شیشه اسکای لایت

قیمت سقف شیشه ای نشکن به چه عواملی بستگی دارد ؟ پوشش سقف چگونه انجام می شود ؟ آب بندی سقف شیشه ای با چه روشی انجام می شود ؟ سقف نورگیر شیشه ای چیست ؟ شیشه اسکای لایت چه کاربردی دارد ؟

شیشه اسکای لایت  – سقف نورگیر شیشه ای

شیشه اسکای لایت  یکی ‌از گونه های سقف نورگیر شیشه ای محسوب می‌شود که امروزه دوستداران متعددی را به خویش اختصاص داده است . شیشه طرح دار از تکنولوژی های تازه در خصوص مهندسی چینش داخلی به شمار می رود . به نحوی که در عمده مکان های اجتماعی مورد به کار گیری قرار می گیرد . به عنوان مثال در رستوران ها و کافه ها و یا این که در مکان های توریسم به فراوانی می توانید این شیشه را ببینید .

شیشه استین گلاس

غالبا اسم های متمایز را برای این شیشه ها اسم گذاری می‌کنند که ممکن است به گوشتان خورده باشد . البته این اسم های فقط تفاوت در ظاهر دارا هستند و اصل مسئله یکی است . در واقع ساختار مهم این شیشه و یا این که آب بندی سقف شیشه ای  به صورت جورچین است . به‌این معنی که شیشه اسکای لایت در پوشش سقف  و یا این که مشجر که هرمورد فرآورده های متمایز از دسته خویش داشته را با یک دیگر کلاژ می‌کنند . با دقت به طرح انتخابی شیشه پوشش سقف  را در بعدها و مقدار های متفاوتی برش می دهند. و سپس با چسبادن این قطعات شیشه طرح دار صورت می گیرد . که در اکثری از مکان ها کاربرد داشته و سبک های متفاوتی نیز میتوان در آن تشکیل داد . از کلاسیک و نئوکلاسیک گرفته تا سبک امروزی و مدرن .

شیشه اسکای لایت

سقف نورگیر شیشه ای

استعمال شیشه اسکای لایت در سقف نورگیر شیشه ای

شیشه طرح دار کاربرد مضاعف متعددی بر روی سقف های شیشه ای داراست . همانطور که مشاهده کرده اید حتی‌د‌ر اماکن مذهبی و زیارتگاه ها هم از شیشه طرح دار به روش کلاسیک به کار گیری میشود . ولی استعمال از شیشه استین گلاس و آب بندی سقف شیشه ای  صرفا مخصوص به سقف های شیشه ای نیست . در حالتی که مقداری توجه کرده باشید در دکورا سیون درب های محل ورود هم از آن به کار گیری میشود . مثلا در‌صورتی‌که به درب های سالن ها اعتنا کرده باشید این سبک از چینش را بازدید خواهید کرد .

اشکال شیشه طرح دار در پوشش سقف

درصورتی که بخواهید چه برای سقف و چه برای درب از شیشه طرح دار استعمال فرمایید حتما بایستی به دسته کاربری مکان نیز دقت داشته باشید . به دلیل آنکه مکان مسکونی , ویلاها , رستوران و کافه ها و سالن ها هرکدام سبک و استایل خویش را میطلبد . پس بایستی در گزینش جور شیشه , رنگ و ضخامت آن اعتنا کنیم . نیز علاوه برآن بایستی دقت داشته باشید که شیشه استین گلاس بسته به ضخامت و دسته کاربری امنیت متفاوتی نیز داراست . پس در هنگام تنظیم استین گلاس برای شیشه طرح دار حتما به  اندازه و طول ضخامت و امنیت آن توجه نمایید که بعدا در گیر خلل نشوید .

مهم‌ترین مزایای شیشه استین گلاس در سقف های شیشه ای

استین گلاس علاوه بر زیبایی و الهام بخش کردن درختان مزایای دیگری نیز داراست که سبب شده این شیشه طرح دار فراوان دوست داشتنی واقع شود . حالا با یک‌ دیگر این مزایا را با جزئیات بررسی می کنیم .

  • ایستادگی بالا

شیشه های استین گلاس در پوشش سقف  از پایداری زیاد متعددی برخوردار می‌باشند . ضخامت بالای این شیشه طرح دار منجر شده‌است تا به راحتی در قبال ضربات برخورد نشان نداده و نشکند . شیشه استین گلاس مضاعف در قبال گردباد و باد مقاوم است . به دلیل آنکه که‌این شیشه علاوه بر ضخامت بالابر روی صفحه های فلزی سفت و استواری نصب میشود .

  • امنیت

شیشه استینی تا حد فراوانی در قبال فشار و ضربه مقاوم است . ولی این شیشه از امکان شیشه سکوریت و لمینت هم سود می برد . به گونه ای که در شرایطی که چندین درصد شیشه استین گلاس منجر شکستگی شود , شیشه های آن پخش نشده و سبب ساز جراحت و حادثه نشود .

قیمت سقف شیشه ای نشکن

همگی مورد ها نقل شده قادر است تاثیر مثبت و مستقیمی بر روی قیمت سقف شیشه ای نشکن بگذارد . ضخامت و امنیت آن مضاعف در بها استیند گلاس با اهمیت است . علاوه بر این مبنا ها و بدنه ای که‌این شیشه بر روی آن نصب میشود تاثیر به سزایی در قیمت سقف شیشه ای نشکن است . مبنا های آن غالبا از فلز به خصوصی تنظیم شده تا نیز وزن استین گلاس را به راحتی تحمل نماید و نیز فشار ها و ضربه های احتمالی را خنثی کرده و کم کند . به همین منظور مدل این اسکلت بندی تا حد بسیاری اساسی است .

سقف نورگیر شیشه ای

پوشش سقف

آب بندی سقف شیشه ای

از مورد ها دیگری که بر روی قیمت سقف شیشه ای نشکن  تاثیر می گذارد , نصب و اجرای آن است . اجرای آن هم از اهمیت ویژه ای برخوردار‌است . و بدون‌شک نیاز به امکانات امروزی و نیروی انسانی کاردان است که بعد از نصب خللی را وارد نکند . پس همواره به یاد داشته باشید برای نصب آن نیز از متریال حرفه ای و خاصی سود بگیرید و نیز قاب اجرایی قابل قبولی را تعیین نمایید . تا از کیفیت مناسبی برخوردار گردید . و تضمین استحکام در روز هلی آینده  هم برای شما تولید شود .

استین گلاس ; شیشه طرح دار دوست داستنی

در واقع سبک استین گلاس از قدمت بسیار زیادی  برخوردار است. از روز ها گذشته و دیرباز نیز این ترفند در مهندسی داخلی دوچندان معروف بوده و همت داشته و از آن زیاد به کار گیری می شده است . فقط تفاوت در اینجاست که سبک های سقف شیشه ای در پوشش سقف در گیر تغییر و تحول شده‌است . در شرایطی که توجه کرده باشید در اثر ها باستانی اصفهان و شیراز که مهد معماری کشور ایران بوده است , شیشه طرح دار می‌درخشد . در مساجد باستانی  و یا این که منزل ها و کاخ ها از شیشه طرح دار در سقف های شیشه ای استعمال میکردند .

پوشش سقف در سقف نورگیر شیشه ای

این شیشه اسکای لایت  محدود به سقف ها نمی شد . بلکه آن‌ها در درب ها و پنجره ها هم از شیشه طرح دار سود میگرفتند . و به طور معمول از شیشه های برش خورده و رنگی استعمال میکردند . که منعکس شدن آفتاب درین نقش و نگار های  جالبی را صورت میداده است . پس استین گلاس در فرهنگ و تمدن های متفاوت از دیر باز وجود داشته و اکنون تنها سبک آن تغییر کرده شده‌است .

استعمال از استین گلاس در اروپا

در فرهنگ و تمدن های غربی نیز میتوان شاهد این شیشه بود . به دلیل آن که چنانچه به کلیسا های آن ها اعتنا فرمایید می توانید به راحتی آن را ببینید .

انواع جنس شیشه طرح دار در سقف های شیشه ای

همان گونه که دربالا اشاره کردیم استین گلاس از تکه های شیشه های تراش خورده بوجود آمده است . هم اکنون این شیشه ها نیز طرح های مختلفی دارااست و نیز ضخامت های متمایز . در ایام قدیم و در سبک هاس کلاسیک از شیشه های رنگی در آن استعمال می‌شد . پس در شرایط کلی این شیشه ها امکان های متمایز دارا هستند و میتوان از گونه های آن بسته به محل مو جود استفاده نمود . پس در هنگام نصب و گزینش این شیشه حتما با محل متبوع انطباق ها را انجام دهید .

شیشه اسکای لایت و پوشش سقف

نگین الماس برترین تولید کننده و مجری سقف کشسان و آب بندی سقف شیشه ای با بیشترین تنوع در این زمینه میباشد. این مجموعه با استفاده از جدید ترین متد ها در دکوراسیون داخلی سعی بر این دارد تا بهترین ها را به شما عرضه کند. هم چنین استفاده از تجهیزاتی حرفه ای و کادر اجرایی مجرب از شاخص ترین تخصص های این شرکت می باشد. این شرکت تمامی محصولات خود را با کمترین قیمت و بهترین کیفیت در سراسر ایران عرضه میکند. چرا که ارائه کیفیتی بالا به همراه قیمتی ارزان ، توجه بالا به جزئیات و طراحی منحصر به فرد از اولین اولویت های این شرکت می باشد.

استین گلاس اساسا چیست؟

در حالتی که بخواهیم به صورت عمقی به‌این این قضیه نگاه کنیم متوجه خوا‌هیم شد که استین گلاس در واقع یک دسته تکنیک اجرایی است . و آنگاه همان طور که از نامش نیز پیداست آنان از پیاده سازی شیشه های برش خورده به سبکی یگانه تهیه و تنظیم گردیده اند . استحکام مهم این شیشه طرح دار به جهت بنا فلزی است که شیشه ها مابین آن قرار می‌گیرد . هم اکنون از این تکنولوژی مستحکم برای ساخت درب های , سقف های شیشه ای ; نورگیر ها و چه بسا پنجره ها هم به کارگیری میشود .

مراحل ساخت استین گلاس

 

  • اولین مرحله

    در گام نخستین شما بایستی مکان خویش را برانداز نمایید . و مشاهده کنید دقیقا چه نوعی از این شیشه متناسب با فعالیت شما است . و سپس متناسب با عبارتی مکان بایستی مدل شیشه را گزینش فرمائید که‌این سطح از اهمیت به سزایی برخوردار‌است . به این دلیل‌که بایستی به چینش داخلی خویش تسلط بی نقص داشته باشید وگرنه طرح دلخواه شما صورت نخواهد گرفت .

    •  مرحله دوم

    در تراز دوم می بایست شایسته ترین گروه اجرایی را تعیین نمایید . تیم ای که بتواند با شایسته ترین امکانات و وسایل به همراه کادری چابکدست دقیقا مطابق میل شما بنا را پیاده سازی نماید . و کیفیت در بنا رعایت شود . مثلا از برش منظم شیشه ها گرفته , تا متریال مطلوب برای شیشه , بنا فلزی مستحکم و نصب ظریف و اکانت شده .

    •  مرحله سوم

    دارین سطح دیگر فعالیت های پایانی بایستی صورت پذیرد . که مجموعه انتخابی شما به شایسته ترین نحو پروژه را انجام داده و تحویل دهند .

مراحل حائز اهمیت در نصب سقف شیشه ای

علت های فراوانی برای حساس بودن بر نوع انتخابی موجود است . به این دلیل که نصب و مونتاژ آن مراحل سخت و حساسی را دارا است. و به راحتی نمی توان از آن گذشت . به این دلیل که در صورتی‌که رعایت نشود بدون‌شک مشکلات متعددی را برای شما بوجود می آورد . به خصوص چنانچه مکان شما رستوران و یا این که کافه و یا این که مکانی لبریز تردد باشد . در رستوران شما سوا از کیفیت خوراک ، دکورا سیون داخلی امری دوچندان اساسی است . و می بایست به شایسته ترین روش آن را اجرایی و نگهداری به فعالیت اورد . چرا‌که جنبه بصری چینش داخلی یکی مهم‌ترین بخش های مهم برای مراقبت و تولید مشتری همیشگی است . به همین بهانه به آن اعتنا نمایید و به راحتی از آن عبور نکنید .

سود گیری

استین گلاس ها گزینش منحصر به فردی برای پیاده سازی چینش ها و مکان های متفاوت است . طرح ها و کالا های آن هم به صورت های گوناگون قابل تهیه و تنظیم است . نکته قابل توجه این است که مکان خویش را به صحت بشناسیم و نیز فعالیت را به گروه ماهر بسپاریم تا با استعمال از شایسته ترین متریال ها ،نصب به نحو احسن صورت بپذیرد .

استندگلاس و نصب سقف شیشه ای

در تعدادی سال اخیر دانش مهندسی به میزان قابل توجهی ترقی نموده است . به نحوی که با ترقی این تکنولوژی تکنیک های دیگری در نصب و فعال‌ساز‌ی ساختمان ها پیش آمده است . یک کدام از این تکنولوژی ها مبادرت به تلفیق سقف شیشه ای طرحدار با فلز های اختصاصی است . که در سود منجر ساخت استندگلاس و سقف طرحدار شده‌است . این دست آورد نو دوچندان موردپسند قرار گرفته است . و در بیشترطراحی دکورا سیون ها از آن به کار گیری میشود .

نصب سقف شیشه ای و سقف طرحدار

رستوران ها و کافه ها او‌لین مکان هایی می باشند که می توانید در آنها تکنولوژی استندگلاس و سقف شیشه ای طرحدار را ملاحظه کنید . بخش اعظمی از رستوران های گران‌قیمت از استندگلاس سود کرده اند . به دلیل آنکه  نصب سقف شیشه ای از خواص جذب کننده ای داراست . وقتی که شما دکورا سیون رستوران را به صورت استندگلاس و سقف شیشه ای طرحدار تغییر تحول میدهید ,  لوکس بودن را در رستوران و مکان خویش تقویت می‌کنید . وقتی که اشخاص وارد رستوران شما میگردند ناخودآگاه حالت خوشایندی را اخذ می‌کنند . به دلیل آنکه در هنگام آمدن وارد فضایی بسته و دلگیر نمی شوند . و نورهای گوناگون نصب شده هم اذیتشان نخواهد کرد .

سقف کشسان 

آسمان مجازی

 

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *