آسمان مجازی در کرج

آسمان مجازی در کرج


مراحل آسمان مجازی در کرج

سقف کشسان کرج چیست ؟ آسمان مجازی در کرج چگونه نصب می شود ؟ سقف کشسان در کرج چه مزایایی دارد ؟ نمایندگی آسمان مجازی کرج در کجا است ؟   اگر این سوالات برای شما نیز ایجاد شده است مارا تا انتهای مقاله همراهی کنید تا با یک دیگر به پاسخ تمامی این سوالات بپردازیم .

آسمان مجازی در کرج چیست

 آسمان مجازی در کرج امروزه در زمینه دکوراتیو و زیبا سازی سقف منازل و محل کار بسیار مورد توجه قرار گرفته است. آسمان مجازی در کرج سقف کاذبی است با مزایای بسیار زیاد که همچنین کاربرد فراوان دارد.

آسمان مجازی در کرج تشکیل شده از نورپردازی آسمان مجازی، سازه سقف کاذب و تایل های آسمان مجازی می باشد.

معماری امروز هیچ گونه محدودیتی را در ارائه انواع سقف کشسان ندارد. به راحتی می توان برای انواع محیط سقفی مناسب و هماهنگ با  معماری داخلی آن انتخاب کرد. از جمله سقف های کاذب که هم از لحاظ زیبایی و هم قیمت بسیار مناسب است،

می توان به آسمان مجازی کرج اشاره کرد. نحوهنصب و اجرای آسمان مجازی بسیار آسان  و بدون ریخت و پاش اضافی صورت می گیرد. همانند سقف های  کاذب دیگر نیازی به تخریب سقف اصلی  نیست و می توان بدون هیچ گونه آسیبی آن را نصب کرد.

باکس کناف سقف

شرکت نگین الماس با جدیدترین متد روز دنیا و برترین متخصصان در این زمینه اماده خدمت رسانی به شما در این زمینه می باشد. و همچنین شما می توانید برای گرفتن مشاوره و سفارش با شماره تماس 09122571252 با ما در تماس باشید.

نصب آسمان مجازی در کرج

آسمان مجازی کرج نوعی سقف کاذب است که جهت زیبایی سقف منازل و محل کار استفاده می شود. اجزای تشکیل دهنده ی آسمان مجازی نورپردازی، سازه سقف کاذب، تایل های آسمان مجازی می باشد که در ادامه به صورت کامل توضیح داده می شوند.

نورپردازی: نورپردازی آسمان مجازی مهم ترین نقش را در ساخت آسمان مجازی دارد. جهت نور پردازی آسمان مجازی از چند نوع لامپ استفاده می شود. لامپ مهتابی، ال ای دی، SMD، FPL، T4 و T5 می باشد.

سازه سقف کاذب: سازه سقف کاذب هم نقش اساسی دارد چرا که تایل های آسمان مجازی را روی خود نگه می دارد. سازه سقف کاذب شامل نبشی و پروفیل هایی می باشد که به اندازه تایل ها ساخته شده و روی سقف یا دیوار ها نصب می شود.

تایل ها: تایل ها در سایز های مختلف (30 * 30، 60 * 60، 120 * 60 ) موجود می باشند. طرح مورد نظر مشتری روی تایل ها چاپ می شوند و در آخر روی سازه سقف نصب می شود. انواع مختلف تایل ها وجود دارد از جمله تایل های ساده، طرح دار و … . چاپ طرح روی تایل ها انواع مختلفی دارد که یکی از آن ها چاپ استیکری می باشد منظور از استیکری یعنی به صورت برچسب است که دوام زیادی ندارد .

 

بیشتر بخوانید: آسمان مجازی به انگلیسی

 

نصب آسمان مجازی در کرج

نصب آسمان مجازی در کرج

اجرای آسمان مجازی در کرج

آسمان مجازی در کرج به بهترین نحو اجرا می شود که در ادامه به صورت کلی توضیح داده می شود. جهت اجرای آسمان مجازی ابتدا نور پردازی را انجام می دهیم که باید برق کشی شود و باید این کارا به نیروی های متخصص بسپارید.

در مرحله ی دوم سازه سقف کاذب را ساخته که با استفاده از پروفیل و نبشی ساخته می شود و اندازه آن ها وابسته به سایز تایل های آسمان مجازی می باشد. در مرحله ی آخر تایل هایی که از قبل مشتری طرح آن ها را انتخاب کرده است را چاپ کرده و روی تایل ها نصب می کنیم. آسمان مجازی مورد علاقه شما آماده است می توانید از تماشای آن لذت ببرید.

 

مزایای آسمان مجازی در کرج

آسمان مجازی در کرج مزایای زیادی دارد یکی از مهم ترین مزایای آن برای مردم کرج است که می توانند به راحتی آسمان های مجازی را از نزدیک دیده و سپس انتخاب کنند در ادامه مزایای اصلی آن ها را برای شما توضیح می دهیم.

  • سبک و قابل حمل بودن، سبک هستند و هیچ گونه وزنی به سقف وارد نمی کنند و در صورتی که بخواهید منزل خود را تغییر دهید می توانید آن را با خود به مکان دیگر ببرید.
  • با دوام اند و مقاومت بالایی دارند یعنی در صورت بروز مشکل هیچ گونه نقصی درون آن ها به وجود نمی آید.
  • نور پردازی مناسب برای محیط دارد.
  • تنوع طرح و رنگ بالایی دارد.
  • آرامش را به محیط و افراد می دهد.
  • قابل شست‌وشویند بدون هیچ گونه مواد شوینده ایی.
  • نصب سریع و آسان دارد و نیاز به تخریب و کندن سقف اصلی نیست.
  • تعمیر آسمان مجازی به راحتی انجام می شود به دلیل دسترسی آسان به پشت آن.
  • دارا بودن جلوه ی طبیعی.
مزایای آسمان مجازی در کرج

مزایای آسمان مجازی در کرج

کاربرد آسمان مجازی در کرج

  • آسمان مجازی کاربرد های زیادی دارد.
  • هتل ها
  • منازل مسکونی (اتاق خواب، آشپزخانه، سرویس بهداشتی)
  • دفاتر و شرکت ها
  • کارخانه ها
  • استخر ها
  • رستوران ها
  • تالار ها
  • فروشگاه هاسقف کشسان زنجان
  • طرح های آسمان مجازی  در کرج
  • طرح شکوفه
  • طرح شب
  • طرح اتاق کودک
  • طرح فرشته
  • طرح اسلیمی
  • طرح کهکشان
  • طرح گل

 

طرح شب

آسمان مجازی طرح شب برگرفته از آسمان شب می باشد و آسمان شب را نمایان می کند. به طور کلی عموم مردم علاقه به آسمان شب دارند و با استفاده از آسمان مجازی طرح شب این پدیده را به منزل خود می برند. بیشتر در اتاق خواب ها، لابی هتل ها و مکان هایی که آرامش برای آن ها مهم است استفاده می شوند.

طرح اتاق کودک

آسمان مجازی اتاق کودک با استفاده از طرح های انیمیشنی و کودکانه جهت نورپردازی مناسب به اتاق کودک استفاده می شود. طرح‌هایی که مخصوص اتاق کودکان هستند، معمولا دارای شور و نشاطی خاصی هستند و می‌توانید از طرح‌های کارتونی یا رنگ‌های شاد برای این منظور استفاده کنید. اتاق کودکان می‌تواند استرس پایینی داشته باشد و آسمان مجازی کمک می‌کند که آن‌ها حس خوبی از حضور در چنین اتاقی داشته باشند. حتی می‌توانید طرحی انتخاب کنید که برای خواب هم مناسب بوده و برای کودکان شما آرامش بخش باشد. طرح اتاق کودک تنوع بسیار بالایی هم دارند و برحسب سلیقه و خواست کودک خود می‌توانید بهترین انتخاب را داشته باشید. ما به شما توصیه می‌کنیم که با یک مشاوره عالی با شرکت، به طرح نهایی خود دست پیدا کنید.

طرح اتاق کودک می‌تواند کوچک‌تر از دیگر طرح‌ها باشد و حتما نیازی هم نیست که تمام سقف با آن پوشیده شود. می‌توانید از شخصیت‌های کارتونی استفاده کرده و حتی در صورت بیش فعال بودن کودک خود، از رنگ‌های آرام‌تر و ملایم‌تر برای اتاق کودک خود استفاده کنید. آسمان مجازی طرح کهکشان هم می‌تواند ذهن کودک را بیدار نگه داشته و حتی او را به فکر فرو ببرد. توصیه‌های روانشناختی هم در این زمینه انجام شده است و می‌توانید از بهترین طرح‌ها با توجه به توصیه‌های موجود استفاده کنید.

طرح فرشته

آسمان مجازی طرح فرشته با استفاده از طرح هایی از جمله نقاشی های کشیده شده از قدیسان و فرشته ها ساخته می شود و در مکان هایی مثل مساجد، کلیسا ها و … کاربرد دارد.

طرح اسلیمی

آسمان مجازی طرح اسلیمی همان دایره ها و شکل هایی است که به صورت تو در تو کشیده شده اند و در مکان های مثل حمام های قدیمی، موزه ها و … کاربرد دارد.

طرح کهکشان

آسمان مجازی طرح کهکشان بر گرفته از نقاشی هایی از کهکشان هاست که نمایی شبیه به آسمان مجازی شب دارند و در اتاق خواب ها، سرویس بهداشتی ها و … از آن ها استفاده می شود. هم چنین از این طرح در سقف کشسان کرج نیز میتوان نام برد .

 

طرح گل در آسمان مجازی در کرج

آسمان مجازی طرح گل همانطور که از نامش پیداست عکس گل روی تایل های آن چاپ شده و گل هایی مانند گل رز، گل شقایق، گل نرگس و … را شامل می شوند. گل ها طرح بسیار زیبایی دارند و می توان در همه مکان ها از آن ها استفاده کرد.

طرح شکوفه در سقف کشسان در کرج

طرح شکوفه در بیشتر مواقع اینگونه است که درخت ها به سمت آسمان کشیده شده و شکوفه کرده اند و جلوه ی بسیار زیبایی دارند و این نوع آسمان مجازی هم مانند طرح گل در همه جا استفاده می شوند.

 

قیمت آسمان مجازی در کرج

قیمت آسمان مجازی در کرج وابسته به چند نوع مزایای آن است که در ادامه به آن ها می پردازیم. قیمت آسمان مجازی در کرج  وابسته به جنس، تعداد تایل ها، طرح و … می باشد. اگر به دنبال خرید این محصول هستید با ما تماس بگیرید.

کرج ، فردیس ، ساوجبلاغ ، نظرآباد ، چهارباغ ، اشتهارد ، طالقان .

 

قیمت آسمان مجازی در کرج

قیمت آسمان مجازی در کرج

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *