استندگلاس چگونه نصب میشود؟

استندگلاس چیست؟ سقف طرحدار را چگونه نصب کنیم؟ قیمت استندگلاس چند است؟ نصب سقف شیشه ای به چه عواملی بستگی دارد؟ سقف شیشه ای طرحدار را از کجا تهیه کنیم؟

استندگلاس

سقف طرحدار

استندگلاس و نصب سقف شیشه ای

در چند سال اخیر علم مهندسی به مقدار قابل توجهی پیشرفت کرده است. به طوری که با پیشرفت این تکنولوژی تکنیک های دیگری در نصب و راه اندازی ساختمان ها اتفاق افتاده است. یکی از این تکنولوژی ها اقدام به تلفیق سقف شیشه ای طرحدار با فلز های منحصر به فرد است. که در نتیجه باعث ایجاد استندگلاس و سقف طرحدار شده است. این دست آورد جدید بسیار مورد استقبال قرار گرفته است. و در بیشترطراحی دکوراسیون ها از آن استفاده میشود.

نصب سقف شیشه ای و سقف طرحدار

رستوران ها و کافه ها اولین مکان هایی هستند که میتوانید در آن ها تکنولوژی استندگلاس و سقف شیشه ای طرحدار را مشاهده کنید. بسیاری از رستوران های لوکس از استندگلاس بهره برده اند. چرا که در درجه اول نصب سقف شیشه ای بسیار خاصیت جذب کننده ای دارد. هنگامی که شما دکوراسیون رستوران را به حالت استندگلاس و سقف شیشه ای طرحدار تغییر میدهید، حس لاکچری بودن را در مجموعه خود تقویت میکنید. هنگامی که افراد وارد رستوران شما میشوند ناخودآگاه حس خوبی را دریافت میکنند. چرا که در هنگام داخل شدن وارد فضایی بسته و دلگیر نمیشوند. و نورهای مختلف نصب شده نیز اذیتشان نخواهد کرد. منحصر به فرد بودن استندگلاس برای مثال روزی پاییزی را تصور کنید که هوا کمی ابری است. برگ های رنگارنگ درختان ریخته اند و جلوه زیبایی را داده اند. شما میتوانید به راحتی از این زیبایی برای دکور رستوران و یا مجموعه خود استفاده کنید. هنگامی که افراد وارد محیط رستوران میشود ناخوداگاه ارامش خاصی پیدا میکند . همین عمل باعث میشود تا در ذهنش خاطره خوبی از آمدن به رستوان شما باقی بماند. به همین علت دفعه بعد نیز قطعا شمارا انتخاب خواهد کرد.

سقف شیشه ای طرحدار

استندگلاس ها نیز انواع بسیار متفاوتی را دارند. این سقف شیشه ای طرحدار سیستم های مختلفی را نیز دارد. برای اینکه استفاده از این سقف طرحدار راحت بوده و به آسانی مورد استفاده قرارگیرد به دسته های ثابت و متحرک طبقه بندی میشوند. افراد نیز بسته به نیاز های مختلفی که دارند نوع ثابت و یا متحرک آن را انتخاب میکنند. استندگلاس را میتوان به راحتی در تمامی مکان ها به کار برد‌. از خانه ها و ویلاهای تفریحی گرفته تا اماکن تفریحی گردشگری، و ادارات و رستوران ها و مکان های عمومی جذابیت این سقف هارا نمیتوان منکر شد. چرا که هم به ارزش بنا می افزایند. هم زیبا بوده و هم علاوه بر حفظ نور عایق بسیار خوبی در برابر سرما و گرما میباشد.

قیمت استندگلاس

هزینه و قمیت استندگلاس بسیار مقرون به صرفه است. و هم چنین نصب سقف شیشه ای نیز بسیار راحت بوده و محدود به مکان خاصی نیست. هم چنین سرعت نصب آن نیز بالا است و زمان زیادی را صرف نخواهد کرد. البته همه این موارد به شرطی است که نیرویی متخصص به همراه بهترین ابزار ها این کار را انجام دهند. به علت اینکه اگر نصب سقف شیشه ای طرحدار دقیق نباشد و احتمالات آن محاسبه نشود بی شک اتفاقات بسیاری گریبان گیر شما خواهد شد. پس حتما کار خود را به نیرویی تمام متخصص بسپارید تا بهترین نتیجه به همراه کیفیتی عالی را دریافت کنید.

سقف طرحدار

سقف شیشه ای طرحدار

سقف شیشه ای طرحدار

همانطور که در بالاهم اشاره کردیم این استندگلاس ها به دو دسته ثابت و متحرک تقسیم بندی میشوند‌. مدل متحرک آن برای کافه ها و به خصوص رستوران ها بسیار مناسب است. و میتوان از آن ها در بالکن ، پاسیو و … استفاده کرد. جنس این سقف ها همانطور که از اسمشان هم پیداست از شیشه است. اما این شیشه تفاوت بسیاری با شیشه های معمولی دارد و کیفیت و نوع ساختش فرق دارد. شیشه های استندگلاس از امنیت بالایی برخوردار است و در برابر ضربه و شکستگی بسیار مقاوم است. هم چنین اینکه این شیشه ها در برابر ضربه خورد نمیشوند. که همین امر امنیت آن ها را به مقدار بسیار زیادی بالا برده است. سازه فلزی این سقف نیز محکم بوده و از فلز های مقاوم ساخته میشود.

نصب سقف شیشه ای طرحدار متحرک

متحرک بودن استندگلاس نمونه دیگری از پیشرفت تکنولوژی مهندسی است. استفاده از این سقف شیشه ای طرحدار متحرک بسیار لذت بخش است. علی الخصوص در زمان ریزش برف که تصورش هم به خیالتان آرامش میبخشد. سقف شیشه ای طرحدار متحرک ایده ای بسیار لوکس و منحصر به فرد است. که در طرح بندی های متفاوتی مورد استفاده قرار میگیرد. هم چنین مکان های استفاده از آن هم محدود نیست. لاکن در مکان های تجاری و رستوران ها بیشتر از استندگلاس استفاده میشود.

مزایای نصب سقف شیشه ای نسبت به قیمت استند گلاس

اگر با یک نگاه اجمالی بخواهیم مقایسه کنیم متوجه خواهیم شد که قیمت سقف طرحدار و استندگلاس نسبت به مزایای آن بسیار کم است. چرا که قیمت استندگلاس بسیار به صرفه بوده و توجیه اقتصادی دارد. از مزایای اصلی که همان نور دهی را میتوان نام برد. دیگر از هزینه های کلان برق راحت خواهید شد. دیگر دچار مشکل نوسان هوای داخل مجموعه نمیشوید. چرا که استندگلاس عایق بسیار خوب در برابر سرما و گرما است. علاوه بر آن عایق صدا نیز میباشد که اهمیت بسیار زیادی دارد. دیگر صداهای اضافی مزاحمتان نخواهد شد و این سقف شیشه ای محیطی دنج را برای شما به وجود خواهد آورد. البته این موضوع فقط برای اماکن عمومی نیست. بلکه شما میتوانید در مناطق مسکونی و یا حتی کاری خود نیز از این تکنولوژی استفاده کنید. آنچه حائز اهمیت است استفاده درست و به صرفه است. به گونه ای که در مکانی درست از استندگلاس استفاده کنید. و حتما انجام کار را به شخصی کاربلد و مجرب بسپارید. چرا که این کار در کنار زیبایی از حساسیت بسیار زیادی برخوردار میباشد. و اگر جوانب و عوامل مختلف رعایت نشود و با احتیاط نصب نشود، عواقب جبران ناپذیری را به ارمغان می آورد.

نصب سقف شیشه ای

نصب سقف شیشه ای

قیمت استندگلاس

قیمت استندگلاس نیز به عوامل متعددی بستگی دارد. یکی از این عوامل ها تعداد صفحات شیشه ای است. این به این معناست که چه مقدار از مجموعه را میخواهید سقف شیشه ای نصب کنید. ضخامت و جنس سقف شیشه ای نیز بسیار موثر است و قیمت استندگلاس را تغییر میدهد. همچنین کادر اجرایی نیز متفاوت است. ممکن است مجموعه ای با هزینه ای غیر منطقی برای شما این کار را انجام بدهد اما بدون ضمانت اجرا‌. در برابر آن نیز مجموعه دیگری با قیمتی کمی بیشتر نصب سقف شیشه ای را انجام دهد ولی با کیفیت و ضمانتی مطمعن. هیچ گاه فراموش نکنید هیچ چیز ارزانی بی حکمت نیست. پس به درستی تصمیم بگیرید که خطایی در کارتان رخ ندهد.

نتیجه گیری پایانی

استندگلاس ها در طرح ها و شکل های مختلفی نصب میشوند. نصب سقف شیشه ای بسیار آسان بوده و زمان زیادی را درگیر نمیکند. همچنین قیمت استندگلاس نیز بسیار مقرون به صرفه است. سقف شیشه ای طرحدار در اماکن مختلف قابلیت استفاده را دارد و فوایدی از نظیر نوردهی طبیعی، حفظ دمای داخلی و عایق بودن در برابر صدا و دما را دارا است. به همین علت در دکوراسیون داخلی خود نصب سقف شیشه ای طرحدار و یا سقف طرحدار را در نظر بگیرید. و از مزایا و فواید استندگلاس بهره مند شوید.

سقف کشسان 

آسمان مجازی

 

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *