استن گلاس چیست و چه مزایایی دارد ؟

استن گلاس چیست؟ نورگیر سقفی چگونه نصب میشود؟ سقف متحرک چه ویژگی هایی دارد؟ استیند گلاس چگونه نصب میشود؟ قیمت شیشه طرح دار به چه عواملی بستگی دارد؟ با ما همراه باشید تا کلیه این نکات را در مورد استن کلاس بررسی کنیم.

استن گلاس

نورگیر سقفی

نصب استن گلاس و سقف متحرک

در بسیاری مکان ها میتوانید نورگیر سقفی را مشاهده کنید. به طور کلی رستوران ها و کافه ها بهترین مکان هایی هستند که میتوانید در آن ها استن گلاس را مشاهده کنید. در این مکان ها به خصوص رستوران های خاص استفاده از سقف متحرک قابل شهود است. چرا که در نگاه اول نصب سقف متحرک و نورگیر سقفی بسیار زیبا و جذب کننده است. هنگامی که شما در دکوراسیون کافه و رستوران خود از استین گلاس استفاده کنید ، حس خاص بودن را در رستوران القا میکنید. با نصب نورگیر سقفی هنگامی که افراد وارد رستورانتان میشوند بسیار جذب شده و شیفته این دکوراسیون میشوند. این کار نقش بسیاری در ایجاد مشتری های ثابت دارد. به همین علت نقش استن گلاس را در جذب مشتری جدی بگیرید.

نورگیر سقفی

سقف متحرک

شرکت نگین الماس – با تجربه ترین در امر استن گلاس

شرکت نگین الماس مجموعه با بیش از ۲۵ سال سابقه است. این شرکت با سابقه ای درخشان در امر طراحی داخلی بهترین خدمات را ارائه میدهد. و از برترین متخصصان با استفاده از متد روز دنیا به ارائه خدماتی همچون نصب سقف شیشه ای، سقف کشسان ، آسمان مجازی و سقف متحرک ، استن گلاس، و نصب نورگیر سقفی میپردازد. این خدمات همراه با بالاترین کیفیت و نازل ترین قیمت ها به سراسر ایران ارائه میشود. برای مشاوره و اطلاعات بیشتر و همچنین ثبت سفارش میتوانید با شماره 09122571252 تماس حاصل فرمایید.

خاص بودن طراحی سقف متحرک با استن گلاس

برای مثال روزی زمستانی را تصور کنید که هنگام باریدن برف است. در این هنگام مشاهده برف و هوای ابری از داخل نورگیر سقفی بسیار دل نشین است. و باعث آرامش میشود. هنگامی که مشتری هایتان این آرامش را از فضای رستورانتان دریافت کنند شک نکنید که دوباره به مجموعه شما رجوع خواهند کرد. و این عمل مستقیما به افزایش مشتری شما کمک به سزایی میکند. چرا که افراد با ورود به رستوران شما آرامش را تجربه میکنند. و علاوه بر آن در کمتر جایی این زیبایی ناشی از استن گلاس و نورگیر سقفی را مشاهده کرده اند. به همین علت شک نکنید که سایر قرار های خود را در رستوران و کافه ی شما میگذارند.

قیمت شیشه طرح دار

نکته مهم این است که قیمت شیشه طرح دار بسیار مقرون به صرفه بوده و ارزان است علاوه بر آن نصب نورگیر سقفی نیز بسیار راحت بوده و معمولا به راحتی انجام میشود. نکته قابل تامل دیگر در این رابطه این است که نصب استیند گلاس بسیار سریع است و در کمترین مدت زمان انجام میشود. البته حتما این نکته را در ذهن داشته باشید که این اتفاق مشروط به داشتن نیروی متخصص است. و بدون داشتن کادری مجرب و ابزارآلات مدرن این رویداد اتفاق نمی افتد. چرا که اگر نصب استیند گلاس مناسب نباشد و محاسبات لازم در نصب سقف متحرک شکل نگیرد بی شک مشکلات زیادی گریبان گیرتان خواهد شد. پس برای راحتی و اطمینان و گرفتن رضایت مطلوب خود از نصب استن گلاس حتما این امر را به نیرویی مجرب بسپارید. تا بهترین خدمات را در رابطه با استیند گلاس دارا شوید.

سقف متحرک

همانطور که در مطالب بالا نیز اشاره کردیم سقف های متحرک به دو دسته عمده تقسیم میشود. سقف متحرک و سقف های ثابت سقف متحرک استفاده های گوناگی دارد و از آن ها استفاده های مختلفی میشود. یکی از این استفاده ها در رستوران ها و کافه ها می باشد که بسیار در دکوراسیون داخلی تاثیر گذار است. و در مهندسی حال حاضر طرفداران زیادی پیدا کرده است. جنس استن گلاس و شیشه های رنگی از شیشه است. اما این شیشه با بقیه شیشه ها فرق میکند و تفاوت زیادی دارد. این تفاوت شیشع استیند گلاس ناشی از جنس و کیفیت ساخت آن است.

امینت شیشه استیند گلاس

امنیت شیشه های استیند گلاس بسیار بالا است و تفاوت بسیاری با سایر شیشه ها دارند. از مهم ترین تفاوت های این نورگیر سقفی نشکن بودن آن است. استن گلاس میتواند فشار بسیار زیادی را تحمل کند و در برابر ضربه بسیار مقاوم است. اما اگر در اثر بلایای طبیعی مانند زلزله فرو ریزد، شکستن آن نیز متفاوت از بفیه خواهد بود. این شیشه ها به صورت تکه های گرد فرو ریخته تا کمترین جراحت را وارد کند. استن گلاس ها پایه های مقاومی نیز دارند تا از آن ها در برابر عوامل مختلف محافظت کنند. جنس این پایه ها از فلز ها و آلیاژ های مقاوم است‌. و میتواند به استحکام این سقف متحرک بی افزاید.

نصب نورگیر سقفی با سقف متحرک

نصب این نورگیر سقفی به موارد مختلفی بستگی دارد. هم چنین نصب و راه اندازی استن گلاس ها نیز متفاوت با یک دیگر است. از مهم ترین مزایای استفاده از سقف متحرک زیبایی خیره کننده آن است. برای مثال فصل های مختلف را تصور کنید. ریزش برگ ها در فصل پاییز و ریزش برف در فصل زمستان میتواند جلوه بسیار خوبی داشته باشد. و این میتواند نکته بسیار مناسبی براب بازار یابی رستوران شما باشد. سقف های نورگیر نیز تنوع های مختلفی دارد. و بسته به نوع مکان ها برای قسمت های خاصی طراحی و اجرا میشوند. برای مثال مصرف خانگی ، رستوران ها و مکان های تجاری

مهم ترین مزایای نورگیر سقفی و استیند گلاس

استن گلاس علاوه بر مزایای بسیار زیادی که دارد زیبایی فوق العاده خاص و منحصر به فردی دارد . در ادامه با یک دیگر مزایای این نورگیر سقفی را بررسی میکنیم.

امنیت بالای استیند گلاس

از مزیت های بسیار مهم در استن گلاس ها می توان به مقاومت بسیار بالای آن ها در برابر ضربه و فشار اشاره کرد. شیشه های به کار رفته در نورگیر سقفی و سقف متحرک معمولا از تکنولوژی شیشه های سکوریت و لمینت برخوردار است. همانطور که از نام این شیشه های نشکن پیداست ، این شیشه بسیار در برابر مقاوم است و به راحتی نمیشکند. اما اگر تحت عوامل طبیعی مانند زلزله این شیشه فرو بریزد باز هم جای نگرانی نخواهد بود. چرا که این شیشه به طوری طراحی شده است تا در صورت شکستگی شیشه های آن مانند کریستال پخش نشود و جراحت ایجاد نکند. شیشه های استیند گلاس در هنگام شکسته شدن و فرو ریختن به صورت گرد فرود می آیند. مزیت این مسئله در اینجا است که شیشه های گرد باعث جراحت های عمیق و خطرناک نمیشود و در بدن فرو نمیرود. به همین علت خطر آن نسبت به سایر شیشه ها بسیار کمتر است.

سقف متحرک

سقف متحرک

قیمت شیشه طرح دار

تمامی موارد گفته شده در قسمت بالا هر کدام به نوبه خود تاثیر زیادی بر روی قیمت شیشه طرح دار میگذارد. یکی از این موارد ضخامت شیشه انتخابی در هنگام نصب است . که تاثیر قابل توجهی در قیمت میگذارد. علاوه بر آن مورد دیگری که بسیار تاثیر گذار است بدنه فلزی است که استن گلاس بر روی آن نصب میگردد. جنس و بدنه این پایه فلزی معمولا از آلیاژ های خاص تهیه میشود تا در عین سبکی مقاومت بالایی در تحمل وزن این شیشه داشته باشد. به همین علت میتوان به اهمیت زیاد این ستون و پایه فلزی در بخش استحکام پی برد. از دیگر مواردی که تاثیر مثبتی بر روی قیمت شیشه طرح دار میگذارد نصب و اجرای این نورگیر سقفی است. چرا که هر تیمی تجربه کافی در نصب این سقف متحرک را ندارد. به همین علت نصب آن نیازمند تیمی پر تجربه و تجهیزات مدرن است. به همین علت همواره به یاد داشته باشید که برای نصب آن حتما از متریال مناسب و تیمی متجرب بهره ببرید. تاهم از کیفیت بالایی برخوردار شوید و هم تضمین سلامت در آینده را داشته باشید.

اهمیت تیم پر تجربه

تیم و کادر خدماتی پر تجربه در نصب استیند گلاس ها از اهمیت ویژه ای برخوردار است‌. چرا که نیروی خدماتی خوب میتواند برای شما تضمین را در آینده شکل دهند. شرکت نگین الماس مجموعه با بیش از ۲۵ سال سابقه است. این شرکت با سابقه ای درخشان در امر طراحی داخلی بهترین خدمات را ارائه میدهد. و از برترین متخصصان با استفاده از متد روز دنیا به ارائه خدماتی همچون نصب سقف شیشه ای، سقف کشسان و سقف متحرک ، استن گلاس، و نصب نورگیر سقفی میپردازد. این خدمات همراه با بالاترین کیفیت و نازل ترین قیمت ها به سراسر ایران ارائه میشود. برای مشاوره و اطلاعات بیشتر و همچنین ثبت سفارش میتوانید با شماره 09122571252 تماس حاصل فرمایید.

استن گلاس ؛ محبوب ترین در امر دکوراسیون داخلی

به طور کلی سبک های سقف شیشه ای در سال ها و زمان های گذشته بسیار مورد استفاده قرار میگرفته است. این شیشه هم در دکوراسیون داخلی و هم خارجی از گذشته تا حال بسیار اثر گذار بوده است. به طوری که در معماری قدیمی کشور خودمان نیز در آثار باستانی شهر هایی هم چون اصفهان و شیراز به خوبی میتوانیم مشاهده کنیم. تنها تفاوت موجود تغییر در سبک های این شیشه ها است که امروزه حالتی مدرن به خود گرفته است. در مساجد و آثار های قدیمی بیشتر از شیشه های رنگارنگ استفاده میشد. اما امروزه به صورت شیشه های برش خورده در رکاب های خاص مشاهده میشود. پس استن گلاس ها در معماری قدیم هم وجود داشته و تنها فرقی که ایجاد شده تنها در نوع کاربری و شکل و سبک آن است.

نتیجه پایانی

سقف های استن گلاس به دو صورت سقف متحرک وثابت وجود دارد که در مکان های مختلفی از جمله رستوران ها و کافه ها استفاده میشود. نکته قابل توجه در هنگام خرید انتخاب نوع رکاب مناسب و شیشه هایی با ضخامت بالا است. همچنین نیروی خدماتی و نصاب های آن نیز باید از تجارب بالایی برخوردار باشند تا کیفیت خوب را به شما ارائه دهند.

سقف کشسان 

آسمان مجازی

 

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *