آسمان مجازی به انگلیسی

آسمان مجازی به انگلیسی


آسمان مجازی به انگلیسی در لغت نامه به معنی virtual sky می باشد. آسمان مجازی به نوعی از سقف های کاذب می گویند که امروزه در زمینه دکوراتیو و عایق کردن سقف ها بسیار کاربرد دارند. آسمان مجازی در مکان هایی مثل منازل مسکونی ( آشپزخانه ها، اتاق خواب، حمام، دستشویی )، دفاتر و شرکت ها، استخر ها، فروشگاه ها، هتل ها و … کاربرد دارد.

عکس آسمان مجازی

عکس هایی که در آسمان مجازی مورد استفاده قرار می گیرند,توسط دوربین های حرفه ای عکاسی شده و در آتلیه های تخصصی، طراحی و برای چاپ آماده می شوند و شما می توانید هر طرحی را که می پسندید را انتخاب کرده و در سقف خانه خود استفاده کنید.

نکته مهم این است که طراحی بر اساس طبیعی ترین حالت ممکن انجام گرفته و شما هیچ محدودیتی در زمینه عکس و طرح ندارید. مجموعه نگین الماس با جدیدترین متد روز دنیا  اماده خدمت رسانی ب به سراسر ایران در این زمینه است. همچنین شما برای گرفتن مشاوره و نحوه سفارش می توانید با شماره تماس 09122571252 در ارتباط باشید.

عکس آسمان مجازی

عکس آسمان مجازی

آسمان مجازی به انگلیسی چیست؟

در گذشته تا کنون سفر به طبیعت و تماشای آسمان صاف به انسان ها روحیه می دهد و امروزه آسمان مجازی به این دلیل ساخته شد. امروزه مردم با استفاده از آسمان های مجازی می توانند طبیعت را به منزل و محل کار خود برده و از مزایای آن جهت کاهش استرس و انرژی منفی استفاده کنند.

virtual sky یا آسمان مجازی به انگلیسی نوعی سقف کاذب است که در زمینه دکوراتیو استفاده می شود و جلوه ی زیبایی دارد.

آسمان مجازی به انگلیسی انواع مختلفی دارد با طرح های متفاوت که بسیار زیبا هستند. virtual sky با استفاده از تایل های آسمان مجازی، سازه های سقف کشسان و نورپردازی مناسب آسمان مجازی مورد نظر ساخته می شود. virtual sky در همه ی مکان ها قابل استفاده است:

  • هتل ها
  • تالارها
  • منازل (حمام، دستشویی، اتاق خواب، آشپزخانه، پذیرایی )
  • استخر ها
  • کابین آسانسور ها
  • دفاتر و شرکت ها
  • کارخانه ها

اجرای virtual sky

virtual sky یا آسمان مجازی به انگلیسی با استفاده از تایل های آسمان مجازی، نورپردازی مناسب و سازه سقف کاذب ساخته می شود.

نورپردازی

نورپردازی آسمان مجازی مهم ترین بخش آسمان مجازی می باشد. چرا که یکی از هدف های مهم آسمان مجازی نورپردازی مناسب محیط می باشد.

سازه سقف کاذب

سازه سقف کاذب جهت نصب تایل ها برای ساخت آسمان مجازی استفاده می شود. سازه سقف کاذب با استفاده از پروفیل و نبشی با توجه به سایز تایل ها ساخته می شود.

تایل ها

تایل های آسمان مجازی در ابعاد مختلفی از جمله (30 * 30، 60 * 60، 120 * 60) می باشند. تایل ها انواع مختلفی دارند از جمله طرح دار، بدون طرح، آلومینیومی، گچی و pvc می باشد. جهت اجرای آسمان مجازی ابتدا نور پردازی مناسب را روی سقف اجرا می کنیم.

پس از آن سازه های سقف کاذب را روی سقف با استفاده از پیچ به سقف نصب می کنیم. در مرحله آخر تایل هایی که طرح مد نظر مشتری روی آن ها چاپ شده را روی سازه سقف کاذب جایگذاری می کنیم. چاپ طرح روی تایل ها دو نوع دارد که یکی از آن ها اصل می باشد.

اگر بخواهیم به طرح اصلی اشاره کنیم باید گفت که طرح روی طلق چاپ می شود و تحت هیچ شرایطی کیفیتش را از دست نخواهد داد. به نوع چاپ دیگری چاپ استیکری می گویند منظور از چاپ استیکری این است که طرح به صورت برچسب بر روی طلق قرار می گیرد و پس از مدتی کیفیت تصویر خود را از دست خواهد داد.

بیشتر بدانید: آسمان مجازی طرح پاییز

مزایای آسمان مجازی

  • آسمان مجازی به انگلیسی مزایای زیادی دارد که در ادامه به توضیح آن ها می پردازیم.
  • سبک هستند، منظور از سبک بودن این است که سبک اند و هیچگونه وزنی به سقف اصلی وارد نمی کنند.
  • قابل حمل اند، قابل حمل بودن به این منظور است که در صورتی که بخواهید منزل خود را تغییر دهید می توانید آن را باز کرده و به همراه خود ببرید.با تنوع آسمان مجازی میتوتن برای انواع محیط سقفی مناسب و هماهنگ با  معماری داخلی آن انتخاب کرد
  • ضد آب است.
  • قابل شستشو است می توان آسمان مجازی را شست بدون استفاده از هیچ نوع مواد شوینده ای.
  • ضد گرد و غبارند.
  • قابلیت نصب سریع و آسان منظور این است که بدون کنده کاری یا هیچگونه گرد و خاک ایجاد شدن می توان آن را در محل خود نصب کرد.
  • ایجاد آرامش و رفع انرژی منفی با استفاده از آسمان مجازی در منزل یا محل کار خود.
  • قابلیت ترکیب شدن با سقف های دیگر از جمله سقف های کناف، گچی و … .
  • تنوع بالا در طرح و رنگ برای مثال شما حتی می توانید عکس خودتان را روی آسمان مجازی تان چاپ کنید.

 

کاربرد آسمان مجازی

با توجه به مزایای آسمان مجازی متوجه می شویم که می توان در همه مکان ها از آن استفاده کرد. برای مثال در استخرها قابل استفاده است چرا که ضد آب است و در صورت برخور‌د با آب یا بخار آب هیچگونه نقصی درون آن به وجود نمی آید. یا درون هتل ها به دلیل اینکه آسمان های مجازی سقف های کاذب اند و عایق صوتی و حرارتی اند به کار می روند. درون منازل جهت زیبایی و کاهش استرس و انرژی منفی استفاده می شود و همچنین درون بیمارستان ها و …

با نورپردازی سقف آسمان مجازی روشنایی کافی و زیبایی حیرت انگیز را به خانه ی خود ببرید.

کاربرد آسمان مجازی 

کاربرد آسمان مجازی

طرح های مختلف

جهت ساختن آسمان مجازی همیشه به طرح نیاز داریم و این طرح مطابق با نظر مشتری بر روی تایل ها زده می شود.در ادامه شما را با طرح های مختلف آسمان مجازی آشنا خواهیم کرد.

  • آسمان مجازی طرح شب
  • آسمان مجازی طرح کهکشان
  • آسمان مجازی طرح آکواریوم
  • آسمان مجازی طرح اسلیمی
  • آسمان مجازی طرح فرشته
  • آسمان مجازی طرح پاییز
  • آسمان مجازی اتاق کودک
  • آسمان مجازی طرح گل
  • آسمان مجازی طرح شب
  • آسمان مجازی به انگلیسی

virtual sky

آسمان مجازی طرح شب یا آسمان مجازی به انگلیسی همان طور که از نامش پیداست بر گرفته از آسمان شب است و از عکس های ماه و ستاره تشکیل شده است. این نوع آسمان مجازی بیشتر در مکان هایی که آرامش اهمیت دارد استفاده می شوند مثل اتاق خواب و … .

آسمان مجازی طرح کهکشان

آسمان مجازی طرح کهشان و هر طرح دلخواه شما

آسمان مجازی طرح کهکشان برگرفته از نقاشی هایی از کهکشان ها است و بیشتر در اتاق خواب ها و لابی هتل ها و … مورد استفاده قرار می گیرد.

آسمان مجازی طرح آکواریوم

آسمان مجازی طرح آکواریوم این‌گونه است که ماهی ها و آبزیان درون آب را روی آسمان مجازی نمایش می دهد. طرح‌هایی که چنین زمینه‌هایی دارند، معمولا با زمینه آبی رنگ همراه شده و شامل اقیانوس‌ها و طرح‌هایی از دریاها هستند. آبزیان مختلفی در این طرح‌ها می‌توانند حضور داشته باشند که به خواست مشتری تعیین خواهند شد. می‌توانید برای اماکنی مانند استخر و سونا از این طرح‌ها استفاده کرده و این مراکز را به صورت کاملا حرفه‌ای به مشتریان خود نشان دهید. حتی اگر صاحب اماکن لاکچری مانند کافی شاپ یا رستوران هستید، می‌توانید از طرح آکواریوم به صورت کاملا حرفه‌ای استفاده کنید.

آسمان مجازی طرح آکواریوم دارای آرامش خاصی است و بیشتر به درد اماکن کاری خواهد بود. می‌توانید رضایت بیشتری را برای مشتریان خود فراهم کرده و آن‌ها را از نظر بصری جذب کنید. این نکات امروزه در دنیای تجارت اهمیت بسیاری دارد و تنها نباید به زیبایی ظاهری آن اکتفا کرد. از این طرح‌ها می‌توانید در کنار طرح آسمان و فضا استفاده کرده و یک طرح درجه یک و جالب داشته باشید. اگر صاحب فروشگاه آکواریوم هستید، حتما می‌توانید از چنین طرح‌های استفاده کرده و در بین دیگر فروشگاه، دست بالاتر را داشته باشید.

آسمان مجازی طرح اسلیمی

آسمان مجازی طرح اسلیمی مناسب مسجد و موزه و خانه          آسمان مجازی به انگلیسی

آسمان مجازی طرح اسلیمی به دایره و مربع های تو در تویی گفته می شود که جلوه ی زیبایی به خود گرفته و در موزه ها بیشتر به کار می رود.

آسمان مجازی طرح فرشته

آسمان مجازی طرح فرشته به نوعی از آسمان مجازی گفته می شود که بر گرفته از عکس و نقاشی فرشته ها، کبوتر ها و … می باشد.

آسمان مجازی طرح پاییز

آسمان مجازی طرح پاییز به نوعی از آسمان های مجازی گفته می شود که طرح درختان و برگ های زرد درختان را روی سقف کاذب نمایش می دهد. برای عموم مردم جلوه ی جذاب و زیبایی دارد و از اینگونه آسمان مجازی در منازل و محل کار خود استفاده می کنند.

آسمان مجازی طرح گل

آسمان مجازی طرح گل مناسب همه ی فضاها میباشد و شامل طرح رز آفتابگردان و همه ی گلها میباشد

آسمان مجازی طرح گل جلوه ی زیبایی دارد و می توان گفت که در همه مکان ها قابل استفاده می باشد. آسمان مجازی طرح گل بر گرفته از عکس گل ها است و شامل همه ی گل ها از جمله گل رز، آفتابگردان، شکوفه و … می باشد.

آسمان مجازی اتاق کودک

آسمان مجازی اتاق کودک به آسمان مجازی گفته می شود که بر گرفته از طرح های کودکانه و انیمیشن می باشد.

قیمت virtual sky

قیمت آسمان مجازی بستگی به نوع آن آسمان مجازی دارد. با توجه به جنس، طرح، رنگ و تعداد  تایل ها قیمت آسمان مجازی معین می شود. با توجه به مزایا و طرح های مختلف آسمان مجازی می توانید آسمان مجازی مورد نظر خود را انتخاب کرده و جهت سفارش با ما در ارتباط باشید.

 

آسمان مجازی به ان

قیمت virtual sky

قیمت virtual sky

گلیسی

 

 

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *