کاربرد آسمان مجازی

کاربرد آسمان مجازی


آسمان مجازی سه بعدی یکی از مدرن ترین نوع سقف های کاذب است. برای توصیف آن باید گفت که تصور ما از کلمه ی سه بعدی یک شیء برجسته است در صورتی که در اینجا منظور از آسمان مجازی سه بعدی این است که طرح مورد نظر را روی پارچه ی نسوز کشسان چاپ کرده و یک آسمان مجازی سه بعدی با کیفیت آماده می کنیم.

منظور از آسمان مجازی سه بعدی تصاویری است با کیفیت و ممتاز که سقف خانه شما را رویایی و زیبا خواهد کرد.آسمان مجازی سه بعدی عموما در منازل مسکونی و یا مکان های عمومی مورد استفاده بوده و طرفداران خاص و ویژه ای را پیدا کرده است.

ما در مجموعه نگین الماس با جدیدترین متد روز دنیا و برترین متخصصین در این زمینه اماده خدمت رسانی با بهترین قیمت و بالا ترین کیفیت به سرتاسر ایران می باشیم. همچنین برای مشاوره و سفارش با شماره تماس 09122571252 با ما در ارتباط باشید.

آسمان مجازی ساده

آسمان مجازی می‌تواند طرح‌های خاص و متنوعی داشته باشد، اما طرح‌های ساده آن هم طرفداران بسیاری در کشور ما و جهان دارد. آسمان مجازی ساده می‌تواند به صورت سه بعدی طراحی شده و برای سقف خانه یا محل کار انتخاب شود. می‌توانید خرید آسمان مجازی ساده را با تایل‌های با کیفیت در برنامه خود قرار داده و از آن‌ها به بهترین شکل استفاده کنید. سلیقه و نظر کاربران، هرچه بیشتر به سمت طرح‌های ساده سوق پیدا کرده است و می‌توانید بیشتر به کاربرد آن‌ها توجه کنید. درواقع این طرح‌های سنتی هستند که سادگی را به عمل آورده و می‌توانند برای منازل ایرانی مناسب‌تر باشند.

آسمان مجازی ساده بیشتر با همان طرح سقف همیشگی کاربرد داشته و حداقل از نظر ظاهری، می‌تواند به سقف کاذب خانه‌های امروزی نزدیک‌تر باشد. می‌توانید برای آشپزخانه خود از طرح ساده آسمان مجازی استفاده کرده و به معماری آن توجه داشته باشید. کاربری بالای آسمان مجازی سبب شده است که همین طرح‌های ساده هم محبوبیت بالایی داشته باشد. می‌توانید از طرح‌های ساده برای دست شویی و حمام خود هم استفاده کنید. اگر دوست دارید که شلوغی در طرح‌ها وجود نداشته باشد، می‌توانید به سراغ آسمان مجازی ساده بروید و مشاوره‌های لازم را برای خرید آن دریافت کنید.

آسمان مجازی اتاق خواب

آسمان مجازی می‌تواند انتخاب بسیار مناسبی برای اتاق خواب و مخصوصا اتاق خواب کودک باشد. آسمان مجازی نمادی برای آرامش است و می‌توانید تایم استراحت خود را به بهترین شکل ممکن با آسمان مجازی تجربه کنید. این طرح‌ها می‌توانند استرس را به صورت کامل از شما دور کرده و یک خواب همراه با آرامش بالا را برای‌تان داشته باشد. می‌توانید ایده‌های متنوعی را بسته به سلیقه خود در نظر داشته و برای اتاق خواب خود از آن‌ها استفاده کنید. آسمان مجازی می‌تواند محیط اتاق خوب شما را با آرامش همراه کند. استفاده از طرح‌های آسمان شب و فضایی، می‌تواند انتخاب مناسب‌تری برای فضای اتاق خواب باشد و باید به این نکته توجه داشته باشید.

آسمان مجازی برای اتاق خواب، طرح‌های متنوعی برای شما دارد و می‌توانید از هر کدام از آن‌ها بسته به سلیقه و بودجه خود استفاده کنید. هرچه قدر که بتوانید فضا را از جنب و جوش خارج کرده و آرامش بیشتری به آن بدهید، راضی‌تر خواهید بود. خواب خوب همواره مهم بوده است و شما برای داشتن سلامتی بیشتر، باید روی خواب خود کنترل بیشتری داشته باشید. آسمان مجازی یکی از راه‌هایی است که می‌توانید با آن، احساس آرامش بیشتری داشته و استرس را هنگام خواب از خود دور کنید. بنابراین استفاده از آسمان مجازی توصیه می‌شود.

آسمان مجازی سه بعدی چیست؟

به طور کلی آسمان مجازی به معنی ترکیب متریال خاص با انوع سقف های کچی، آلومینومی، کناف و … می باشد که باعث زیبا تر جلوه دادن اکثر سقف ها می شود. این مدل سقف کاذب از پارچه ی کشسان نسوزی که طرح مورد نظر مشتری را روی آن چاپ می کند تشکیل شده است.

منظور از سه بعدی این نیست که طرح روی آن برجسته یا از جنس خاصی تشکیل شده باشد به این منظور است که طرح بسیار با کیفیت و زیبا تر از سایر سقف های کاذب می باشد و همین امر باعث برتری آن نسبت به سایر انواع سقف کشسان می باشد. این طرح و نقش ها بستگی به میزان هزینه مشتری دارد و اینکه چه مقدار تایل در ساخت آنها به کار می رود.

همچنین این امکان وجود دارد که طرح های آنها تغییر کند و اگر بخواهید این طرح ها را با سلیقه خود اعمال کنید هزینه آن ها بیشتر می شود. در عکس های زیر نمونه هایی را می بینید.

آسمان مجازی سه بعدی

آسمان مجازی سه بعدی چیست؟

آسمان مجازی سه بعدی چیست؟

آسمان مجازی سه بعدی به انگلیسی

آسمان مجازی سه بعدی به انگلیسی به معنای 3D virtual sky می باشد. اگر بخواهیم به صورت جدا از هم آن را ترجمه کنیم این امکان وجود دارد که کلمات تغییر کنند در ادامه به صورت جدا گانه معنایش را بررسی میکنیم.

از اول شروع کرده و کلمه به کلمه می گوییم: آسمان به معنی sky  و کلمه ی بعد مجازی است که آن را virtual می گوییم و کلمه ی آخر که سه بعدی است به معنی Three-dimensional می باشد

 

دلیل به وجود آمدن

همیشه اینگونه بوده که طبیعت بر روحیه ی انسانها تاثیر بسزایی داشته و باعث از کاهش استرس، اضطراب و افسردگی می شود. به همین دلیل این تصمیم گرفته شد با استفاده از وسایل و متریال خاصی  طبیعت را به داخل منزل و یا محل کار و … ببرند.

امروزه در شهر های شلوغ به دلیل شلوغی شهر ها، آلودگی هوا، آلودگی صوتی و … افراد جهت آسایش خاطر از آسمان مجازی استفاده زیادی دارند. همچنین امروزه از این سقف ها بیشتر در بیمارستان ها استفاده می شود. چرا که باعث بهبودی سریع تر بیماران می شود زیرا باعث آرامش اعصاب و کاهش استرس آنها می شود.

بیشتر بخوانید: آسمان مجازی ایران

 مزایا آسمان مجازی سه بعدی

در ادامه با مزایای آنها آشنا می کنیم:

اجرای رنگ های متنوع و نا محدود

تحمل وزن های زیاد

سریع و آسان اعمال می شود

قابلیت شست وشو دارد

نظافت سریع و آسان

زیبا و با کیفیت بودن

نور پردازی مناسب با محیط

قابلیت کشسانی

حس خوب خاص بودن با آسمان مجازی  نگین الماس

و ….

 

 مزایا آسمان مجازی سه بعدی

مزایا آسمان مجازی سه بعدی

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *