خرید فروش لاین نوری کناف و سقف کشسان

پیشرفت روز افزون فناوری باعث شده است که در دنیای امروزی از تجهیزات متنوعی برای طراحی دکوراسیون و نورپردازی استفاده شود.

استفاده از این محصولات جدید علاوه بر اینکه جلوه زیباتری به نتیجه نهایی کار خواهد داد، مزایای بی‌ شماری مانند به صرفه بودن در طولانی مدت و مصرف انرژی کمتر را برای شما در پی خواهد داشت. کناف کاری یکی از روش های پوشش سقف است که باعث می‌ شود برای نورپردازی و انجام تزیینات مختلف انعطاف پذیری بیشتری در اختیار داشته باشیم

از سوی دیگر استفاده از چراغ لاین در سقف‌ های کناف یکی از روش‌ های نوین نورپردازی است که باعث زیباتر شدن فضای مورد نظر شما خواهد شد.

خرید فروش لاین نوری کناف و سقف کشسان

خرید فروش لاین نوری کناف و سقف کشسان

چراغ لاین نوری چیست؟

چراغ لاین که آن را با نام چراغ خطی نیز در بازار می‌ شناسند، یکی از جدیدترین محصولات مورد استفاده در عرصه نورپردازی است که توانسته توجه بسیاری از افراد فعال در این عرصه را به خود جلب کند. با به کارگیری چراغ لاین می‌ توانیم نورپردازی خطی را برای محیط خود تدارک ببینیم که به راحتی تمامی قسمت‌ های مهم را روشن می کند.

خرید فروش لاین نوری کناف و سقف کشسان

استفاده از فناوری LED در درون چراغ لاین باعث شده تا این محصولات علاوه بر شار نوری مناسب، مصرف انرژی کمتری داشته باشند و به این صورت میزان متوسط مصرف برق در یک ساختمان به طرز قابل توجهی کاهش یابد. تولیدکنندگان برای خرید فروش لاین نوری کناف و سقف کشسان شرایط مختلف چراغ لاین را در انواع مختلفی عرضه می‌ کنند .

معرفی انواع چراغ لاین نوری

اگر قصد دارید بهترین استفاده از چراغ لاین نوری در سقف های کناف را داشته باشید، بهتر است قبل از همه چیز با انواع این محصولات آشنا شوید. در ادامه انواع چراغ‌ های خطی را خدمت تان معرفی می‌ کنیم تا در زمان تصمیم گیری خرید فروش لاین نوری کناف و سقف کشسان هوشمندانه‌ تر عمل کنید.

  • چراغ لاین نوری آویز
    این نوع از چراغ لاین معمولاً در شرایطی مورد استفاده قرار می‌ گیرد که سقف ارتفاع بلندی داشته باشد. از سوی دیگر در مکان‌ هایی که امکان نصب چراغ توکار برای ما وجود ندارد، نمونه‌ های آویز می‌ توانند گزینه‌ های بسیار خوبی باشند. البته در نظر داشته باشید که اغلب نمونه‌ های چراغ لاین آویز را در دسته بندی محصولات روکار قرار می‌ دهند.
  • چراغ لاین نوری روکار
    بعد از نصب این نوع چراغ فریم آنها دیده می‌ شود و معمولاً آنها را به سقف یا دیواره محیط مورد نظر پیچ می‌ کنند.
  • چراغ لاین نوری توکار
    بعد از نصب چراغ لاین توکار فریم آنها قابل دیدن نمی باشد و لازم به ذکر است که برای نورپردازی سقف‌ های کناف این محصولات بهترین گزینه‌ به شمار می‌ رود.

البته در دسته بندی‌های دیگری می‌ توانیم محصولات را بر اساس رنگ نور (آفتابی یا مهتابی)، ابعاد، توان و میزان مصرف انرژی نیز تقسیم بندی کنیم.

 

معرفی انواع چراغ لاین نوری

معرفی انواع چراغ لاین نوری

لاین نوری کناف 

بدلیل استفاده فراوان از نور خطی در معماری مدرن و بهره گیری از نورپردازی خطی، لاین نوری توکار قابل استفاده در انواع سقف و به منظور روشنایی خطی انواع فضاها در عرضهای 2 و 4 سانتی متر و در طول های سفارشی و رنگ های متنوع تولید و عرضه می گردد.

کاربرد لاین نوری 

لاین نوری کناف قابل استفاده در انواع سقف بویژه مناسب برای نصب در کناف برای تامین نور دکوراتیو می باشد. همچنین خرید فروش لاین نوری کناف و سقف کشسان به منظور تامین نور اصلی فضا مورد استفاده قرار می گیرد.

چراغ خطی گستره ی وسیعی از کاربردها در فضاهای مسکونی، اداری، تجاری، آموزشی، اقامتگاهی، فروشگاه ها، هتل ها و … را در بر می گیرد.

خرید فروش لاین نوری کناف و سقف کشسان

 سقف کشسان چیست؟

سقف کشسان در نمای داخلی ساختمان استفاده می شود و ظاهری زیبا به سقف می دهد.

در حقیقت سقف کشسان نوعی پارچه از جنس PVC است که حالت کشسان دارد.

شما با هر سبک دکوراسیون می توانید به راحتی سقف کشسان دلخواه خود را انتخاب کنید.

پارچه PVC سقف کشسان از اندازه محیطی سقف کوچکتر است.

با گرمادهی به پارچه PVC سایز آن افزایش می یابد و با اندازه سقف مورد نظر تنظیم می شود. به همین دلیل سقف کشسان نام دارد.

جلوه بصری دلیل اصلی محبوبیت سقف کاذب می باشد.

سقف کشسان بر روی پروفیل های فلزی نصب می شود و نورپردازی و استفاده از لامپ های مخفی، باعث افزایش جذابیت سقف می شود.

از کناف برای اجرای بخش های مختلف ساختمان، به ویژه سقف استفاده می شود که بیشتر در سقف کاذب بکار می رود.

نصب نورپردازی سقف و چاپ تصاویر بر روی کناف، استفاده سقف کشسان در محیط های مختلف را امکان پذیر می کند.

سقف کشسان سه بعدی چیست ؟

سقف کشسان سه بعدی با ادغام چندین لایه پارچه Pvc صورت می گیرد و جلوه خاصی را به منزل و یا محیط کارتان می دهد.

جنس سقف کشسان چیست؟

جنس سقف کشسان از پلی استر است و روکش آن از جنس Pvc می باشد.

تفاوت کناف و کشسان چیست ؟

هردوی این دو مورد سقف معلق می باشند ولی با این تفاوت که سقف کشسان، قابلیت کششی دارد.

خرید فروش لاین نوری کناف و سقف کشسان

مزایای استفاده از چراغ لاین در سقف‌ های کناف

در ادامه این بخش به صورت تخصصی تر سراغ مزایایی چراغ لاین نوری می‌ رویم.

  • مصرف انرژی بسیار پایین
    در خرید فروش لاین نوری کناف و سقف کشسان چراغ‌ های لاین برای روشنایی از تکنولوژی LED استفاده می‌ کنند. محصولات ال ای دی توان مصرفی بسیار پایینی دارند و از سوی دیگر نسبت به سایر نمونه‌ ها می‌ توانند نور بیشتری را در اختیار ما قرار دهند. همین باعث شده است که به کارگیری این محصولات یک انتخاب به صرفه و مناسب باشد.
  • وزن پایین
    تکنولوژی LED به چراغ‌ های لاین اجازه داده است که وزن پایین و ابعاد نسبتا کوچکی داشته باشند. در زمان نصب چراغ لاین روی سقف کناف، وزن پایین آنها یکی از پارامترهای مثبت بسیار مهم به شمار می‌ رود.
  • انطباق با طراحی‌ های معماری مختلف
    این محصولات گزینه‌ های خوبی برای استفاده در شرایط محیطی متفاوت می‌ باشد و اصطلاحا می‌ توانیم بگوییم که انعطاف پذیری بسیار بالایی در کار دارند. همین موضوع توجه بسیاری از طراحان معماری را به خرید فروش لاین نوری کناف و سقف کشسان جلب کرده است.
  • قابلیت تنظیم
    در نمونه‌ های پیشرفته چراغ لاین این اجازه را خواهید داشت که میزان شار نوری و حتی گاهاً رنگ نورانی کنترل کنید. این مسئله کمک می‌ کند تا با استفاده از تجهیزات یکسان در شرایط مختلف نورپردازی متفاوتی ارائه دهیم.
  • سازگاری با طراحی مینیمال
    طراحی مینیمال در سال‌ های اخیر بسیار مورد توجه همگان قرار گرفته است و جلوه دکوراتیو چراغ لاین نیز می‌ تواند در پیاده سازی این نوع طراحی به شما کمک کند.
مزایای استفاده از چراغ لاین در سقف‌ های کناف

مزایای استفاده از چراغ لاین در سقف‌ های کناف

نکات مهم در زمان خرید فروش لاین نوری کناف و سقف کشسان

برای استفاده از چراغ لاین در سقف‌ های کناف باید حتماً در زمان انتخاب آنها دقت کافی را به خرج دهید. متخصصین ما در ادامه نکاتی که بهتر است در زمان انتخاب و خرید این محصولات را مد نظر داشته باشید را با شما در میان خواهند گذاشت.

  • سراغ فروشنده‌ های معتبر بروید
    در خرید فروش لاین نوری کناف و سقف کشسان ، فروشنده‌ های معتبر چراغ لاین که به صورت تخصصی در این زمینه فعالیت دارند، همواره سراغ برندها و محصولاتی می‌ روند که از نظر کیفیتی مورد قبول مشتریان واقع شوند. از سوی دیگر خدماتی مانند گارانتی را می‌ توانید بدون هیچ مشکلی از آنها دریافت کنید.
  • از محصولات LED استفاده کنید
    نمونه دیگری از چراغ‌ های خطی قدیمی وجود دارند که از تکنولوژی فلورسنت برای تأمین روشنایی استفاده می‌ کنند. لامپ‌ های فلورسنت میزان مصرف انرژی بیشتری نسبت به نمونه‌ های LED دارند و طول عمر آنها نیز پایین‌‌‌ تر است. در خرید فروش لاین نوری کناف و سقف کشسان در ضمن ثابت شده است که محصولات فلورسنت برای محیط زیست و افرادی که در نزدیکی آنها هستند، مشکلاتی را به وجود خواهند آورد.
  • به طول عمر متوسط لامپ‌ ها دقت کنید
    معمولاً در خرید فروش لاین نوری کناف و سقف کشسان روی بسته بندی چراغ لاین عددی را به عنوان طول عمر حدودی این محصولات ذکر کرده‌ اند. توجه به این عدد باعث می‌ شود که بتوانید از بین محصولات مختلف گزینه‌ ای که مدت زمان بیشتری برای شما کار خواهد کرد را انتخاب نمایید.
  • حتماً با افراد متخصص در این زمینه قبل از خرید مشورت کنید

 

کاربرد خرید فروش و اجرای لاین نوری کناف و سقف کشسان 

لاین های نوری را می توان متناسب با نوع کاربری فضا و همچنین نوع طراحی نورپردازی به شکل های مختلف در طراحی نورپردازی داخلی مورد استفاده قرار داد.
از مهم ترین کاربردهای آن می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  1. از این چراغ ها می توان به عنوان یک منبع نور اصلی برای روشنایی محیط استفاده کرد.
  2. می توان فقط به عنوان یک المان دکوراتیو با شدت نور کم در کنار منبع نور اصلی مورد استفاده قرار داد.

برای طراحی نورپردازی چه مواردی را باید در نظر داشته باشیم؟

در ابتدا باید تعیین کنید که فضایی که قصد نورپردازی آن را دارید، چه قدر وسعت دارد؟
میزان روشنایی مد نظر شما چه قدر است؟
هزینه ای که برای آن در نظر گرفته اید تا چه میزان است؟
نوع فعالیت شما در آن محیط چیست؟

1 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *