سقف کشسان چیست؟

سقف کشسان سیستم سقف معلقی است که از دو عنصر اصلی تشکیل شده است: یکی ریل محیطی و احاطه کننده و دیگری غشای اصلی سبک وزن که در طول مسیر ریل کش می‌آید و قرار می‌گیرد و بر خلاف سیستم‌های سقفی موجود نیازی به آویز نخواهد داشت و قابلیت مخفی نمودن اتصالات ریل را دارا میباشد.

علاوه بر کاربرد این محصول در سقف، در مصارفی همچون دیوارهای پوششی، توزیع کننده های نور، پانل‌های متحرک نمایشگاه‌ها، و شکل‌های ابداعی استفاده می‌شود.

سقف کششی بواسطه‌ی تقویت پشت صحنه و زمینه اختصاصی خود، سبب یک پیوستگی و اتحاد در بین انواع ساختار نور، شبکه مشبک و نقاط ثابت می‌شود. در ابتدا سیستم ریل‌ها در قسمت زیرین سقف اصلی محیط اطراف به دیوار چسبانده می‌شوند؛ سپس سقف کشسان تا پنجاه درجه حرارت داده شده و انبساط باعث می‌شود که سقف کاملاً در درون سیستم ریل‌ها، جایگزین شود.

به محض کاهش دما، سقف مثل یک پوشش طبل ثابت می‌گردد. ریل‌ها در انواع مختلف بوده و بر اساس نوع طرح مورد نظر، توسط تکنسین‌های اجرایی نصب، انتخاب می‌شوند.

در این دسته از سقف های کاذب نور همانند یک فیلتر به صورت یکنواخت و همگن پخش و منتشر می شود.

در این سقف کشسان قابلیت ویژه فیلتر سازی و هموار کردن نورهای مصنوعی و طبیعی و هم چنین ترکیب هفت نور به طور همزمان RGB را دارا وجود دارد. این ویژگی منحصر به فرد سقف کشسان به طراحان امکان تغییر اشیای فضاهای داخلی را توسط جلوه های نور و رنگ را می دهد‌. این امکان باعث خلق فضایی با نور شگفت انگیز می گردد.

 

سقف کشسان ترنسلوئید چیست؟

سقف کشسان ترنسلوئید چیست؟

انواع سقف کشسان چیست؟

سقف آیینه ای

سقف های آیینه ای مانند آیینه عمل میکنند. این سقف ها محیط را در خود بازتاب میکنند. لاکر رنگ بندی های متنوعی دارد.

این سقف ها بسیار مناسب برای بزرگتر نشان دادن محیط هستند. در این سقف ها میتوانید از ویژگی های بازتاب بدون دردسر های آیینه کاری در معماری داخلی خود بهره مند بشوید.

این سقف ها علاوه بر اینکه وزن خاصی ندارند بلکه اگر به صورت اصولی نصب شوند میتوانند آوار ریخته شده در هنگام زلزله را در خود جمع کنند. در این سقف ها میتوانید از انواع هالوژن، اسپرینکلر، دتکتور، دریچه بازدید، لوستر و … استفاده کنید.

 

سقف کشسان ترنسلوئید

سقف کشسان ترنسلوئید به منظور تامین نور محیط اجرا میشوند. سقف های نورانی نازکترین و بهترین دیفیوزر در دنیا هستند و به بهترین شکل نور ال ای دی هارو در خود میشکنند.

این سقف ها بدون محدودیت تا عرض 5 متر و در هر شکلی قابل اجرا هستند. شدت نورپردازی در این سقف ها کاملا کاستومایز است و به علت عدم خیرگی نور در آنها، میتوانید با استفاده از تنها 20 درصد سقف کل محیط را تامین نور کنید.

سقف کشسان ترنسلوئید

سقف کشسان ترنسلوئید

سقف کشسان چاپی

هر طرح و عکسی را میتوانید روی سقف های نورام چاپ کنید. به عنوان مثال این سقف ها جایگزین بسیار مناسبی برای پتینه میباشند.

سقف شما با کشسان چاپی تبدیل به یک اثر هنری در معماری داخلی شما خواهد شد. زیر این سقف ها نورپردازی میشود تا هرچه بیشتر در محیط داخلی شما جلوه کنند.

این دسته از سقف های کاذب بدون هیچ محدودیتی قابلیت استفاده در انواع محیط های سقف دار را فراهم می سازد. در مکان های زیر می توان از سقف کشسان استفاده کرد که عبارتند از:

  1. فضاهای تجاری
  2. مکان های اداری
  3. فضاهای مسکونی
  4. رستوران ها
  5. کافی شاپ ها
  6. بیمارستان ها
  7. مطب پزشکان و دندانپزشکان
  8. سازمان های اداری
  9. شرکت ها
  10. فروشگاه ها
کاربرد سقف کشسان ترنسلوئید

کاربرد سقف کشسان ترنسلوئید

شما بدون هیچ محدودیتی می توانید منظره و تصویر دلخواه خود در مکان مدنظرتان داشته و از نورپردازی فوق العاده آن بهره ببرید.

در نورپردازی خاص امکان رقص نور همراه با پخش موزیک و حرکت نور مثل آسمان نیز ممکن است. طرح و تصاویر دلخواه شما با کیفیت بالای 1300DPI بر روی سقف های کاذب کشسان چاپ می شود.

 

محیطی دلنشین با سقف کشسان ترنسلوئید

سقف های پر کاربرد و زیبای ترنسلوسید ، از جمله زیبا ترین و منحصر به فرد سقف های موجود در بازار می باشند ، که به معنای شفاف است .

این نوع از سقف ها از پوشش ها و پارچه هایی با کیفیت و مقاوم می باشند که به شکل خاصی در فیلتر نمودن نورعمل می کنند . در واقع می توان این طور گفت که سقف های پر کاربرد سقف کشسان ترنسلوئید، از جدید ترین و پیشرفته ترین سقف های کشسان موجود در بازار است که برای دکوراسیون داخلی ، بسیار مناسب می باشد .

در خصوص سقف کشسان ترنسلوئید باید افزود که : سقف ترنسلوسنت یا ترنسلوسید ، نسبت به یک لایه معمولی و یا حتی یک پارچه ، از شفافیت بیش تری برخوردار است به همین خاطر نورپردازی که در قسمت پشت این سقف های کشسان انجام می شود ، به سهولت از این لایه عبور می کند و در نتیجه در محیط مورد نظر شما پخش می شود .

از جمله مزایای سقف کشسان ترنسلوئید ، می‌ توان به طول عمر و ماندگاری بسیار زیاد این سقف ها اشاره کرد ، به طوری که افراد می توانند با خاطر آسوده سالیان بسیار زیادی از این سقف ها ، در محیط خود استفاده کنند ‌. سقف های پر طرفدار و زیبای ترنسلوسید ، در برابر رطوبت و همچنین نفوذ بالا از مقاومت بسیار زیادی برخوردارمی باشند .

لازم با ذکر است که این سقف ها در برابر آتش سوزی نیز مقاوم هستند . سقف های منحصر به فرد و دلنشین سقف کشسان ترنسلوئید ، به تمام فضای داخلی به طور یکسان نور رسانی می کنند و مهم تر از همه این که ، افراد می توانند ایده های طراحی خاص خود را ، در این سقف ها پیاده کنند و محیطی خاص و دلنشین را برای خود خلق نمایند .

سقف کشسان ترنسلوئید پر کاربرد دارای امکان نصب و همچنین اجرای انواع و اقسام نورپردازی می باشند ، که هر فرد بسته به محیط و سلیقه خود می تواند هر نوع نورپردازی کهتمایل دارد ، در این سقف ها ایجاد کند . باید افزود که : نصب سقف های پر کاربرد و منحصر به فرد ترنسلوسید بسیار راحت می باشد و در کم ترین زمان ممکن می توان اقدام به نصب این سقف ها نمود . و نکته مهم تر ، این که در صورت نیاز به تعمیر ، این امکان نیز برای افراد موجود است .

 

خرید فروش لاین نوری کناف و سقف کشسان

 

1 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *