منحصربه‌فرد بودن  شیشه های رنگی

شیشه تزئینی چه کاربردی دارد ؟ قیمت شیشه رنگی ساده چه قدر است ؟ چرا از شیشه های رنگی در پنجره های قدیمی استفاده می شد ؟ قیمت شیشه طرحدار به چه عواملی بستگی دارد ؟

شیشه های رنگی خاص بودن شیشه های تزئینی

مثلا روزی پاییزی را فکر کنید که هوا  ابری است . برگ های رنگارنگ فضای سبز ریخته اند و جلوه زیبایی را داده اند . شما می توانید به راحتی از این زیبایی برای دکور رستوران و یا این که تیم خویش استعمال فرمائید . زمانی که اشخاص وارد محیط رستوران میشود ناخوداگاه ارامش خاصی پیدا می کند . همین فعالیت سبب ساز میشود تا در یادشان خاطره نیکی از وارد شدن به رستوان شما باقی بماند . به همین منظور بار دیگر هم مسلما شما‌را گزینش خواهد کرد .

شیشه های رنگی

شیشه تزئینی

قیمت سقف شیشه ای طرحدار

استندگلاس ها هم گونه های دوچندان مختلفی را دارا‌هستند . این سقف شیشه ای طرحدار سیستم های متفاوتی را هم داراست . برای این‌که به کارگیری از این سقف شیشه ای طرحدار و شیشخ خای رنگی راحت بوده و به سادگی مورد به کارگیری قرارگیرد به نوع های حالت ثابت و حالت متحرک طبقه بندی میگردند . اشخاص هم بسته به نیاز های متفاوتی که دارا هستند حالت ثابت و یا این که متحرک آن را گزینش می کنند .

استندگلاس را میتوان به راحتی در کلیه مکان ها به فعالیت برد‌ .

از منزل ها و ویلاهای تفریحی گرفته تا اماکن تفریحی توریسم , و اداره ها و رستوران ها و مکان های همگانی جذابیت این سقف هارا نمی توان منکر شد . چرا‌که نیز به بها سازه میافزایند .علاوه بر آن نیز قشنگ بوده و نیز علاوه بر روشن کردن محیط بازدارنده ورود و خروج  در قبال سوزوسرما و گرما هست .

قیمت شیشه رنگی ساده و قیمت شیشه طرحدار

هزینه و قیمت شیشه رنگی ساده و قیمت شیشه طرحدار دوچندان مقرون به صرفه است . و همینطور  نصب سقف شیشه ای هم تا حد زیادی راحت بوده و محدود به مکان خاصی نیست . علاوه بر آن سرعت نصب آن هم بالا است و زمان خاصی را صرف نخواهد کرد . ولی تمامی این موردها به شرطی است که نیرویی کارشناس به همراه شایسته ترین ابزار ها این عمل را انجام دهند . به دلیل این‌که در شرایطی‌که نصب سقف شیشه ای طرحدار در پنجره های قدیمی ظریف نباشد و فرض ها آن محاسبه نشود بدون شک اتفاقات اکثری برای شما اتفاق خواهد افتاد . پس حتما فعالیت خویش را به نیرویی تمام کارشناس بسپارید تا شایسته ترین پروژه را به  همراه کیفیتی خوب را اخذ فرمایید .

سقف شیشه ای طرحدار

همان گونه که در بالاهم اشاره کردیم این استندگلاس ها در شیشه تزئینی به دو مدل حرکت و متحرک جدا سازی میشوند‌ . نوع متحرک آن برای کافه ها و به ویژه رستوران ها زیاد مطلوب است . و میتوان از آنها در بالکن , پاسیو و . . . بهره مند شد . این سقف ها همان طور که از اسمشان نیز پیداست از شیشه است . ولی این شیشه تفاوت اکثری با شیشه های معمولی دارااست و کیفیت و گونه ساختش فرق دارااست . شیشه های استندگلاس از امنیت بالایی برخوردار‌است و در قبال ضربه و شکستگی فراوان مقاوم است . همینطور این‌که این شیشه ها در قبال ضربه خورد نمی شوند . که همین فرمان امنیت آنها‌ را به اندازه زیاد متعددی بالا برده است . بنا فلزی این سقف هم سفت بوده و از فلز های مقاوم ساخته میشود .

نصب سقف شیشه ای طرحدار متحرک

متحرک بودن استندگلاس و شیشه تزئینی مثال دیگری از ترقی تکنولوژی مهندسی است . استعمال از این سقف شیشه ای طرحدار متحرک مضاعف شادی بخش است . به خصوص در طول ریزش برف که تصورش نیز به خیالتان وقار می بخشد . قیمت شیشه طرحدار متحرک ایده ای فراوان منحصربه‌فرد است . که در طرح بندی های متمایز مورد استعمال قرار می‌گیرد . علاوه بر آن مکان های استعمال از آن نیز محدود نیست . لاکن در مکان های تجاری و رستوران ها بیش تر از استندگلاس به کار گیری میشود .

مزایای شیشه تزئینی در پنجره های قدیمی نسبت به ارزش استند گلاس

درصورتی که با یک نگاه اجمالی بخواهیم مقایسه کنیم متوجه خوا‌هیم شد که قیمت شیشه رنگی ساده  و شیشه تزئینی نسبت به مزایای آن به مقدار بسیاری کم است . به این دلیل‌که ارزش استندگلاس تا حد فراوانی به صرفه بوده و توجیه اقتصادی داراست . از خاص ترین و منحصر به فرد ترین مزایای این سقف ها می توان نور دهی مناسب آن را نام برد.

استند گلاس در واقع از دسته های سقف شیشه ای و شیشه تزئینی است

انواعی از اشکال سقف های مصرف شده و شیشه تزئینی در اماکن و پنجره های قدیمی , سقف کاذب شیشه ای است . همانگونه که از نام استند گلاس پیداست میتوان فهمید که ماده حساس این سقف ؛ شیشه است . شیشه در واقع ماده ای است که خواص آسیب پذیر ای دارااست . و علاوه بر آن مثال خالص آن از وضعیت شفافیت شامل است . البته همین شیشه را میتوان به شکل های متمایز دراورد . به عنوان مثال در شرایطی‌که چند افزودنی های یگانه بدین ماده طولانی تر شود میتوان خواص آسیب پذیر بودن آن را کاهش بخشید . و یا این که چه بسا به کلی رفع کرد . و یا این که چه بسا میتوان آن را از شرایط شفافیت بیرون کرد .

قیمت شیشه طرحدار

پنجره های قدیمی

به کار گیری از شیشه تحت عنوان سقف

شیشه خواص های مختص خودش را دارااست . از‌آنجا که این نوع شیشه بسیار در برابر ورود و خروج دما حساس است میتوان آن را تحت عنوان سقف استفاده نمود . و یا این که حتی‌در مواد تشکیل دهنده سقف از این ماده هم بهره برد . درحال حاضر این سقف هم می تواند برای اماکن متمایز باشد . که به همین دلیل با اعتنا به مکان نصب این سقف شیشه به کار گیری هم طبعا مختلف خواهد بود . که‌این تفاوت ناشی از محل قرارگیری و دسته اجرایی سقف است .

گونه های شیشه استند گلاس

همان گونه که در صدر اشاره کردیم بسته به مدل مکان انتخابی نصب در پنجره های قدیمی , سقف کاذب شیشه ای هم متعدد خواهد بود . یک کدام از اشکال شیشه استند گلاس , شیشه ای واضح و با نهایت شفافیت است . شما می‌توانید برای مصارف فردی خویش هم از آن به کار گیری فرمایید . مثلا به کارگیری از این گونه شیشه برای آلاچیق ها و یا این که پوشاندن فضاهایی در روشنایی و مجاورت آفتاب قرار دارند دوچندان مرسوم است . و قادر است جلوه خاص و منحصر به فردی  به مکان شما بدهد .

سقف شیشه ای ؛ ثابت و متحرک

با اعتنا به کاربرد مکان و یا این که ذوق و سلیقه خویش می توانید سقف کاذب شیشه ای را حالت ثابت و یا این که متحرک تعیین فرمایید . به عنوان مثال در حالتی که مکان شما یک مکان تفریحی و یا این که رستوران است , سقف شیشه ای متحرک دوچندان دیدنی است . و در شرایط های متعدد آب و هوایی می‌توانید از آن استعمال فرمایید . و فضایی دوچندان راحت را برای مشتریان و یا این که دوستان عزیز خویش به ارمغان بیاورید . زمانی که از شیشه روشن به کار گیری نمائید جلوه ای ویژه و امروزی را بوجود میاورید . افزون بر آن ایراد نوروروشنایی نیز به اندازه قابل توجهی برای شما حل خواهد شد .

روشنایی خاص شیشه های رنگی

دیگر نیاز ندارد هزینه های سنگینی را بابت سیستم های روشن کننده پرداخت نمایید . به دلیل آن که سیستم پیاده سازی شیشه استند گلاس این نقص‌ را به روش قابل قبولی برطرف خواهد کرد . علاوه بر آن نیز به دلیل عایق بودن این سقف شیشه ای پیشگیری قابل قبولی نیز در برابر دما و اصوات به شمار می‌رود . به همین جهت در بالکن ها و ایوان های کافه ها می تواند دوچندان اثر گذار قرار گیرد . به این دلیل‌که نیز جنبه زیبایی داراست و نیز همت اش را در هنگام پیشگیر بودن و نور و روشنایی دهی نشان می دهد .

چگونگی نصب استند گلاس و قیمت شیشه رنگی ساده

از فواید عالی تکنولوژی حال حاضر وجود سقف کاذب شیشه ای است . با اعتنا به ترقی این تکنولوژی نصب آن هم زیاد راحت و کم هزینه خواهد بود . و با اتلاف کم ترین زمان نیز نصب و  قرار گیری خواهد شد . به طور معمول این سقف ها بر روی یک چهارچوب ستون می گردند تا استحکام قابل قبولی داشته باشند . و به این صورت علاوه بر زیبایی مطمعن بوده و دوچندان مستحکم است . هم اکنون شیشه های انتخابی هم گوناگون است . می توانید از شیشه های دوجداره استعمال فرمائید . شیشه های دوجداره همان گونه که باخبر می باشید پیشگیر قابل قبولی در قبال گرما و سوز و سرما و رطوبت خواهد بود . که منجر میشود با تغییر و تحول شدید دما مواجه نشوید . و علاوه بر آن نیز چنین انتقال صدا به درون را نیز به اندازه قابل توجهی کاهش می دهد . و میتوان با اطمینان اظهار‌کرد که از صدای بسیار هم در امان قرار خواهید گرفت .

اطلاعات شیشه استند گلاس و قیمت شیشه طرحدار

استند گلاس از گونه های سقف های شیشه ای است که در مکان های متمایز به کاربرده میشود . در دیر باز بخش اعظم بناها از نوع بنایی کلاسیک استعمال می شد . البته اکنون چینش مکان جنبه رقابتی را به خویش گرفته است . و دیگر کمتر خبری از به کار گیری بی نقص از گچ و مصالح و . . . است . به دلیل آنکه خلاقیت مضاعف با اهمیت شده‌است . و مهندسان با ایده های تازه خویش به‌دنبال این میباشند که با خلاقیت های نو خویش عصر جدیدی را در شیوه ساخت و ساز و دکوراسیون داخلی بوجود آورند . بخش اعظم کافه ها و رستوران های کوچک در پنجره های قدیمی و بزرگ از این خلاقیت سقف کاذب شیشه ای و استند گلاس منفعت می‌برند . به دلیل آنکه بها شیشه استند گلاس نیز به صرفه است و نیز مزایای دیگری سوا از زیبایی دارا می باشد .

ایستادگی شیشه استند گلاس

به طور معمول شیشه استند گلاس دارنده ضخامت متعددی بجهت ایستادگی می باشند . این شیشه ها در قبال شکستن فراوان مقاوم است . و جوری پیاده سازی شده‌است که در صورت پیدایش حادثه ها احتمالی با شیشه های دیگر تفاوت داشته و کمترین زخم را ساخت نمایند . در صورتی اتفاق ای پیش بیاید و سبب شکسته شدن شیشه استند گلاس بشود طریق ریزش گوناگون خواهد بود . به گونه ای که شیشه ها گرد بوده و در صورت اصابت کمترین زخم را به وجود می آورند. و همینطور چنانچه ضربه شدیدی به شیشه وارد شود به نحوی که منجر شکسته شدن بشود , دیگر با ریزش همراه نباشد . و سقف شیشه ای به صورت شکسته در محل خویش باقی می‌ماند . این سقف کاذب شیشه ای در اماکن مسکونی بیش تر از نوع ثابت میباشند . اما در رستوران ها و کافه ها برای جذب بیش تر از نوع متحرک آن به کارگیری مینمایند .

پنجره های قدیمی

پنجره های قدیمی

اشکال پیاده سازی شیشه های رنگی

شیشه استند گلاس طرح های متفاوت و خاص و ویژه ای را دارا است . غالبا این طرح ها از اتصال شیشه های رنگی و یا تراش خورده انجام میشود . به نحوی که شیشه های تراش خورده به وسیله رکاب فلزی به یک دیگر به صورت یک دست متصل میگردند . نگین الماس با داشتن کادری متبحر به همراه ابزار توسعه یافته  و به صورت ماهر به نصب سقف شیشه ای می پردازد .

چرا استند گلاس را به کار گیری کنیم؟

بخش اعظمی از مکان ها برای جذابیت بیش تر و یا این که موردها دیگر نیاز به زیبایی و یا این که خلاقیت دارا‌هستند . هر مکانی که نیاز به شیشه داراست قادر است از شیشه استند گلاس در پنجره های قدیمی منفعت مند شود‌ . نوری که از شیارهای شیشه استند گلاس عبور می نماید جنبه زیبایی داراست .

قیمت شیشه رنگی ساده و قیمت شیشه طرحدار

بها شیشه استند گلاس به مسائل مختلفی لحاظ می شوند. یکی‌از این مسائل خود شیشه استند گلاس است یکی دیگر به نیروی نصاب و زمان نصب به همراه تضمین نصب وابسته است . مکان نصب نیز مضاعف اثرگذار است و سبب تفاوت در ارزش میشود . البته کلاً بها شیشه استند گلاس تا حد بسیار زیادی به صرفه است و فواید اکثری دارااست .

مزیت های نصب سقف کاذب شیشه ای

در صدر به اکثری از مزایا و فواید نصب شیشه استند گلاس اشاره کردیم . ولی این شیشه فواید دیگری نیز دارااست که کارآمد است‌ . به عنوان مثال منجر بیش تر دیده شدن مساحت میشود. به این دلیل‌که هنگامی سقف شیشه ای باشد ، منشا نور دیگر تصنعی نیست . و چیزی بر روی سقف لحاظ نمی‌شود که بازدارنده باشد . به همین جهت همین روشنایی سبب ساز بیشتر دیده شدن مساحت می شود. که در پیاده سازی داخلی و چینش امری دارای اهمیت است .

معماری منحصر به فرد توسط شیشه استند گلاس

در واقع این خلاقیت سبب ساز چشمگیر  شدن مکان شما میشود . و معماری ویژه را برای شما به ارمغان میاورد . از مزایا استند گلاس پیاده سازی و سبک گوناگون است .

سقف کشسان 

آسمان مجازی

 

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *