتاق خواب

آسمان مجازی یکی از بهترین انتخاب‌های افراد برای اتاق خواب است و می‌توانید آرامش و احساس امنیت بیشتری را با آن تجربه کنید. از آسمان مجازی می‌توانید با طرح‌های آرامش بخش استفاده کرده و فضای آسمان یا فضای تاریک‌تر را برای یک خواب عرفانی فراهم کنید. می‌توانید از شب ستاره باران استفاده کرده و لذت بیشتری از خواب خود داشته باشید. می‌دانیم که خواب یکی از فاکتورهای مهم در سلامتی است و آسمان مجازی می‌تواند به این نیاز شما به خوبی پاسخ دهد. شما می‌توانید از طرح‌های با کیفیت آسمان مجازی برای اتاق خواب خود و مخصوصا کودکان استفاده کنید.

آسمان مجازی برای اتاق خواب، مصداق خوبی برای رسیدن به آرامش است و می‌توانید خواب خود را با آن تنظیم کنید. خوب نبودن فضای اتاق، یقینا اجازه خواب راحت و با آرامش را نخواهد داد. شما با همین روش می‌توانید زمان خواب خود را هم تنظیم کرده و در کنار سلامتی، به مزایای بیشتری هم دست پیدا کنید. سبک و سلیقه شما در این زمینه تاثیرگذار است و با هر چیزی که زودتر به آرامش رسیده و می‌خوابید، می‌توانید برای آسمان مجازی اتاق خود استفاده کنید. این موضوع بسیار مهم بوده و می‌توانید برای انتخاب طرح مناسب با مشاورین صحبت داشته باشید.

آسمان مجازی نگین الماس چیست؟

virtual sky یا آسمان مجازی به سقف های کاذبی گفته می شود که با استفاده از تایل های مختف که با نبشی به سقف نصب می شوند ساخته می شود. تایل های آسمان مجازی ایران مانند تایل های اسمان مجازی یوتاب در طرح های مختلفی وجود دارد. تایل ها به طور طبیعی همیشه (30 * 30 و 30 * 60 و 60 * 60 ) می باشند.

ولی در آسمان مجازی ایران تایل ها برای اولین بار به سایز های ( 60 * 60 و 120 * 180 ) ارتقا داده شدند. همچنین در آسمان مجازی ایران (Aran virtual sky) از تایل های پتینه ای نیز استفاده می شود. باید گفت که این تایل ها به دلیل وجود پلکسی در آن ها در همه ی مکان ها  قابل استفاده هستند. از جمله : استخر، سونا، سالن همایش، اتاق خواب، لابی هتل و … .

 

کاربرد اسمان مجازی

آسمان مجازی ایران کاربرد بسیار زیادی دارد به دلیل اینکه شباهت بسیار زیادی با سنگ های گران قیمت دارد بسیار زیاد از آن استفاده می شود چرا که نسبت به زیبایی که دارد قیمت آن ارزان است. یکی از کاربردهای دیگر آن این است که با توجه به این که جنسش از پلکسی است، می توان از آن در جاهای مرطوب مثل حمام و استخر نیز استفاده کرد.

کاربرد اسمان مجازی

کاربرد اسمان مجازی

ویژگی های آسمان مجازی ایران

آسمان مجازی ایران دارای ویژگی های خاصی است. از جمله:

شباهت زیادی با سنگ های قیمتی دارد

ارزان بودن آن

بزرگ تر بودن سایز تایل ها ی آن نسبت تایل های دیگر

ضد آب بودن

تنوع رنگ بالا

نور پردازی مناسب

عایق حرارتی و صوتی

نصب آسمان مجازی ایران

آسمان مجازی ایران به وسیله ی تایل های ساده و تایل های پتینه ای ساخته می شود. ابتدا باید نوع سقف را تشخیص دهیم که از چه نوعی است و سپس با توجه به نوع سقف virtual sky مناسب را روی آن پیاده سازی کنیم.

سپس باید منبع نور مناسبی برای آن در نظر گرفته شود و باید به گونه ای منبع نور در پشت تایل ها قرار گیرد که سایه پشت آن ها نیفتد و تایل ها جلوه ی زیبای خود را از دست ندهند. با استفاده از نبشی و پروفیل سقف را به قسمت های مساوی 60 * 60 و یا 120 * 180 تقسیم می کنیم و سپس تایل هایی که مطابق سلیقه ی مشتری انتخاب شده را روی نبشی های ساخته شده می گذاریم.

نصب آسمان مجازی ایران

نصب آسمان مجازی ایران

قیمت آسمان آسمان مجازی ایران

آسمان مجازی ایران امروزه یکی از جدید ترین نوع سقف های کاذب می باشد که قیمت مناسبی دارد. این آسمان مجازی با تایل های پتینه ای یکی از نوع سقف کاذب می باشد که بسیار خاص و چشمگیر است و به نوعی هنر دستی به حساب می آید.

تایل های پتینه ایی در مقابل جلوه ی زیبایی که دارند بسیار کم هزینه هستند. برای دریافت اطلاعات بیشتر با ما در تماس باشید.

کاربرد بسیار زیاد به دلیل شباهت بسیار زیادی که به سنگ های گران قیمت دارد

 

 

 

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *