نمای اسکای لایت به چه صورت است؟

قیمت سقف شیشه ای نشکن چه قدر است ؟ نمای اسکای لایت چگونه است؟ چگونه خرید اسکای لایت را انجام دهیم؟ آب بندی سقف شیشه ای چگونه انجام میشود؟ نمونه کار سقف شیشه ای را از کجا مشاهده کنیم؟ اگر این سوالات برای شما هم وجود دارد تا انتهای مقاله مارا همراهی کنید. در ادامه این مقاله قصد داریم به معرفی این موارد و نکات آن بپردازیم.

نمای اسکای لایت

قیمت سقف شیشه ای نشکن

نمای اسکای لایت در محیط

امروزه اسکای لایت ها به عنوان زیبا ترین جلوه بصری در نمای داخلی و خارجیه ساختمان های مسکونی و تجاری استفاده میشوند. نمونه کار های سقف شیشه ای بسیار سازگار با محیط زیست بوده و هیچ گونه تخریبی را در محیط به وجود نمی آورند. از مزایای دیگر نمای اسکای لایت ها به کار گیری از نور طبیعی است که طرفداران زیادی را در این زمینه دارند. در واقع این سازه تلفیقی جذابی را از سازه توام با محیطی شفاف از طریق نمای اسکای لایت به وجود می آورد.

تامین نور از طریق نمای اسکای لایت

همانطور که از اسم این نوع سقف شیشه ای پیداست ، تامین نور ساختمان با این سقف توسط نور طبیعی آفتاب صورت میگیرد. و دیگر در روز نیازی به استفاده از سیستم های نوری نیست. و به این علت کاهش چشمگیری در مصرف برق صورت خواهد گرفت. علاوه بر آن زیبایی نور آفتاب به علت طبیعی بودن آن دو چندان آرامش بخش تر است. و بسیار نشاط بخش خواهد بود. هم چنین نوع ساخت این شیشه به همراه رکاب فلزی که از آلیاژ های مخصوص ساخته شده نیز کمک به سزایی میکند. این شیشه و فلز ها میتوانند عایق بسیار خوبی در برابر سرما و گرما بوده و از اتلاف انرژی نیز بسیار جلوگیری میکنند.

قیمت سقف شیشه ای نشکنخرید اسکای لایت را از نگین الماس انجام دهید

شرکت نگین الماس مجموعه با بیش از ۲۵ سال سابقه است. این شرکت با سابقه ای درخشان در امر طراحی داخلی بهترین خدمات را ارائه میدهد. و از برترین متخصصان با استفاده از متد روز دنیا به ارائه خدماتی همچون نصب سقف شیشه ای، سقف کشسان و آسمان مجازی، نمای اسکای لایت، و آب بندی سقف شیشه ای میپردازد. این خدمات همراه با بالاترین کیفیت و نازل ترین قیمت ها به سراسر ایران ارائه میشود. برای مشاوره و اطلاعات بیشتر و همچنین ثبت سفارش میتوانید با شماره 09122571252 تماس حاصل فرمایید.

انواع نمای اسکای لایت و نمونه کار سقف شیشه ای

سقف های شیشه ای از لحاظ مکانیکی در دو دسته قابل بررسی خواهند بود. 1- مکانیکی 2- ثابت اما این دسته بندی از لحاظ قابلیت حرکتی است. و دسته بندی نمای اسای لایت از لحاظ ویژگی ها و مزایای خاص و مختلف به ۳ نمونه کتر سقف شیشه ای قابل دسته بندی خواهد بود. 1- پنجره های سقفی 2- اسکای لایت و سقف شیشه ای 3- نورگیر های سقفی

نمونه کار سقف شیشه ای برقی

حال که با انواع این سقف های شیشه ای آشنا شدیم ؛ اکنون در مورد مزایا و قابلیت های هر کدام به صحبت خواهیم پرداخت. اولین خصوصیت تمام این سقف های شیشه ای ورود نور طبیعی آفتاب به داخل نمای ساختمان است. قطعا همه انسان ها با نور ملایم و طبیعی آفتاب حس آرامش خاصی را تجربه میکنند. این سقف های شیشه ای در داخل نمای ساختمان های تجاری، اداری، رستوران ها و کافه ها و … مورد استفاده قرار میگیرند.

استفاده از سقف شیشه ای در داخل رستوران ها

استفاده این نوع نمای اسکای لایت در داخل رستوران ها و کافه ها به وفور مشاهده میشود. چرا که این نوع سقف برای رستوران ها نوعی بازار یابی محسوب میشود. به این علت که همراه خود نوعی رضایت طلبی مشتری را به همراه می آورد. که باعث میشود در مواقع دیگر نیز به شما مراجعه کنند. علاوه بر آن به مقدار بسیار زیادی در مصرف انرژی نیز صرفه جویی میشود که این نکته بسیار حائز اهمیت است.

پنجره های سقفی

حال بیایید تفاوت های این سقف ها را با یک دیگر بررسی کنیم. برای نصب پنجره های سقفی استاندارد های خاصی وجود دارد که حتما توسط تیم با تجربه باید رعایت شود. طبق این استاندارد ها نمای اسکای لایت باید با همان جهت پیش فرض و با درجه شیبی به میزان حداقل ۱۵ درجه نصب شود. و هم چنین باید ضد آب باشد تا در آینده مشکلی توسط برف و باران به وجود نیاید.

آزمایشات برای آب بندی سقف شیشه ای

برای تست نهایی نمای اسکای لایت یک سری آزمایش هایی حائز اهمیت صورت میپذیرد که بسیار مهم است. چرا که این آزمایشات هم تست سلامت اسکای لایت است و هم تست مقاومت آن در برابر عوامل طبیعی.

برای مثال:

آزمایشات شبیه سازی شده برای بارندگی های معمولی و سنگین و هم چنین بارندگی های بلند مدت آزمایشات تست مقاوم بودن در برابر برف و هم چنین نشت نکردن آن با آب بندی کردن سقف شیشه ای آزمایشات مقاوم بودن در برابر باد و فشار هوای زیاد آزمایشات عایق بودن در برابر سرما و گرما و عبور ندادن دمای داخل و بلعکس صاف بودن و عدم انحراف داشتن شیشه تست نشت هوا و نشت آب توسط آب بندی سقف شیشه ای و هم چنین تست مقاومت در برابر فشار زیاد در صورت کامل بودن و نتیجه مثبت گرفتن از همه این تست ها شیشه ها به راحتی نصب خواهند شد.

نورگیر های سقفی

نکته ای قابل توجه در نمونه کار های سقف شیشه ای ضد آب بودن آن است. چرا که این مسئله به مراتب تست آن از سایر مسائل دیگر مهم تر و با اهمیت تر است. به همین علت مهم است که هیچ گونه نشت آب ناشی از برف و یا باران به داخل نفوذ پیدا نکند. به همین دیل نصب نمای اسکای لایت در یک ارتفاع خاصی صورت میگیرد.

طیف طرح های اسکای لایت

نورگیر های سقفی طیف متفاوت و گسترده ای از طرح ها و شکل های مختلف دارند. هم چنین میتوان از جنبه تهویه آن نیز بهره برد . چرا که قابلیت تهویه هوا را نیز دارند. در این نورگیر های سقفی از پروفیل هایی با آلیاژ های خاص استفاده میشود که علاوه بر طرح زیبایی که دارند از استحکام بالایی نیز برخوردار میباشند. این رکاب فلزی نقش بسیار مهمی در نگهداری این شیشه ها دارد و فقط جنبه زیبایی نخواهد داشت.

قیمت سقف شیشه ای نشکن

قطعا برای شما هم این سوال در هنگام خرید اسکای لایت ایجاد شده است که قیمت سقف شیشه ای نشکن به چه عواملی بستگی دارد. و هم چنین به دنبال آگاهی از قیمت های پایه و حداکثری این سقف هستید. همانطور که میدانید اولین نکته ای که در خرید اسکای لایت تاثیر گذار است جنس سقف شیشه ای و رکاب فلزی آن است. هم چنین میزان ارتفاع نصبی و اندازه آن هم در خرید اسکای لایت بی تاثیر نخواهد بود. سقف های شیشه ای با عرض و قطر متفاوتی عرضه میشوند که همین کار باعث تغییر قیمت سقف شیشه ای نشکن با یک دیگر است.

اجرای نمای اسکای لایت

یکی از موارد مهم در نصب این سقف شیشه ای مراحل نصب آن به صورت صحیح و استاندارد است. آب بندی سقف شیشه ای از اهمیت بسیار ویژه ای برخوردار است. چرا که این سقف حتما باید در برابر ریزش برف و یا باران تست شود. هم چنین تست شدن در برابر ضربه و عایق بودن این سقف اهمیت ویژه ای دارد. شرکت نگین الماس مجموعه با بیش از ۲۵ سال سابقه است. این شرکت با سابقه ای درخشان در امر طراحی داخلی بهترین خدمات را ارائه میدهد. و از برترین متخصصان با استفاده از متد روز دنیا به ارائه خدماتی همچون نصب سقف شیشه ای، سقف کشسان و آسمان مجازی، نمای اسکای لایت، و نصب باریسول میپردازد. این خدمات همراه با بالاترین کیفیت و نازل ترین قیمت ها به سراسر ایران ارائه میشود. برای مشاوره و اطلاعات بیشتر و همچنین ثبت سفارش میتوانید با شماره 09122571252 تماس حاصل فرمایید.

مزایای استفاده از استین گلاس

یکی از مهم ترین مزایای استفاده از استین گلاس تبدیل کردن در و پنجره و سقف های معمولی به پدیده ای دکوراتیو هست. این سیستم در معماری داخلی امروزه طرفداران زیادی را در بحث های مختلف به خود اختصاص داده است. چرا که استفاده از استین گلاس علی الخصوص در رستوران ها و کافه ها زیبایی منحصر به فردی را ایجاد میکند. این مزایا برای مکان های مختلف متفاوت بوده و برای هر کدام متناسب با نوع کاربری یک‌ جور مزایا دارد. برای مثال در رستوران ها وجود نور طبیعی آفتاب ناشی از اسکاس لایت بسیار پدیده زیبا و آرامش بخشی را ایجاد میکند. و دیگر نیاز به نورپردازی در روشنایی روز را نخواهید داشت. استفاده از موزیک آرامش بخش همراه با نور ملایم آفتاب و نیمه ابری بودن آن و یا ریزش برگ های درختان در پاییز منظره خاصی را به وجود می آورد.

مقاومت شیشه های استین گلاس

ممکن است گمان کنید شیشه های اسکای لایت و استین گلاس صرفا جنبه زیبایی در طراحی دکوراسیون دارد. اما این فقط بخشی از مزایای این تکنولوژی معماری داخلی است. این شیشه ها علاوه بر زیبایی و جلوه خاص از استحکام بالایی برخوردار است. و بسیار در برابر ضربه مقاوم و ایمن است. علاوه بر این نکته شیشه های سقف اسکای لایت بسیار عایق مناسبی در برابر هوا و صدا است. عایق بودن هوا در فصل های تابستان و زمستان به داد مجموعه شما خواهد رسید چرا که در این فصل ها کنترل دما از ارزش ویژه ای بر خودار است. هم چنین باعث میشود تا صداهای بیرون مزاحم مشتری های شما نشده و نظم فضا را بر هم نزند. بنابراین میتوانید با خیال راحت از این شیشه ها در رستوران ها، کافه ها و یا حتی نمای ساختمان استفاده کنید.

نتیجه پایانی

استفاده از نمای اسکای لایت میتواند برای شما جذب مشتری کند چرا که امروزه دکوراسیون زیبا در این امر بسیار موثر است. نکته قابل توجه این است که با توجه به حساسیت نصب استاندارد این سقف، حتما باید از نیرویی مجرب استفاده شود.

سقف کشسان 

آسمان مجازی

 

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *