آسمان مجازی ساری

دریک روز آفتابی، به‌بالا نگاه کنید و ابرها را که به‌آرامی از بالای سر شما حرکت می‌کنند، تماشا کنید. تصور کنید که می‌توانید این مناظر شگفت انگیزرا خانه یامحل کار خود داشته باشید. همان چیزی‌است که برای تحقق رویای خود به آن احتیاج دارید. این سقف‌ها نورگیرهای مجازی هستندکه دقیقاً همین کار را می‌کنند. آن‌ها آسمان بالای ما را دوباره تصور می‌کنند، استفاده‌از این نوع سقف روحی تازه به‌فضا می‌بخشد و درواقع به‌محیط جان می‌دهد.

برای پیاده سازی و اجرا بااستفاده از اندازه‌های مختلف رایزرها و تصاویر باکیفیت بالا، ظاهر واقعی یک پنجره را درسقف ایجاد می‌کنیم.

آسمان مجازی ساری

آسمان مجازی ساری

آسمان مجازی چیست؟

همانطورکه ازنام این‌نوع سقف برمی‌آید، نوعی‌از سقف‌های کاذب است‌که می‌تواند منظره یک آسمان مجازی‌ را درمنزل یا محل کار ایجاد نماید. استفاده‌از این‌نوع سقف امروزه به‌دلایل مختلفی ازجمله نوردهی مناسب و همچنین ایجاد فضایی دلنشین رواج یافته است. استفاده‌از عناصر طبیعی در طراحی دکوراسیون امروزه بسیار مورد توجه قرار گرفته است. چراکه هیچ چیز مانند این‌عناصر نمی‌تواند فضایی دلنشین و آرامش بخش را درمحیط به‌وجود آورد.

سقف کاذب آسمان مجازی ساری ازعناصر اصلی درطراحی طبیعت گرا محسوب می‌شود و ازاین رو بسیار مورد توجه قرار گرفته است. امروزه هزاران مرکز درمانی دارای نورگیرهای LED ازآسمان مصنوعی برای کمک به بیماران دربهبود سریعتر، کاهش فشار خون ، کاهش استرس و اضطراب و حتی انرژی بخشیدن به کارکنان استفاده می‌کنند. اثرات مطلوب استفاده‌از این‌طراحی سبب شده است تااین نوع‌از سقف‌ها امروزه درکانون توجه طراحان قرار گیرند.

کاربرد آسمان مجازی ساری

اثرات روانشناختی استفاده‌از عناصر طبیعی درمعماری امروزه بر کسی پوشیده نیست. سقف کاذب آسمان مجازی ساری نیز به‌همین علت کاربردهای متنوعی را شامل میشوند. این نوع‌از سقف کاذب مجازی قابلیت استفاده دربسیاری‌از فضاهارا دراختیار قرار میدهد.

این‌نوع سقف درمنازل و دفاتر کاری و تجاری مورد استفاده قرار می‌گیرند. از این‌نوع همچنین دربسیاری‌از فضاهای فروشگاهی نیز استفاده میشود. امروزه دربسیاری‌از استخرها و سالن‌های ورزشی نیز به‌دلیل هماهنگی رنگ‌ها از این‌نوع سقف کاذب مجازی استفاده می‌شود.

سقف کاذب آسمان مجازی ساری به‌عنوان یک سازه جدید و مدرن شناخته می‌شودکه شاید بسیاری‌از افراد هنوز با آن آشنایی ندارد. با توجه به ویژگی‌های این‌نوع سقف درسالیان پیش رو استفاده‌از آن با افزایش چشمگیری همراه خواهد بود.

جنس آسمان مجازی ساری
جنس این محصولات که به صورت پارچه به نظر می آیند از 90 درصد پی وی سی، 5 درصد پلاستیک استایلر، و 5 درصد افزودنی های دیگر است. ضخامت این محصولات نیز از 0.8 تا 1 میلیمتر است. البته این پارچه ها به صورت مات و شفاف و در رنگ های مختلفی وجود دارند که نسبت به طرحی که قرار است بر روی آن چاپ شود مورد استفاده قرار می گیرند.

به صورت کلی می توان گفت آسمان مجازی یکی از متریال های جدید برای پوشش سقف می باشد که در مدت کوتاهی توانسته محبوبیت بالایی را در میان معماران و حتی افراد معمولی که به دیزاین واحد خود اهمیت می دهند پیدا کند.

 

کدام آسمان مجازی ساری برای پروژه شما مناسب است؟

ایده سقف آسمان مجازی ظرف مدتی کوتاه، طرفداران زیادی مخصوصا در زمینه دکوراسیون داخلی پیدا کرد. آسمان مجازی طرح گل و طرح‌­های دیگر، سقفی پارچه‌­ای از جنس PVC با ضخامت کمتر از 1 میلی­متر است که نمایی شیک و مدرن به سقف بخش‌های مختلف ساختمان می­دهد. البته آسمان مجازی گاهی به عنوان تایل­‌های پلکسی گلس که می‌توان تصاویر مختلف را روی آنها چاپ کرد نیز معرفی می‌­شوند.

نباید فراموش کنیم که هر مدل آسمان مجازی آشپزخانه، سرویس بهداشتی، پذیرایی و … در کنار نورپردازه جلوه واقعی خود را پیدا می‌­کند. همه ما با نقش نورپردازی در زیبایی فضا آشنا هستیم. نورپردازی پشت آسمان مجازی به صورت تلفیقی یا مجزا اجرا می­‌شود؛ و میزان عبور نور به نوع پارچه بستگی دارد. در اجرای آسمان مجازی دستشویی و سایر فضاها از لامپ­‌های LED هم استفاده می‌شود.

حالا که قیمت هر متر مربع آسمان مجازی را می‌دانید، در ادامه انواع این سقف کاذب را معرفی کرده‌ایم تا بتوانید تصمیم بگیرید برای آسمان مجازی راهرو و آسمان مجازی اتاق خواب و حتی چاپ آسمان مجازی کدام گزینه بهتری برای پروژه شماست.

 

  • سقف آسمان مجازی مات

پارچه­‌ای که در تولید این سقف به‌کار می‌رود، نور را به‌طور یکنواخت در فضا پخش می­‌کند. سقف کشسان مات در طراحی­‌های ساده آسمان مجازی اتاق خواب بسیار محبوب است.

 

  • آسمان مجازی براق

آسمان مجازی براق بیشترین میزان نور را از خود عبور می­دهد، و نقش قابل توجهی در زیباسازی دکوراسیون داخلی به عهده دارد. اگر فضای مدنظرتان برای اجرای این متریال کوچک است، مثلا آسمان مجازی دستشویی و حمام، این نمونه انتخاب مناسبی است.

 

  • آسمان مجازی سرویس بهداشتی

سقف کشسان ساتن

سقف‌های کشسان ساتن نه دقیقا مات هستند و نه دقیقا براق؛ این مدل‌ها که نور را به میزان متوسط از خود عبور می‌­دهد، نسبت به سایر مدل­‌ها کاربرد بیشتری دارد. آسمان مجازی راهرو، آشپزخانه و … به کرات با این مدل اجرا می‌شوند.

 

سقف کشسان نورگذر

این مدل در مکان‌­هایی کاربرد دارد که نیاز به نور طبیعی احساس می‌­شود. اگر فضای مدنظر شما هم چنین ویژگی‌ای دارد، بدون شک از این نمونه استفاده کنید.

 

آسمان مجازی طرح شب

آسمان مجازی طرح شب به عنوان یک مدل خاص، برای کسانی که از زیبایی آسمان شب لذت می‌برند بسیار مناسب است. این طرح بسته به سلیقه شما اجرا می شود، اما بنا به توصیه بهترین دکوراتورها، برای سقف مجازی و دکوراسیون اتاق خواب مناسب تر است.

آسمان مجازی طرح شب

آسمان مجازی طرح شب

مزایای تایل

آسمان مجازی ساری

  1. قابلیت جابه جایی سقف کاذب
  2. امکان تعمیر در سقف و رفع مشکل آن با دسترسی آسان به فضای پشت سقف کاذب
  3. سبک وزن و امکان حملی آسان
  4. قابلیت نصبی آسان و سریع آسمان مجازی
  5. اجرا این سقف از نظر اقتصادی در عین زیباییی بسیار مقرون به صرفه می باشد
  6. حس آرامش در فضا
  7. دارای خواص درمانی گوناگون و مهم
  8. ضدآب بودن چاپ آسمان مجازی و ضد حرارت
  9. عاری از هرگونه آلودگی و گرد وغبار
  10. خاصیت آنتی باکتریال
  11. قابلیت استفاده طرح آسمان مجازی در اماکن،مهدکودک اداری،تجاری،مسکونی،آشپزخانه،مغازه وغیره…
  12. قابلیت ترکیب با کناف
  13. ضد اشتعال (شعله ور نمی شود.)
  14. عدم ایجاد بار اضافی بر سقف ساختمان به دلیل سبک وزن بودن
  15.  تنوع بسیار زیاد در طرح و رنگ

 

معایب آسمان مجازی ساری

به دلیل نداشتن استحکام کافی در برابر اجسام سنگین، شما نمی توانید انواع لوستر و کریستال ها را برروی این سقف ها قرار دهید. همچنین انعطاف پذیری سقف آسمان مجازی کم می باشد

 

نصب سقف کاذب آسمان مجازی ساری

نصب تایل های آسمان مجازی به صورت دیگر تایل ها انجام میپذیرد. تایل های آسمان مجازی به وسیله ی پروفیل های آلومینیومی به سقف متصل میگردند. ابتدا پروفیل ها با توجه به ابعاد تایل ها به صورت شبکه بندی شده روی سقف نصب می گردند و سپس تایل ها داخل شبکه ها قرار میگیرند.

 

نورپردازی در سقف آسمان مجازی ساری

یکی از عواملی که باعث طبیعی جلوه دادن این سقف ها میشود سازه نورپردازی است که شامل سه قسمت نورپردازی با لامپ T۴ و T۵ ، نورپردازی با LED ، نورپردازی با لامپ FPL یا لامپ‌های مهتابی کم مصرف است .

المان هایی که می توان برای ایجاد نور استفاده نمود به شرح زیر می باشد:

 

۱- کریستال سواروسکی

اگر در آسمان مجازی می خواهید طرح آسمان شب و ستاره داشته باشید بهتر است از این کریستال ها استفاده نمایید. این کریستال ها ضد آب و کم مصرف بوده و به دلیل ساختار کریستالی که دارند تک ستاره های ریز و درشت ایجاد می کنند.

 

۲- فیبر نوری

این نور پردازی برای ایجاد طرح های کهکشان و ستاره در رنگ های مختلف مورد استفاده قرار می گیرد. فیبر نوری کم مصرف و ضد آب می باشد اما نور زیادی تولید نمی کند.

 

۳- اس ام دی smd

این نوع لامپ ها برای فضاهایی مناسب است که احتیاج به نور زیاد اما مصرف پایین برق دارند. یکی از معضلات استفاده از آسمان مجازی ایجاد گرما می باشد. معمولا smd ها به دلیل مصرف کمی که دارند انرژی گرمایی کمی هم تولید می کند به همین دلیل آنها بی نیاز از سیستم خنک کننده می باشند.

 

۴- لامپ های رنگی RGB

این نوع لامپ ها قابلیت ایجاد نورهای رنگی را دارند و یکی از ابزار نوردهی مناسب برای آسمان مجازی ساری می باشد
قسمت آخری که وجه تمایز آن با سایر سقف ها است تایل ها می باشد که بر روی آن تصاویری با کیفیت از آسمان قرار می گیرد که باعث ایجاد آرامش در فضای داخلی میشود.

نورپردازی در سقف آسمان مجازی ساری

نورپردازی در سقف آسمان مجازی ساری

سقف کاذب آسمان مجازی ساری برای چه مکان هایی قابل استفاده است؟

استفاده از این تصاویر برای همه محیط ها و مکان های امکان پذیر است.

  • استفاده در محیط داخلی منزل

یکی از بهترین گزینه ها استفاده برای اتاق خواب ها است. وقتی شما پس از چندین ساعت کار خارج از منزل برای استراحت به فضای اتاق خواب وارد می شوید با قرار گرفتن زیر سقف این آسمان، خستگی روزانه ار تن شما خارج می شود. امکان نصب آن در فضای آشپزخانه، راهروها، فضای پذیرایی، سرویس بهداشتی و استخر نیز وجود دارد.

  • استفاده در فضای اداری و تجاری

در مورد فضاهای اداری و تجاری هم با نصب آن، میتوان استرس و اضطراب را از محیط کار کم کرد و آرامش را به محل کار آورد و در راندمان کار تاثیر مثبتی گذاشت. البته نکته قابل توجه انتخاب طرح متناسب با این فضاهاست. باید نهایت دقت را در انتخاب طرح داشته باشید و طرحی را انتخاب کنید که با محیط و فضای اداری، هماهنگی و تناسب داشته باشد.

  • آسمان مجازی چاپی

آسمان مجازی واقعی هزینه بسیار بالایی دارد. یک راه برای ایجاد آسمان مجازی وجود دارد که هزینه تمام شده را خیلی کاهش می دهد. در این روش، تصویر مورد نظر بر روی تلق هایی چاپ شده و پشت آن، لامپ قرار می دهند. و آسمان مجازی واقعی را شبیه سازی می کنند. در آسمان های مجازی چاپی، تغییرات آرام تصویر وجود ندارد و تصویر به صورت ثابت باقی می ماند.

ساری ،بابل ،آمل ،قائم‌شهر ،بهشهر ،چالوس ،نکا ،بابلسر ،تنکابن ،نوشهر ،فریدونکنار ،رامسر ،جویبار ،محمودآباد ،امیرکلا ،نور ،گلوگاه ،کتالم وسادات شهر ،زیرآب ،عباس‌آباد ،خلیل شهر ،رستمکلا ،شیرود ،چمستان ،کلاردشت ،هچیرود ،ارطه  ،سلمان‌شهر ،سورک ،شیرگاه ،پل سفید ،کیاکلا ،بهنمیر ،هادی‌شهر ،رویان ،ایزدشهر،گتاب ،گلوگاه،،سرخرود ،مرزن‌آباد ،کوهی‌خیل ،فرح آباد ،طبقده ،دابودشت ،آکند ،آلاشت ،رینه ،بلده ،پایین هولار،مرزیکلا،فریم ،گزنک

سقف کشسان زاهدان

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *